Vechtsport

Ook maar eens gekeken, ik moet dat maar eens vaker doen denk ik.
De clash tussen Pereira en Vakhitov vond ik interessant want beide heren vond ik aardig beheerst overkomen. De gevechten van Rico vond ik maar saai want Gerges leek nogal erg gespannen en Khbabez oogde vermoeid en heeft een bierbuik. Doumbé vind ik ook wel een felle vechter.
Ik verstond niet alles maar mooi inderdaad Rico en Gerges het weer hadden bij gelegd.
 
Gisteravond een prachtig gevecht gezien van Michael Page. Unieke vechter. Staat daar met zijn armen omlaag, te springen. Als zijn tegenstander een aanval doet, ontwijkt ie ‘m alleen. Soms doet hij zich geeneens de moeite om te weren of zijn dekking hoog te houden. Aanvallen van hem zijn vaak wél raak. Hij maakt, tijdens het gevecht, zijn tegenstander belachelijk in de ring. Puur om in zijn hoofd te zitten, te zorgen dat iemand uit woede gaat reageren. Gisteren ook weer, zorgt ervoor dat zijn geen stander ook de dekking laat zakken. En dan, met 1 enkele trap, verbrijzelt hij iemands neus. Gevecht voorbij. 1 flinke, perfect geplaatste trap.
Vervolgens gaat ie heel correct naar zijn tegenstander, is ie rustig. Maar tijdens het gevecht? Ongeëvenaard. Heb je hem
Nog nooit zien vechten, ga hem
Opzoeken. Michael “Venom” Page. Uniek.
 
McGregor heeft vandaag gevochten. Voorlopig voor het laatst, gok ik zo.
Een lelijke beenbreuk maakte een einde aan zijn partij tegen Justin Poirier.

0_ACP_CHP_110721Conor-McGregor-Ankle-break_1035.jpg
 
Kon Bacchus niet even vermelden als ninja dat als je een bericht met spoiler quote de spoiler openbaar wordt in het scherm? 😬
 
Oof, dat ziet er niet uit alsof je zomaar weer je rentree behaalt.
Wellicht is het te doen met wat schroeven...

Kon Bacchus niet even vermelden als ninja dat als je een bericht met spoiler quote de spoiler openbaar wordt in het scherm? 😬
Had gekund, maar om dat te doen had hij daar eerst van moeten weten. Dat wist 'ie niet.

Nu wel.... Dank voor de tip.

Mensen, let erop! :grin:
 
McGregor heeft vandaag gevochten. Voorlopig voor het laatst, gok ik zo.
Een lelijke beenbreuk maakte een einde aan zijn partij tegen Justin Poirier.

verwijderd
Hij was sowieso wel “op”. Hij miste al een tijdje de drive. De blessure is op zich wel overheen te stappen (pun intended) maar het zal dan mentaal vooral goed moeten zitten. Je moet weer durven te trappen.
 
McGregor heeft vandaag gevochten. Voorlopig voor het laatst, gok ik zo.
Een lelijke beenbreuk maakte een einde aan zijn partij tegen Justin Poirier.

0_ACP_CHP_110721Conor-McGregor-Ankle-break_1035.jpg
Au ... Pijnlijk. :eek: :bandage:
Maar hij kan nog zijn beste beentje voorzetten. :geek: ;)
 
McGregor heeft vandaag gevochten. Voorlopig voor het laatst, gok ik zo.
Een lelijke beenbreuk maakte een einde aan zijn partij tegen Justin Poirier.

ik heb net het gevecht teruggekeken.

Heel apart hoe het ging. Geen trap maar hij verstapt zich gewoon...
 
ik heb net het gevecht teruggekeken.

Heel apart hoe het ging. Geen trap maar hij verstapt zich gewoon...
Misschien al een (gedeeltelijke) breuk opgelopen bij een eerdere check van Poirier?

Ik ben er overigens van overtuigd dat Poirier de partij waarschijnlijk toch wel gewonnen zou hebben.
 
Misschien al een (gedeeltelijke) breuk opgelopen bij een eerdere check van Poirier?

Ik ben er overigens van overtuigd dat Poirier de partij waarschijnlijk toch wel gewonnen zou hebben.
ik las die theorie ook ergens. Ik geloof er niet echt in. Vooral omdat ik niet denk dat dit zo werkt (zonder daar enige vorm van verklaring voor te kunnen geven) maar ook omdat ik me geen “volle” check kan herinneren van Poirier (en daar staat hij ook niet echt bekend om). Ik dacht wel dat ik al een “wobble” zag voordat hij erdoor heen ging.

