UEFA Nations League

Wijndal is echt wel een betere linksback dan Blind hoor, het enige wat Blind kan is passen en een voorzet geven maar hij is fysiek niet in staat om op de helft van de tegenstander te spelen. Verdedigen kan hij echt totaal niet. Een beetje de Boscagli van het Nederlands elftal, als het aan mij lag zou hij niet eens in de selectie zitten. Veruit de meest overschatte speler van het Nederlands elftal.
Gras is groen, water is nat en Blind wordt onderschat. Als jij stelt dat hij alleen kan passen en voorzetten en totaal niet kan verdedigen, raad ik je aan eens wat vaker naar Ajax te kijken. Want dat is echt totale lulkoek.
Ik raad sowieso iedereen aan om vaker Ajax te kijken, maar om een of andere reden hebben mensen hier daar wat moeite mee. :grin:
 
r om een of andere reden hebben mensen hier daar wat moeite mee. :grin:

Wie dat toegeeft hier is gelijk een nepsupporter of ajaxer, trust me i know.. :lmao:
Ik kijk haast elk match, niet dat ze me zoveel boeien maar puur omdat het de concurrent van ons is en ik als sadist op wat blessures, leedvermaak of puntenverlies hoop.
 
Wie dat toegeeft hier is gelijk een nepsupporter of ajaxer, trust me i know.. :lmao:
Ik kijk haast elk match, niet dat ze me zoveel boeien maar puur omdat het de concurrent van ons is en ik als sadist op wat blessures, leedvermaak of puntenverlies hoop.
Je mag ook gewoon zeggen dat je Ajax kijkt omdat het leuk is om naar te kijken hoor, doe ik ook!
 
Wie dat toegeeft hier is gelijk een nepsupporter of ajaxer, trust me i know.. :lmao:
Ik kijk haast elk match, niet dat ze me zoveel boeien maar puur omdat het de concurrent van ons is en ik als sadist op wat blessures, leedvermaak of puntenverlies hoop.

Het is dat we geen forum awards meer hebben, want 'De Neymar award' voor de grootste overdrijver won je zonder moeite.

Het schijnt namelijk geregeld druk te zijn in het wedstrijdtopic tijdens een wedstrijd van Ajax ;)

Oh, ik zie net dat we weer gaan beginnen met de awards! :D
 
Gras is groen, water is nat en Blind wordt onderoverschat. Als jij stelt dat hij alleen kan passen en voorzetten en totaal niet kan verdedigen, raad ik je aan eens wat vaker naar Ajax te kijken. Want dat is echt totale lulkoek.
Ik raad sowieso iedereen aan om vaker Ajax te kijken, maar om een of andere reden hebben mensen hier daar wat moeite mee. :grin:
Er stond een typefoutje in je post (Y)
Alles erna was ook overduidelijk cynisch.
Haha! Goeie! ;)
 
Miste toch de VAR. Moet niet gekker worden zeg..
Maar die Chiellini had echt een harde VAR-schop in zijn gezicht wel verdiend.
 
Miste toch de VAR. Moet niet gekker worden zeg

Jij hebt dan ook niet de wedstrijd gekeken die ik keek, waar het grote belangrijke Frankrijk wel heel klein beetje voor getrokken werd enkele keren, niks aan de hand snel doorspelen en vergeet dit moment idee, alleen jammergenoeg in 8/10x in hun voordeel 🤦‍♂️
 
Duitsland - Oekraïne 3-1
Portugal - Frankrijk 0-1
Zwitserland - Spanje 1-1
Zweden - Kroatië 2-1
 
Ongelooflijk dat deze onzin doorgaat, Kroatie speelde met een c elftal door corona en gasten die van hun club niet weg mochten :FP:
 
toch fijn om Max te hebben internationaal van Duitsland.

Fijn ja, nu hopen dat er straks gepresteerd gaat worden. Staan we straks, uitgeschakeld in de Europa League met Götze en een actieve international van Duitsland in de basis, beschamend weer. Ik kan er gewoon niet optimaal van genieten zolang we nog presteren zoals we recentelijk gedaan hebben, en eigenlijk sinds 18/19 alleen maar. Straks minder invloed van corona in de selectie hopelijk, dan mag er toch wel weer eens een goede reeks komen. Ik ben het voornamelijk 'op papier' goed zijn zat.
 
Laatst bewerkt:
Fijn ja, nu hopen dat er straks gepresteerd gaat worden. Staan we straks, uitgeschakeld in de Europa League met Götze en een actieve international van Duitsland in de basis, beschamend weer. Ik kan er gewoon niet optimaal van genieten zolang we nog presteren zoals we recentelijk gedaan hebben, en eigenlijk sinds 18/19 alleen maar. Straks minder invloed van corona in de selectie hopelijk, dan mag er toch wel weer eens een goede reeks komen. Ik ben het voornamelijk 'op papier' goed zijn zat.
Op papier hebben we gewoon een ondermaats centrum. In het echt ook. ;)
 
Teze laat ook goede dingen zien. Boscagli vind ik riskant.
Alleen riskant? Is gewoon erg slecht voor de top van de Eredivisie, ook voor Feyenoord. Die hebben in het centrum Senesi en Spajic rondlopen. Die zijn twee klassen beter dan Boscagli. Alleen het centrum van AZ vind ik kwa niveau vergelijkbaar met ons centrum ondanks dat Teze het niet slecht doet.
 
België staat na een uur spelen met 2-0 voor tegen Engeland.
De 2e goal een mooie vrije trap van Dries Mertens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan