Vechtsport

Nee dit is ook op geen enkele manier goed te praten naar de jeugd toe. Dit is een laatste spurt om nog 1 keer laten zien wat hij kan. Als hij wint dan worden de praatjes weer groter en wil hij tegen Verhoeven. Als hij verliest is het echt gedaan.. dan zie ik hem niet meer terugkomen.

Zoals Retro ook al aangeeft... de honger is gestild en als je verzadigd bent dan is het lastig om het echte hongergevoel weer terug te krijgen. Ik vind persoonlijk ook dat er teveel gebeurd is in het verleden waardoor ik zoiets heb van... kap er gewoon mee. Prima dat je nog centen bij elkaar wil boksen maar je hebt alles tegen je omdat er gewoon veel teveel gebeurd is.

Ik zie (Alistairoids)Overeem overigens wel van Verhoeven winnen. Waarom...dat weet ik niet maar dat is een gevoel.

Kickboksen in Nederland lijkt een beetje uitgestorven te zijn. Er komen geen nieuwe talenten door. En de jonkies die een beetje aanleg hebben kiezen liever voor een carrière in mma. Maar ook daar is de nieuwe aanwas karig. Reinier de Ridder wel extreem getalenteerd. Ongeslagen kampioen lightheavy weight. Gaat voor tweede belt middleweight en dan is ie verwacht ik vertrokken naar de UFC.
 
Je kan de wedstrijd ook gewoon uitbouwen na 2 downs... maar nee... een Poolse teen op je bakkes en klaar. Mooi einde en hang je handschoenen maar aan de muur. Karma is a bitch!
 

Verhoeven prolongeert wereldtitel in spectaculair gevecht met Ben Saddik

link

Rico Verhoeven heeft op oerkracht zijn wereldtitel in het zwaargewicht van het kickboksen geprolongeerd. In het Gelredome in Arnhem moest tegenstander Jamal Ben Saddik in de vierde ronde de strijd staken met een technische knock-out.
 

Verhoeven prolongeert wereldtitel in spectaculair gevecht met Ben Saddik

link

Rico Verhoeven heeft op oerkracht zijn wereldtitel in het zwaargewicht van het kickboksen geprolongeerd. In het Gelredome in Arnhem moest tegenstander Jamal Ben Saddik in de vierde ronde de strijd staken met een technische knock-out.
Respect voor Verhoeven. Zo ontzettend fit en goed...maar er is geen concurrentie. Saddik heeft alles gegeven maar als je een paar weken van tevoren pas in kan stappen is dit een logisch vervolg. Waar blijven de talenten die voor het kickboksen gaan? Rico kan niet voor eeuwig doorgaan en hij zal hari..overeem en saki ook pakken. Wie gaan deze mooie sport hoog houden? Mooi al die oudjes maar het mma heeft het kickboksen verdrongen en ook daar zijn we niet meer de baas.
 

Verhoeven prolongeert wereldtitel in spectaculair gevecht met Ben Saddik

link

Rico Verhoeven heeft op oerkracht zijn wereldtitel in het zwaargewicht van het kickboksen geprolongeerd. In het Gelredome in Arnhem moest tegenstander Jamal Ben Saddik in de vierde ronde de strijd staken met een technische knock-out.
Na een tijdje kreeg ik een beetje het idee dat Ben Saddik wel eens kon gaan winnen of dat de dokter het gevecht zou staken, maar na een ronde of 3 vond ik Saddik opeens erg vermoeid en slapjes ogen. Toen kwam Rico die meer afgetraind is en die liet niet echt meer los, wat een doorzetter ook, dat oog zag er niet meer uit maar hij ging gewoon door.
 
Respect voor Verhoeven. Zo ontzettend fit en goed...maar er is geen concurrentie. Saddik heeft alles gegeven maar als je een paar weken van tevoren pas in kan stappen is dit een logisch vervolg. Waar blijven de talenten die voor het kickboksen gaan? Rico kan niet voor eeuwig doorgaan en hij zal hari..overeem en saki ook pakken. Wie gaan deze mooie sport hoog houden? Mooi al die oudjes maar het mma heeft het kickboksen verdrongen en ook daar zijn we niet meer de baas.
Voor mij voelt het ook een beetje alsof het kickboksen 'sterft' zodra Verhoeven stopt.

Aan de andere kant sluit ik ook niet uit dat er dan weer een leuker kampioenschap ontstaat met meer wisselingen en meer titelgevechten.

Verhoeven test even de gezichtsherkenning van zijn telefoon. Geniaal.:ROFL:
"Getoond gezicht komt niet overeen!":clown::lol:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een kneus, ik dacht check het op YT, super gevecht, bleek het de match uit 2017 te zijn tussen die 2 pff.. Op het eind zegt Rico Badr i see you in 2018... Ik dacht hij heeft een hersenschudding jo :/ Kijk ik naar de datum..... 2017
 
Laatst bewerkt:
Wat een gevecht!
Verhoeven kreeg toch echt in de eerste 2 rondes klappen te verwerken. 2 kappen op zijn oog die ervoor zorgden dat hij bijna niks meer kon zien, Sadik had een flinke wond op zijn onderbeen. En de derde ronde....Sadik kon niet meer en incasseerde klap na klap, gooide alle energie die hij nog had in de aanval, hopende dat hij Verhoeven goed zou kunnen raken zodat ie neerging, óf dat de arts het gevecht zou staken. DIt had zo in een Rocky-film gepast. En waar Verhoeven de energie heeft om dit 5 rondes vol te houden, daar was Sadik begin ronde 4 écht op. Het lichaam kon niet meer. Had Sadik nog de kracht gehad om enigszins te verdedigen, om vervolgens op het oog van Verhoeven te blijven timmeren, dan was het waarschijnlijk einde oefening geweest voor Verhoeven. Maar echt geweldig om deze 2 mannen te zien vechten...een titanengevecht.

En dan gaan we vanmiddag weer kijken naar een stel ballerina's die sterven zodra iemand met een wijsvinger in hun schouder prikt.
 
Wat een gevecht!
Verhoeven kreeg toch echt in de eerste 2 rondes klappen te verwerken. 2 kappen op zijn oog die ervoor zorgden dat hij bijna niks meer kon zien, Sadik had een flinke wond op zijn onderbeen. En de derde ronde....Sadik kon niet meer en incasseerde klap na klap, gooide alle energie die hij nog had in de aanval, hopende dat hij Verhoeven goed zou kunnen raken zodat ie neerging, óf dat de arts het gevecht zou staken. DIt had zo in een Rocky-film gepast. En waar Verhoeven de energie heeft om dit 5 rondes vol te houden, daar was Sadik begin ronde 4 écht op. Het lichaam kon niet meer. Had Sadik nog de kracht gehad om enigszins te verdedigen, om vervolgens op het oog van Verhoeven te blijven timmeren, dan was het waarschijnlijk einde oefening geweest voor Verhoeven. Maar echt geweldig om deze 2 mannen te zien vechten...een titanengevecht.

En dan gaan we vanmiddag weer kijken naar een stel ballerina's die sterven zodra iemand met een wijsvinger in hun schouder prikt.

Je bedoelt Tadic.
 
Terug
Bovenaan Onderaan