De eerste ronde was inderdaad al dik voor de diamant. (10-8?) Des te langer het gevecht zou duren des te beter het zou zijn voor Poirier in principe. Ik denk sowieso dat Kabhib Conner gebroken heeft.
 
ik las die theorie ook ergens. Ik geloof er niet echt in. Vooral omdat ik niet denk dat dit zo werkt (zonder daar enige vorm van verklaring voor te kunnen geven) maar ook omdat ik me geen “volle” check kan herinneren van Poirier (en daar staat hij ook niet echt bekend om). Ik dacht wel dat ik al een “wobble” zag voordat hij erdoor heen ging.

De eerste ronde was inderdaad al dik voor de diamant. (10-8?) Des te langer het gevecht zou duren des te beter het zou zijn voor Poirier in principe. Ik denk sowieso dat Kabhib Conner gebroken heeft.
Ja dat denk ik ook. Kabhib heeft er veel gebroken wat dat betreft.:S:
 
ik las die theorie ook ergens. Ik geloof er niet echt in. Vooral omdat ik niet denk dat dit zo werkt (zonder daar enige vorm van verklaring voor te kunnen geven) maar ook omdat ik me geen “volle” check kan herinneren van Poirier (en daar staat hij ook niet echt bekend om). Ik dacht wel dat ik al een “wobble” zag voordat hij erdoor heen ging.

De eerste ronde was inderdaad al dik voor de diamant. (10-8?) Des te langer het gevecht zou duren des te beter het zou zijn voor Poirier in principe. Ik denk sowieso dat Kabhib Conner gebroken heeft.

Er zal toch zeker wel iets beschadigd zijn geweest om de boel zo te doen omvouwen? Hij stapt achteruit, meer is het niet. Was het het been waar ie mee trapt?
 
Er zal toch zeker wel iets beschadigd zijn geweest om de boel zo te doen omvouwen? Hij stapt achteruit, meer is het niet. Was het het been waar ie mee trapt?
Wel het been waarmee hij trapt. Hij stapt achteruit op zijn kleine teen met een gedraaid been. Vervolgens zijn volle gewicht erop dan kan het wel breken. Ik heb het gevecht teruggekeken en zag geen enkele check van Poirier.
 
Wel het been waarmee hij trapt. Hij stapt achteruit op zijn kleine teen met een gedraaid been. Vervolgens zijn volle gewicht erop dan kan het wel breken. Ik heb het gevecht teruggekeken en zag geen enkele check van Poirier.

Zie het nu van die teen. Wat een ongelooflijk stomme manier de boel te breken als het niet meer is dan die actie.

Mooi hoe die Poirier 'm naar de grond ziet gaan zonder dat ie daarvoor iets hoefde te doen, toch een teken aan de wand dat er echt iets mis is, en z'n eerste reactie is om er naartoe te gaan en een klap voor z'n muil te verkopen.
 
Zie het nu van die teen. Wat een ongelooflijk stomme manier de boel te breken als het niet meer is dan die actie.

Mooi hoe die Poirier 'm naar de grond ziet gaan zonder dat ie daarvoor iets hoefde te doen, toch een teken aan de wand dat er echt iets mis is, en z'n eerste reactie is om er naartoe te gaan en een klap voor z'n muil te verkopen.
En terecht. Een grotere eikel (misschien met uitzondering van Koscheck of Hamerhead(?)) hebben we niet gezien in de UFC. Poirier heeft ook al aangegeven dat er sowieso nog een gevecht komt, of het nou in de UFC is of op straat. De reporter vroeg of dat was nav de opmerkingen richting zijn vrouw reageerde hij "nee, die kan wel voor zichzelf zorgen". Baas!
 
En terecht. Een grotere eikel (misschien met uitzondering van Koscheck of Hamerhead(?)) hebben we niet gezien in de UFC. Poirier heeft ook al aangegeven dat er sowieso nog een gevecht komt, of het nou in de UFC is of op straat. De reporter vroeg of dat was nav de opmerkingen richting zijn vrouw reageerde hij "nee, die kan wel voor zichzelf zorgen". Baas!
Enorme lul inderdaad. Grote muil, geen respect. Slecht uithangbord voor de sport ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan