UEFA Nations League

Denzelll was vandaag weergaloos...hij moet voor die positie de basisspeler worden bij Oranje....succes gegarandeerd !!
 

Lewandowski vraagteken voor clash met Oranje​

link

Polen kan bij het Nations League-duel met Oranje mogelijk niet beschikken over sterspeler Robert Lewandowski. De 32-jarige spits heeft last van een bilblessure, al gaan er ook andere verhalen rond.

In Polen doen er echter ook verhalen de ronde dat de blessure van Lewandowski een dekmantel is. De ware reden voor de mogelijke absentie van de topspits zou zijn bijzonder moeizame relatie met bondscoach Brzeczek zijn. Lewandowski zou van mening zijn dat de 49-jarige trainer niet de juiste man is om voor de groep te staan.
 

Oekraïne in quarantaine, Nations League-duel met Zwitserland geschrapt​

link

Het duel in de Nations League tussen Zwitserland en Oekraïne gaat vanavond niet door. De selectie van Oekraïne moet op last van de gezondheidsautoriteiten in Luzern in quarantaine vanwege een aantal coronabesmettingen. Volgens de Oekraïense voetbalbond heeft de Europese federatie UEFA daarom besloten het duel te schrappen.

De UEFA gaf toestemming aan de betreffende spelers om in actie te komen, maar de Zwitserse autoriteiten verbieden dat.
 
Sergio Ramos moet eruit met een hamstringblessure.
Sergio Canales is er al uit met een blessure.
Het is duidelijk niet de wedstrijd van de Sergio's
 
Dat kun je wel zeggen.
Het is al 3-0.
17' :BALL: Morata
33' :BALL: Torres
38' :BALL: Rodri
Een eerdere 2-0 nog onterecht afgekeurd. Duitsland niet verder gekomen dan een voorzet van Max en een corner, ook via Max. Speelt Max dan wel goed? Niet echt. Verdedigend heeft hij het zwaar. Werd net nog gedold door Ferran.
 
Commentator had kritiek op de oefenwedstrijden van vorige week. Zorgde wellicht voor de Spaanse blessures. Terecht punt. Maar de spelers accepteren natuurlijk wel bakken met geld dat terugverdiend moet worden met o.a. dit soort exercities.
 
Duitsland wordt helemaal weggespeeld.
Spanje speelt ze totaal van de mat.

62% Balbezit 38%
18 Doelpogingen 1
8 Schoten op doel 0
7 Schoten naast doel 0
3 Geblockte schoten 1
 
Mooi. Hoewel ik het als ik hier met vrienden kijk wel leuk vind als Duitsland presteerd moet ik eerlijk bekennen dat ik toch wel wat Schadenfreude heb bij deze wedstrijd. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan