Hoe anders zou deze week zijn geweest als we wel gewoon van Heerenveen hadden gewonnen, tuurlijk er zouden problemen zijn maar de 2e plaats had echt meer rust gegeven tegen AZ plus het had dan niet zoveel met uitgemaakt (in verhouding)
 
Hoe anders zou deze week zijn geweest als we wel gewoon van Heerenveen hadden gewonnen, tuurlijk er zouden problemen zijn maar de 2e plaats had echt meer rust gegeven tegen AZ plus het had dan niet zoveel met uitgemaakt (in verhouding)
Klopt voor de stand was het fijn geweest. Maar ik vrees dat de bom alsnog op barsten stond. Omdat de problemen niet per se (zover ik weet) gelimiteerd waren door de resultaten.
 
Fred Rutten: "Ik heb aan Ruud van Nistelrooij al maanden/weken geleden aangegeven dat ik in deze rol niet meer door zou gaan."
 
Zowel Luuk als Veerman ontkennen dus en zeggen naderhand contact te hebben gehad met Ruud. Xavi was al meteen heel duidelijk. Veerman en Luuk eigenlijk niet. Want een jongeling komt het openlijk met een statement maar de aanvoerder blijft stil. Veerman geloof ik nog wel dat hij de waarheid spreekt. Bij Luuk heb ik toch veel twijfels over wat ie zegt. Sangare was het ook duidelijk niet. Wie weet heeft Mwene lopen klagen dan.. :nocheer:
 
Komende week al een nieuwe trainer? Rust in de tent en selectie op orde brengen voor komend seizoen.
Zou goed zijn om volgende week door te pakken met de aanstelling van Bosz, Krüzen en een frisse assistent met een PSV-achtergrond en met een selectie op de tekentafel. Het is al bijna juni.
 
Zowel Luuk als Veerman ontkennen dus en zeggen naderhand contact te hebben gehad met Ruud. Xavi was al meteen heel duidelijk. Veerman en Luuk eigenlijk niet. Want een jongeling komt het openlijk met een statement maar de aanvoerder blijft stil. Veerman geloof ik nog wel dat hij de waarheid spreekt. Bij Luuk heb ik toch veel twijfels over wat ie zegt. Sangare was het ook duidelijk niet. Wie weet heeft Mwene lopen klagen dan.. :nocheer:
Of Guti die amper minuten krijgt. Of of of. Denk niet dat we het ooit te weten komen.
 
Zowel Luuk als Veerman ontkennen dus en zeggen naderhand contact te hebben gehad met Ruud. Xavi was al meteen heel duidelijk. Veerman en Luuk eigenlijk niet. Want een jongeling komt het openlijk met een statement maar de aanvoerder blijft stil. Veerman geloof ik nog wel dat hij de waarheid spreekt. Bij Luuk heb ik toch veel twijfels over wat ie zegt. Sangare was het ook duidelijk niet. Wie weet heeft Mwene lopen klagen dan.. :nocheer:
Of Benitez. Wil weg en kan ineens weer keepen.
 
Ik weet dat het gissen is.. Maar dat filmpje waarin je RVN ziet dansen met zijn spelers, zie je dat ooijer de familie van Sabairi rondleid, en dan de dansende coach tegenkomt, Sabairi vind het leuk, Ooijer en Luuk de Jong lijken het maar niks te vinden..
 
Ik weet dat het gissen is.. Maar dat filmpje waarin je RVN ziet dansen met zijn spelers, zie je dat ooijer de familie van Sabairi rondleid, en dan de dansende coach tegenkomt, Sabairi vind het leuk, Ooijer en Luuk de Jong lijken het maar niks te vinden..

Allereerst toch bijzonder dat ik me hierdoor heb laten triggeren te zoeken op dat filmpje, 't is toch een beetje roddelen op Story niveau tenslotte. Maar dat gezegd hebbende, je ziet vervolgens Ooijer op de achtergrond meedeinen op het ritme en De Jong komt heel efkes voorbij gespurt aan het einde, met z'n rug naar de camera. Dus ik weet niet goed hoe je tot die conclusie komt.
 
Allereerst toch bijzonder dat ik me hierdoor heb laten triggeren te zoeken op dat filmpje, 't is toch een beetje roddelen op Story niveau tenslotte. Maar dat gezegd hebbende, je ziet vervolgens Ooijer op de achtergrond meedeinen op het ritme en De Jong komt heel efkes voorbij gespurt aan het einde, met z'n rug naar de camera. Dus ik weet niet goed hoe je tot die conclusie komt.
of hoe achter alles IETS (negatiefs) gezocht MOET worden blijkbaar , conclusies op basis van .........en dat al die prietpraat plots als waarheden de wereld worden ingestuurd
sociale media op zijn baggerbest :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Zowel Luuk als Veerman ontkennen dus en zeggen naderhand contact te hebben gehad met Ruud. Xavi was al meteen heel duidelijk. Veerman en Luuk eigenlijk niet. Want een jongeling komt het openlijk met een statement maar de aanvoerder blijft stil. Veerman geloof ik nog wel dat hij de waarheid spreekt. Bij Luuk heb ik toch veel twijfels over wat ie zegt. Sangare was het ook duidelijk niet. Wie weet heeft Mwene lopen klagen dan.. :nocheer:
Onze verdediging is al jaren het lek.
 
En toch... ondanks al het (al dan niet terechte) commentaar op onze selectie is deze denk ik niet zo slecht. We missen "alleen maar" een sleutelspelers in de verdediging. De verdediging zoals die nu is met Mwene en van Aanholt is echt niet slecht, maar er moet een Alex achter staan.

Ons middenveld is echt niet slecht, maar vooral Sangare moet duidelijke instructies hebben. Bal afpakken, goed wegdraaien etc is prima. Als je de bal langer dan 20 sec in bezit hebt moet je afgeven. Verder moet Guti erin ipv Til. Dan heb je het verdedigend blok voor de verdediging. Xavi op 10.

De aanval... ondanks het commentaar hier hebben we het meest gescoord van de eredivisie volgens mij. Luuk is op zijn retour maar het kan allemaal niet zo slecht zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan