UEFA Nations League

En hier in Nederland zeggen ze dat "de verdediging de bus parkeert".
Lukaku loopt dwars door de bus heen en schiet de bal bijna door de touwen. :fb: :lmao:
Zijn eerste goal tegen een topland overigens. Ook bij zijn clubs scoort hij vrijwel nooit tegen de topclubs. Misschien had hij dit even nodig. België treft overigens de Fransen in hun slechtste periode: veel ruzies onderling en spelers die het niet goed met elkaar kunnen vinden. Maar ik vind het heerlijk dat het anti voetbal van Didier D. afgestraft wordt.
 
Heerlijke goal van Lukaku. En inderdaad IPF, die Deschamps mag er goed af gaan. Wat zonde dat ze al jaren met zo'n ongekend spelersbestand, maar ook zo'n afgrijselijke trainer zitten.
 
Frankrijk krijgt een Penalty.
Mbappé schiet onberispelijk raak. Perfect genomen.
69' :BALL: 2-2

In de 62e minuut had Benzema 2-1 gescoord na een assist van Mbappé.
 
Pogba schiet de bal precies bovenop de kruising van lat en paal. :maniac:

En een minuut later is het wel raak.
2-3 voor Frankrijk
90' +1' :BALL: Hernandez
 
De gouden generatie zal nooit meer dan een bronzen generatie worden. Knappe prestatie alsnog, maar dit is waarom België uiteindelijk geen topland is. Er wordt wel eens gewonnen van een groot land, maar op het einde geeft men het toch altijd weg tegen de geslepen grote jongens. Wellicht is het de druk van het feit dat landen als België (en ook Nederland) tegenwoordig geen garantie (meer) hebben op een stroom topspelers. De druk en verwachting dat deze Belgische generatie een prijs moet pakken lijkt ze te zwaar te wegen.
 
Het was voor Belgische begrippen natuurlijk ook een fantastische selectie, maar niet op het niveau van de echte topselecties als Spanje 2008-2012 of Duitsland daarna. Dus voor België hét moment om een prijs te pakken, maar dat het niet gelukt is, is ook weer geen schande als je het mij vraagt.
 
Zijn eerste goal tegen een topland overigens. Ook bij zijn clubs scoort hij vrijwel nooit tegen de topclubs. Misschien had hij dit even nodig. België treft overigens de Fransen in hun slechtste periode: veel ruzies onderling en spelers die het niet goed met elkaar kunnen vinden. Maar ik vind het heerlijk dat het anti voetbal van Didier D. afgestraft wordt.
Anti voetbal van de Fransen? Het waren de Belgen die alleen maar verdedigden. Dat bleek uiteindelijk niet voldoende, ondanks wel de fantastische goal van Lukaku.
Opnieuw geen prijs voor de Belgen. Toch net niet.
Ik vind dat niet erg, hoor.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Het was voor Belgische begrippen natuurlijk ook een fantastische selectie, maar niet op het niveau van de echte topselecties als Spanje 2008-2012 of Duitsland daarna. Dus voor België hét moment om een prijs te pakken, maar dat het niet gelukt is, is ook weer geen schande als je het mij vraagt.

Nou, niet alleen voor Belgische begrippen hoor. Vrijwel iedere speler van hun selectie de laatste jaren is/was top in grote competities.
 
Terug
Bovenaan Onderaan