UEFA Nations League

Penalty

Internationale Legende
Spanje - Duitsland
6-0
:BALL: :BALL: :BALL: :BALL: :BALL: :BALL:

67% Balbezit 33%
22 Doelpogingen 2
10 Schoten op doel 0
8 Schoten naast doel 1
4 Geblockte schoten 1

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Ik vond dat JdJ er vaak schandalig gekleed bij liep als TD van PSV, maar die Enrique van Spanje was wel next level pauper, met z'n vestje en vintage t-shirtje :lmao: Dat zag er echt niet uit zeg. IPF kom er maar in!

Mikasa

Internationale Legende
Ik vond dat JdJ er vaak schandalig gekleed bij liep als TD van PSV, maar die Enrique van Spanje was wel next level pauper, met z'n vestje en vintage t-shirtje :lmao: Dat zag er echt niet uit zeg. IPF kom er maar in!
Hahaha, dat viel mij ook wel op. Alsof ie op vakantie was.

Penalty

Internationale Legende
België wint met 4-2 van Denemarken en gaat naar de final four.

Final Four
Italië
België
Frankrijk
Spanje

Basc

Routinier
Vier andere teams ook dan vorig jaar (NL, Portugal, Engeland, Zwitserland toen). Wel leuk als die variatie een beetje blijft (i.t.t. de CL, waar steeds dezelfde namen boven komen drijven).

J.B.

Aanvoerder
Vier andere teams ook dan vorig jaar (NL, Portugal, Engeland, Zwitserland toen). Wel leuk als die variatie een beetje blijft (i.t.t. de CL, waar steeds dezelfde namen boven komen drijven).
Of de EK of WK`s idem dito..

Mentos

Stomste niet-PSV'er 2020
Interlandvoetbal is altijd wel iets gevarieerder dan clubvoetbal, aangezien geld er in principe weinig mee te maken heeft. Zo kan IJsland als land ineens komen bovendrijven door een extreem goede lichting. Voor de IJslandse clubs is dat onmogelijk.

Bovenaan Onderaan