In het artikel staat dat een optie zou zijn om hem eerst assistent te maken/te betrekken bij de technische staf aan de hand van een ervaren coach. Dat zou best een uitkomst kunnen zijn. Heb je met Ramzi ook meteen een assisten voor de nieuwe coach die de jeugdopleiding kent en die kennis kan delen met de coach, alsmede welke jonge spelers in aanmerking komen voor minuten bij het eerste bijvoorbeeld en wat die speler toevoegen.
IK denk dat we uit moeten kijken met weer een zeer ambitieuze assistent aan te stellen volgend jaar. We kunnen ons niet nog een keer deze chaos veroorloven.
 
..waarom zou ik die dan niet krijgen?

Wat een enorme sufferd, die Ramzi zg. 2 trainers die stukgelopen zijn op PSV 1 door o.a. te weinig ervaring. En dan denken dat poging 3 wel gaat lukken? In wat voor een wereld leef je dan?
Hoe gaat die quote van Einstein?
Alleen een idioot doet meermaals hetzelfde experiment en verwacht dan een ander resultaat...
 
IK denk dat we uit moeten kijken met weer een zeer ambitieuze assistent aan te stellen volgend jaar. We kunnen ons niet nog een keer deze chaos veroorloven.
Wat is te ambitieus? Denk dat dit prima zou kunnen werken en Ramzi zou kunnen leren van een ervaren coach. Dit heeft Slot toch ook gedaan bij AZ? Bij Ruud ging het mis omdat de staf juist ervaring had en Ruud zelf niet. De coach moet het respect van de staf af kunnen dwingen.
 
In het artikel staat dat een optie zou zijn om hem eerst assistent te maken/te betrekken bij de technische staf aan de hand van een ervaren coach. Dat zou best een uitkomst kunnen zijn. Heb je met Ramzi ook meteen een assisten voor de nieuwe coach die de jeugdopleiding kent en die kennis kan delen met de coach, alsmede welke jonge spelers in aanmerking komen voor minuten bij het eerste bijvoorbeeld en wat die speler toevoegen.
Zolang hem geen garanties worden gedaan om de volgende trainer op te volgen, zie ik daar geen problemen mee. Dat zal dus ook betekenen dat je eerlijk moet zijn naar Ramzi en duidelijk moet maken dat hij niet via een assistentenrol door kan groeien tot hoofdtrainer PSV.
 
Wat is te ambitieus? Denk dat dit prima zou kunnen werken en Ramzi zou kunnen leren van een ervaren coach. Dit heeft Slot toch ook gedaan bij AZ? Bij Ruud ging het mis omdat de staf juist ervaring had en Ruud zelf niet. De coach moet het respect van de staf af kunnen dwingen.
En toch zou ik het niet doen. Het komend seizoen moet er 100% gegarandeerde rust in de selectie en trainersstaf komen. De ontwikkeling van Ramzi komt over een paar jaar wel weer.

Daarnaast zou ik in principe geen onervaren trainer bij PSV1 meer aanstellen. Als Ramzi z'n droom is om PSV1 te trainen, mag hij zich eerst bewijzen bij Utrecht, Twente, Heerenveen etc. En die nemen ook geen onbewezen, onervaren trainer, dus hij zal echt moeten beginnen bij NEC, Volendam, Cambuur of zo, en daar resultaten halen.
 
De ambitie siert hem. Hij wordt in ieder geval niet met veel bombarie tot kroonprins gebombardeerd, dus het kan zomaar een goeie worden. Toch eerst maar wat ervaring elders opdoen.
Dan zie ik meer in Lucius, al wil ik daarmee niet zeggen dat die direct hoofdtrainer van PSV-1 moet worden. Mooi geleidelijk pad van dadelijk Jong-PSV en dan ergens een kleinere Eredivisieclub, dan eens gaan knallen op het oude nest.
Van Bommel vond ik in een periode zelfs de beste van heel het rijtje. Of misschien voelt dat zo omdat het eindelijk eens aanvallend voetbal was tov het zgn schijtbakkenvoetbal van ervoor
Toch was het in het begin ook allemaal maar net toevallig goed afgelopen. En helaas een schijtbakkenbeslissing van MvB in de uitwedstrijd tegen Ajax, door ipv door te drukken tegen 10 man van Ajax ineens voor de Cocu-methode te gaan kiezen en alsnog verliezen. Daar werd toen het kampioenschap verloren.
 
Kom op Ramzi.. jezelf vergelijken met 2 mensen die ervaring op hebben gedaan in de top van de top van het voetbal. Dan mis je ergens iets.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Toch was het in het begin ook allemaal maar net toevallig goed afgelopen. En helaas een schijtbakkenbeslissing van MvB in de uitwedstrijd tegen Ajax, door ipv door te drukken tegen 10 man van Ajax ineens voor de Cocu-methode te gaan kiezen en alsnog verliezen. Daar werd toen het kampioenschap verloren.
Was het ook niet alleen maar het eerste half jaar van Van Bommel dat het lekker liep? In de winter klapte er iets waardoor alles en iedereen als een onzelfverzekerde over het veld ging lopen en niemand durfde meer iets. Wellicht Mark die eens flink op de tafel sloeg dat het nergens op slaat hoe het bij PSV ging.

Mij staat in ieder geval bij dat we voor die periode zeer attractief voetbal speelden en ook met een puntenrecord de winterstop in gingen
 
Was het ook niet alleen maar het eerste half jaar van Van Bommel dat het lekker liep? In de winter klapte er iets waardoor alles en iedereen als een onzelfverzekerde over het veld ging lopen en niemand durfde meer iets. Wellicht Mark die eens flink op de tafel sloeg dat het nergens op slaat hoe het bij PSV ging.

Mij staat in ieder geval bij dat we voor die periode zeer attractief voetbal speelden en ook met een puntenrecord de winterstop in gingen
Wel raar om als Mark op de tafel te slaan als je een record aan punten hebt en attractief voetbal speelt. Dan lijken me de spelers toch wel doordrongen van topsport om te dat te behalen.
 
Dan zie ik meer in Lucius, al wil ik daarmee niet zeggen dat die direct hoofdtrainer van PSV-1 moet worden. Mooi geleidelijk pad van dadelijk Jong-PSV en dan ergens een kleinere Eredivisieclub, dan eens gaan knallen op het oude nest.

Toch was het in het begin ook allemaal maar net toevallig goed afgelopen. En helaas een schijtbakkenbeslissing van MvB in de uitwedstrijd tegen Ajax, door ipv door te drukken tegen 10 man van Ajax ineens voor de Cocu-methode te gaan kiezen en alsnog verliezen. Daar werd toen het kampioenschap verloren.
Mark heeft wel meer fouten gemaakt. Zn actie tegen ajax was typisch een fout die beginnende coaches maken. Opnieuw een herinnering dat onervaren coaches voor de groep zetten zn problemen heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan