Wie heeft dat gezegd? Is daar een bron van?
Ooijer zou al zeker vertrekken voor Ruud zijn ontslag en ook Rutten twijfelde sterk aan zijn toekomst bij PSV.

Of zijn we alweer vergeten dat het nieuws naar buiten kwam dat de spelersgroep naar de directie was gestapt om te smeken dat Rutten en Ooijer moesten blijven?
 
Ooijer zou al zeker vertrekken voor Ruud zijn ontslag en ook Rutten twijfelde sterk aan zijn toekomst bij PSV.

Of zijn we alweer vergeten dat het nieuws naar buiten kwam dat de spelersgroep naar de directie was gestapt om te smeken dat Rutten en Ooijer moesten blijven?
In hoeverre zijn samenwerking met Ruud de doorslaggevende rol is, is niet echt bekend toch? Er wordt van alles gesuggereed, ook zijn fysiek en het feit dat hij moeite heeft met de functie van ass-man. Dat hoeft intrinsiek niks met Ruud zelf te maken hebben.

Kan ook wel hoor.
 
In hoeverre zijn samenwerking met Ruud de doorslaggevende rol is, is niet echt bekend toch? Er wordt van alles gesuggereed, ook zijn fysiek en het feit dat hij moeite heeft met de functie van ass-man. Dat hoeft intrinsiek niks met Ruud zelf te maken hebben.

Kan ook wel hoor.
En toch vind ik het achterbaks. Als het allemaal koek en ei was was er waarschijnlijk geen probleem geweest en had Rutten voor het voorval ook achter Van Nistelrooij kunnen gaan staan ipv net als de rest van PSV niets zeggen en hem maar gewoon laten stikken.

Dat ze op wat appjes na geen contact hebben gehad zegt mij ook al wel voldoende

Een grote slangenkuil is het geworden bij PSV en degenen die onderpresteren wel best vinden worden de hand boven het hoofd gehouden en degenen die vooruit willen en tegengas bieden worden buitengeflikkerd
 
En toch vind ik het achterbaks. Als het allemaal koek en ei was was er waarschijnlijk geen probleem geweest en had Rutten voor het voorval ook achter Van Nistelrooij kunnen gaan staan ipv net als de rest van PSV niets zeggen en hem maar gewoon laten stikken.

Dat ze op wat appjes na geen contact hebben gehad zegt mij ook al wel voldoende

Een grote slangenkuil is het geworden bij PSV en degenen die onderpresteren wel best vinden worden de hand boven het hoofd gehouden en degenen die vooruit willen en tegengas bieden worden buitengeflikkerd
Wellicht is Ruud ook een beetje een trots baasje en werd zijn ego gekrenkt. Of had hij het idee dat ze hem na AZ uit op straat zouden gooien en dat hij dat voor wilde zijn. Wat in ieder geval uit alle verhalen duidelijk naar voren komt is dat Ruud soms wat solistisch acteerde. Dat past ook wel bij een (voormalig) spits. Natuurlijk is er maar 1 eindverantwoordelijk, maar het is ook jouw taak te verkopen aan de spelers en aan je staf.
 
Wellicht is Ruud ook een beetje een trots baasje en werd zijn ego gekrenkt. Of had hij het idee dat ze hem na AZ uit op straat zouden gooien en dat hij dat voor wilde zijn. Wat in ieder geval uit alle verhalen duidelijk naar voren komt is dat Ruud soms wat solistisch acteerde. Dat past ook wel bij een (voormalig) spits. Natuurlijk is er maar 1 eindverantwoordelijk, maar het is ook jouw taak te verkopen aan de spelers en aan je staf.
Wat mij dwars zit is dat er clubiconen worden beschadigd onder het mom van onderpresteren. Maar alles en iedereen wat verder binnen PSV werkzaam is en niet levert mag blijven zitten en daar horen we niets over. PSV had bij het klagen van die spelers keihard met de vuist op tafel moeten slaan met de boodschap dat ze verdomme eerst zelf maar eens een stap extra moeten zetten, laat staan presteren, voordat ze over een ander moeten gaan janken. Hier had de directie en de voltallige staf van PSV achter moeten gaan staan. Dan maak je een statement.

Maar nee: nu het allemaal op de klippen is gelopen komen er ineens teksten naar buiten dat men zo is geschrokken van wat er is gebeurd en blabla. Dat komt er echt niet in bij mij

Ik ben er nog steeds best boos over hoe dit steeds moet lopen.
 
Precies dit. Nou ja, bijna precies dan, want het is geen vraag of spelers krachttraining aankunnen; ieder gezond persoon kan dat doen. Dit komt puur op wilskracht aan, en degenen die Ruud dus terecht als 'lui' bestempelde hebben daar gewoon geen zin in en ontberen dus de absolute topsportmentaliteit die zowel RvN als MvB wel bezitten en bij PSV aan wilde brengen.
Nadat Ruud de consequenties presenteerde aan Veerman is wel met sprongen vooruit gegaan. Grenzen verleggen pik.
 
Ooijer zou al zeker vertrekken voor Ruud zijn ontslag en ook Rutten twijfelde sterk aan zijn toekomst bij PSV.

Of zijn we alweer vergeten dat het nieuws naar buiten kwam dat de spelersgroep naar de directie was gestapt om te smeken dat Rutten en Ooijer moesten blijven?

Dit is alleen een aanname. We weten niet waarom Fred Rutten weg gaat.
 
De aftredend assistent begrijpt namelijk dat er veel vragen zijn over de situatie. ,,Ik heb goed met Ruud samengewerkt. Waar de kink in de kabel is gekomen is niet relevant. Ik heb Ruud gesproken via Whatsapp, maar niet telefonisch.” Als geen ander snapt Rutten hoe Van Nistelrooij zich voelt. ,,Ik heb in dezelfde situatie gezeten.” Rutten werd in 2012 ontslagen bij PSV, destijds was hij hoofdtrainer van de Eindhovenaren.


Nou Fred, ik zou dat in de evaluatie toch best relevant vinden 🥲
 
Het zal Peter Bosz wel worden als ik het nieuws zo allemaal lees. Oud teamgenoot ook van Marcel Brands.

Maar wat een shit show zijn we in terecht gekomen, ik moet zeggen dat ik PSV helemaal niet meer herken.
Bah.

Ik denk t stiekem ook. Slot blijft, in Amsterdam is geen plek voor hem en het is weer de makkelijke voor de hand liggende keus omdat hij als enige Nederlandse coach buitenlandse ervaring heeft en beschikbaar is. Ja, het zal swingen, maar ik wil vooral winnen. Iets waar PSV juist voor staat. Zakelijk voetbal dat als het kan mooi is maar vooral WINNEN. Ik mis die tijd. :(
 
Bah.

Ik denk t stiekem ook. Slot blijft, in Amsterdam is geen plek voor hem en het is weer de makkelijke voor de hand liggende keus omdat hij als enige Nederlandse coach buitenlandse ervaring heeft en beschikbaar is. Ja, het zal swingen, maar ik wil vooral winnen. Iets waar PSV juist voor staat. Zakelijk voetbal dat als het kan mooi is maar vooral WINNEN. Ik mis die tijd. :(
Volgens mij heeft het na zijn seizoen bij Ajax nooit meer geswingd bij al zijn andere clubs.
 
zoals zo vaak " perspraat , ik denk dat .....ik heb horen zeggen dat...... het zou kunnen dat ........ik veronderstel dat
en zo worden er "waarheden als een koe" :rolleyes::rolleyes::rolleyes: de wereld in gestuurd en door velen ook verder als waarheden verkondigt :confused::confused:
Dat is inderdaad mijn probleem. Er worden hier wel heel snel conclusies getrokken en schuldige aangewezen op basis van weinig informatie. Het lijkt bijna wel op een cancel cultuur.
 
Terug
Bovenaan Onderaan