Vechtsport

Mike Russow vs Todd Duffee in de UFC, dat is een comeback die ik nooit meer vergeet. 3 ronden lang sloeg Duffee Russow helemaal aan snot en toen ineens lag Duffee naar de sterremn te kijken. Prachtig!
Dat zijn de mooiste overwinningen.
Zelf ook eens gehad in een sparring. Ik kreeg gewoon 3 rondes slaag. Op het einde ronde 3 gaf ik een trap die door vermoeidheid wat lager dan gepland terecht kwam. Mijn tegenstander, nogmaals, die mij in de afgelopen rondes meerdere malen te grazen had, wilde te mooi inkomen en vergat zijn dekking. Trap in het kruis. Hij lag, ik stond, en mijn leraar was aan het applaudisseren.
Die les geef ik tot op vandaag mee: nooit denken dat je iemand hebt. Nooit iemand onderschatten. Het is pas over als iemand niet meer opstaat.
 
Pfffffff....Wanneer gaan ze nou eens naar een fatsoenlijke ring announcer bij Glory.
Wis his dutsj èksent....:FP:
 
Tiffany van Soest (Ven Soest) doet het prima! Lekker pittig vechtertje!
Ondanks flink lengteverschil en reachverschil. Ze staat ook mooi vind ik. Mooie balans, licht op de voeten en heel 'snappy' stotend en trappend.
Als de Braziliaanse nog wil winnen moet er een k.o. komen.
 
Lekker man, die Van Soest. 25 seconden voor het einde nog even zo vol erop klappen. (En na het break commando er gewoon wéér op duikt tot de bel aan toe) Wat een pitbull!
 
Lekker man, die Van Soest. 25 seconden voor het einde nog even zo vol erop klappen. (En na het break commando er gewoon wéér op duikt tot de bel aan toe) Wat een pitbull!
Geen enkel moment een verslapping gezien in de dekking. Ging zowel links- als rechtsvoor staan. Net een hele mooie move waarbij ze in de rug van haar tegenstander kwam. Bij kickboksen is het dan niet toegestaan om wat te doen, maar geweldige beweging!
 
Geen enkel moment een verslapping gezien in de dekking. Ging zowel links- als rechtsvoor staan. Net een hele mooie move waarbij ze in de rug van haar tegenstander kwam. Bij kickboksen is het dan niet toegestaan om wat te doen, maar geweldige beweging!
En ook mooi dat die riem haar zo goed staat. Helemaal haar maat! Echt net een klein kind dat de belt van papa heeft omgedaan.:ROFL:

Nou, volgende partij is Verhoeven tegen Gerges... Ben benieuwd. Misschien ook wel goed voor de sport als die Verhoeven een keertje een op z'n kont gaat.
 
En ook mooi dat die riem haar zo goed staat. Helemaal haar maat! Echt net een klein kind dat de belt van papa heeft omgedaan.:ROFL:

Nou, volgende partij is Verhoeven tegen Gerges... Ben benieuwd. Misschien ook wel goed voor de sport als die Verhoeven een keertje een op z'n kont gaat.
Hij domineert wel behoorlijk. Badr is definitief op zijn retour, Ben Saddik geblesseerd. Staat toch op eenzame hoogte.
 
Hij domineert wel behoorlijk. Badr is definitief op zijn retour, Ben Saddik geblesseerd. Staat toch op eenzame hoogte.
Ik vind 'm echt scherp. Countert vrijwel alles en onmiddelijk. Kwam net een paar keer goed door met een hoge trap en nu weer met een paar hoeken.
Moet gek lopen (miracle comeback) wil hij deze nog verliezen.
 
Gerges was geen seconde beter.
Wel heel mooi dat de heren excuses naar elkaar maakten voor eerder gedrag. Ook knap.
 
Gerges was geen seconde beter.
Wel heel mooi dat de heren excuses naar elkaar maakten voor eerder gedrag. Ook knap.
Hoort er een beetje bij hè. Making the fight...

Was het niet Frank Mir die ooit zei: "Als je na een partij nog boos uit de octagon komt, is er iets mis met je. Je hebt namelijk een kwartier de tijd gehad om die man alles aan te doen wat je maar wou. Je bent niet goed in je hoofd als je na de partij nog boos bent om iets wat voor die tijd gezegd is."

Zo, de laatste partij was ook wel heel nice hoor!
 
Hoort er een beetje bij hè. Making the fight...

Was het niet Frank Mir die ooit zei: "Als je na een partij nog boos uit de octagon komt, is er iets mis met je. Je hebt namelijk een kwartier de tijd gehad om die man alles aan te doen wat je maar wou. Je bent niet goed in je hoofd als je na de partij nog boos bent om iets wat voor die tijd gezegd is."

Zo, de laatste partij was ook wel heel nice hoor!
Lekker gevecht!
Maar die gaat het nooit redden tegen Rico. Ze waren allebei kapot eind derde ronde. Verhoeven zag er uit alsof ie met klaar was met de warming up.
 
Lekker gevecht!
Maar die gaat het nooit redden tegen Rico. Ze waren allebei kapot eind derde ronde. Verhoeven zag er uit alsof ie met klaar was met de warming up.
Ja, dat zei 'ie ook.

Groenhart gaat het ook niet redden.

Oh, nu helemaal niet meer. o.O
 
Z'n been is nu al klaar... Doet denken aan de begindagen van de K1 toernooien waar het been van Ray Sefo of Mark Hunt helemaal aan snot getrapt werd door Aerts of Hoost.

Nou, mooi geweest. Lamp gaat uit. Laterz! :bye: :maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan