Vechtsport

Wel het been waarmee hij trapt. Hij stapt achteruit op zijn kleine teen met een gedraaid been. Vervolgens zijn volle gewicht erop dan kan het wel breken. Ik heb het gevecht teruggekeken en zag geen enkele check van Poirier.
 
I stand erected... in tegenstelling tot Conner.

Hij staat daarna nog wel een paar keer op zijn voet, dus of dat het was weet ik ook niet. Maar gecheckt werd hij en dat dit voor een probleem kan zorgen weet ik helaas uit ervaring.
 
I stand erected... in tegenstelling tot Conner.

Hij staat daarna nog wel een paar keer op zijn voet, dus of dat het was weet ik ook niet. Maar gecheckt werd hij en dat dit voor een probleem kan zorgen weet ik helaas uit ervaring.
Ik heb een paar keer zo'n donkerpaars ei op m'n wreef gehad. Voor mij reden genoeg om daar eens lekker mee te stoppen. :grin:
 
Conor: submissions don't count. Conor: probeert een standing guillotine. Conor: first one who shoots is a bitch. Conor: shoot als eerst. Conor: you will leave here on a stretcher. Conor: verlaat de zaal op een stretcher. Zelfs de grootste die hard atheïsten zoals Bacchus moet nu toch toegeven dat dit allemaal wel heel toevallig is :D
 
Conor: submissions don't count. Conor: probeert een standing guillotine. Conor: first one who shoots is a bitch. Conor: shoot als eerst. Conor: you will leave here on a stretcher. Conor: verlaat de zaal op een stretcher. Zelfs de grootste die hard atheïsten zoals Bacchus moet nu toch toegeven dat dit allemaal wel heel toevallig is :D
Conor bij een eerdere wedstrijd die hij won door doctors stoppage: That's a t.k.o. victory!
Nu verliest hij zo en dan is het ineens geen echte overwinning.
 
Conor bij een eerdere wedstrijd die hij won door doctors stoppage: That's a t.k.o. victory!
Nu verliest hij zo en dan is het ineens geen echte overwinning.
Je zult zijn broertje zijn en je hele jeugd mens-erger-je-niet met hem gespeeld hebben...
 
Je zult zijn broertje zijn en je hele jeugd mens-erger-je-niet met hem gespeeld hebben...
Je zult een oudere man zijn en op je bek geslagen worden door hem in je stam kroeg

(spoiler. De trieste lul heeft de kroeg gekocht en de oudere man gebanned)

Ondertussen las ik ergens dat Diaz vs Lawler geboekt staat.
 
Je zult een oudere man zijn en op je bek geslagen worden door hem in je stam kroeg

(spoiler. De trieste lul heeft de kroeg gekocht en de oudere man gebanned)

Ondertussen las ik ergens dat Diaz vs Lawler geboekt staat.
Dat kwam toch omdat die man Conor's whiskey niet wilde proeven oid?

Diaz Lawler zag ik ook. Sonnen heeft ook een mening:


:maniac:
 
Dat kwam toch omdat die man Conor's whiskey niet wilde proeven oid?

Diaz Lawler zag ik ook. Sonnen heeft ook een mening:


:maniac:
Sonnen een mening? En die verteld hij zo maar? Meestal houdt hij zich wel op de vlakte. :lol:

Was idd vanwege zoiets ja.
 
En paar dagen geleden had die nog zoveel respect voor hem blabla, morgen nog ff verliezen en zijn carrière is klaar.
#teampolen :fb:
Ben er niet zo zeker van omdat die Wrzosek echt de underdog is maar ik zou het mooi vinden als hij Hari verslaat. Is zeven jaar jonger maar ook later begonnen in de vechtsport
 

Hari grijpt terug naar de rituelen en drijfveren uit zijn jonge jaren toen hij zo succesvol was. Hij was een jonge vent met veel woede in hem die hij mooi kan kanaliseren op zijn tegenstanders. Nu is het een brave papa met een luxe leventje waardoor de echte honger ontbreekt om iemand ko te slaan. Zie je ook met Conor, nooit meer de oude geweest nadat ie zo rijk is geworden. Daarnaast hebben sommige sporters het nodig om een hekel te hebben aan de tegenstander om te kunnen winnen. Was ook iets wat je in de docu the last dance zag over Jordan. Die greep alles aan om tegenstander te haten. Het is inderdaad niet fraai om te zien..
 
Hoort er allemaal bij. Hari weet ook dat als hij verliest meteen kan opdoeken. Dan is hij klaar. Zie je veel vaker in de vechtsport. De 1 doet normaal en de ander gaat duwen en zogenaamd moet iemand hem dan tegenhouden met het nodige gevloek en getier. Goed voor de kijkcijfers. Ik denk overigens ook dat Hari vergane Glory is. Maar goed.. er komen ook geen nieuwe toppers door.
 
Hoort er allemaal bij. Hari weet ook dat als hij verliest meteen kan opdoeken. Dan is hij klaar. Zie je veel vaker in de vechtsport. De 1 doet normaal en de ander gaat duwen en zogenaamd moet iemand hem dan tegenhouden met het nodige gevloek en getier. Goed voor de kijkcijfers. Ik denk overigens ook dat Hari vergane Glory is. Maar goed.. er komen ook geen nieuwe toppers door.
Ze zullen er aan verdienen maar ik vraag me af of het nog van deze tijd is om de jeugd te laten zien dat dit er bij hoort?

Hari voelt zich top fit maar is wel bijna 37, wint al een tijd niet meer en ging er steeds met blessures af. Toch schijnt hij de grote favoriet te zijn tegen deze nieuwe grote vechter maar ik weet het zo net nog niet.
Mocht hij verliezen en zich terug wil knokken naar het hoogste niveau, hoe lang zou het hem dan duren denk je?
 
Ze zullen er aan verdienen maar ik vraag me af of het nog van deze tijd is om de jeugd te laten zien dat dit er bij hoort?

Hari voelt zich top fit maar is wel bijna 37, wint al een tijd niet meer en ging er steeds met blessures af. Toch schijnt hij de grote favoriet te zijn tegen deze nieuwe grote vechter maar ik weet het zo net nog niet.
Mocht hij verliezen en zich terug wil knokken naar het hoogste niveau, hoe lang zou het hem dan duren denk je?
Nee dit is ook op geen enkele manier goed te praten naar de jeugd toe. Dit is een laatste spurt om nog 1 keer laten zien wat hij kan. Als hij wint dan worden de praatjes weer groter en wil hij tegen Verhoeven. Als hij verliest is het echt gedaan.. dan zie ik hem niet meer terugkomen.

Zoals Retro ook al aangeeft... de honger is gestild en als je verzadigd bent dan is het lastig om het echte hongergevoel weer terug te krijgen. Ik vind persoonlijk ook dat er teveel gebeurd is in het verleden waardoor ik zoiets heb van... kap er gewoon mee. Prima dat je nog centen bij elkaar wil boksen maar je hebt alles tegen je omdat er gewoon veel teveel gebeurd is.

Ik zie (Alistairoids)Overeem overigens wel van Verhoeven winnen. Waarom...dat weet ik niet maar dat is een gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan