En toch... ondanks al het (al dan niet terechte) commentaar op onze selectie is deze denk ik niet zo slecht. We missen "alleen maar" een sleutelspelers in de verdediging. De verdediging zoals die nu is met Mwene en van Aanholt is echt niet slecht, maar er moet een Alex achter staan.
Voorin is het toch ook behelpen. Op rechts is Bakayoko nog niet zover en El Ghazi overtuigd me ook niet. En voordat Silva werd gehuurd hadden we ook maar 1 spits. En Xavi moet eigenlijk op 10..
Ons middenveld is echt niet slecht, maar vooral Sangare moet duidelijke instructies hebben. Bal afpakken, goed wegdraaien etc is prima. Als je de bal langer dan 20 sec in bezit hebt moet je afgeven. Verder moet Guti erin ipv Til. Dan heb je het verdedigend blok voor de verdediging. Xavi op 10.

De aanval... ondanks het commentaar hier hebben we het meest gescoord van de eredivisie volgens mij. Luuk is op zijn retour maar het kan allemaal niet zo slecht zijn.
Gakpo en Xavi zijn dit seizoen belangrijk geweest voor de goals. Luuk is inderdaad ondertussen geen spits meet die je een heel seizoen kan laten staan. En zoals gezegd moeten er op de vleugels goed gekeken worden.
 

..waarom zou ik die dan niet krijgen?

Wat een enorme sufferd, die Ramzi zg. 2 trainers die stukgelopen zijn op PSV 1 door o.a. te weinig ervaring. En dan denken dat poging 3 wel gaat lukken? In wat voor een wereld leef je dan?
 
..waarom zou ik die dan niet krijgen?

Wat een enorme sufferd, die Ramzi zg. 2 trainers die stukgelopen zijn op PSV 1 door o.a. te weinig ervaring. En dan denken dat poging 3 wel gaat lukken? In wat voor een wereld leef je dan?
Maar met covu ging het ook goed... is zeker het 1e seizoen Cocu vergeten...
 
En toch... ondanks al het (al dan niet terechte) commentaar op onze selectie is deze denk ik niet zo slecht. We missen "alleen maar" een sleutelspelers in de verdediging. De verdediging zoals die nu is met Mwene en van Aanholt is echt niet slecht, maar er moet een Alex achter staan.

Ons middenveld is echt niet slecht, maar vooral Sangare moet duidelijke instructies hebben. Bal afpakken, goed wegdraaien etc is prima. Als je de bal langer dan 20 sec in bezit hebt moet je afgeven. Verder moet Guti erin ipv Til. Dan heb je het verdedigend blok voor de verdediging. Xavi op 10.

De aanval... ondanks het commentaar hier hebben we het meest gescoord van de eredivisie volgens mij. Luuk is op zijn retour maar het kan allemaal niet zo slecht zijn.
En Veerman, op de bank??
 
..waarom zou ik die dan niet krijgen?

Wat een enorme sufferd, die Ramzi zg. 2 trainers die stukgelopen zijn op PSV 1 door o.a. te weinig ervaring. En dan denken dat poging 3 wel gaat lukken? In wat voor een wereld leef je dan?
Hangt er van af wat de doelstellingen zijn van de club. Als je eens per 3 jaar zegt kampioen te willen worden, dan kan dat. Bovendien heeft een ervaren trainer als Schmidt ook niet beter gepresteerd dan Van Nistelrooij of van Bommel ook niet kwa spel.
 
..waarom zou ik die dan niet krijgen?

Wat een enorme sufferd, die Ramzi zg. 2 trainers die stukgelopen zijn op PSV 1 door o.a. te weinig ervaring. En dan denken dat poging 3 wel gaat lukken? In wat voor een wereld leef je dan?
Lijkt me een enkeltje uitgang voor Ramzi na dit interview. Heeft nu wel bewezen nooit geschikt te zijn als trainer van PSV 1.
 
Hangt er van af wat de doelstellingen zijn van de club. Als je eens per 3 jaar zegt kampioen te willen worden, dan kan dat. Bovendien heeft een ervaren trainer als Schmidt ook niet beter gepresteerd dan Van Nistelrooij of van Bommel ook niet kwa spel.
Van Bommel vond ik in een periode zelfs de beste van heel het rijtje. Of misschien voelt dat zo omdat het eindelijk eens aanvallend voetbal was tov het zgn schijtbakkenvoetbal van ervoor
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De ambitie siert hem. Hij wordt in ieder geval niet met veel bombarie tot kroonprins gebombardeerd, dus het kan zomaar een goeie worden. Toch eerst maar wat ervaring elders opdoen.
In het artikel staat dat een optie zou zijn om hem eerst assistent te maken/te betrekken bij de technische staf aan de hand van een ervaren coach. Dat zou best een uitkomst kunnen zijn. Heb je met Ramzi ook meteen een assisten voor de nieuwe coach die de jeugdopleiding kent en die kennis kan delen met de coach, alsmede welke jonge spelers in aanmerking komen voor minuten bij het eerste bijvoorbeeld en wat die speler toevoegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan