Davitamonnetje
Routinier
Zolang Ajax niet wint vind ik dat een prima planIk gun PSV de zege maar deze slang een dikke nederlaag.
Zolang Ajax niet wint vind ik dat een prima planIk gun PSV de zege maar deze slang een dikke nederlaag.
Precies dit. Nou ja, bijna precies dan, want het is geen vraag of spelers krachttraining aankunnen; ieder gezond persoon kan dat doen. Dit komt puur op wilskracht aan, en degenen die Ruud dus terecht als 'lui' bestempelde hebben daar gewoon geen zin in en ontberen dus de absolute topsportmentaliteit die zowel RvN als MvB wel bezitten en bij PSV aan wilde brengen.NRC Handelsblad had gisteren wel een aardige reconstructie, waaruit bleek dat er onenigheid was over krachttraining (waar Ruud groot voordtander van is, en Rutten blijkbaar niet), en dat Ruud spelers als Veerman op de bank zette omdat hij hem ' talentvol, maar lui' vond. Ook werd de assistent die Ruud meenam bij aanstelling (naam vergeten) snel van de bank gehaald omdat Ooijer en Rutten hem ' te dominant' vonden.
Heel eerlijk doemt uit deze reconstructie heltzelfde probleem op als bij Bommel: Mark en Ruud hebben een absolute topsportmentaliteit, gaven in hun tijd alles om de top te halen. Zij leggen dat een organisatie of en groep spelers op die dat simpelweg niet aankan. Het zou mij niks verbazen als Schmidt tegen hetzelfde aanliep.
Het wordt tijd om de mythe van 'de gemoedelijke Hertgang' etc. eens te verlaten, en de vraag te stellen wat voor een organisatie PSV nodig heeft om weer een echte topclub te worden. Je maakt mij niet wijs dat drie trainers in drie seizoenen opstappen omdat ZIJ te onervaren of anderszins tekort kwamen. Schmidt bewijst in Portugal een goede trainer te zijn, Bommel doet het goed in wat ooit de puinhoop van Antwerpen was. Het zijn wel mensen die heel veeleisend zijn. En de dringende vraag is volgens mij: is PSV dat ook?
Op de korte termijn waarschijnlijk niet, maar op de lange termijn wellicht wel. Ik denk wel dat Xavi na dit seizoen weg is. Maar nu ligt iig de subtopcultuur binnen de PSV-gelederen op straat, en daar ben ik RvN wel dankbaar voor. Het duveltje is dankzij hem uit het doosje, en moet nu wel geadresseerd gaan worden. Dat dit ten koste gaat van RvN en de beste spelers uit je selectie is zwaar klote, maar voor de rest van de toekomst van PSV denk ik wel een noodzakelijk offer dat gemaakt moest worden, want de zachte heelmeesters en de kutspelers die met Rutten weglopen omdat die ze niet aanpakt moeten er allemaal uitgeflikkerd worden.Ik snap wat je bedoelt en hoop dat dit een zelfreinigend proces in gang zet. Maar het zou er evengoed voor kunnen zorgen dat een Xavi en Benitez vertrekken, we kansloos verliezen in Alkmaar, en het moeilijker wordt om goede spelers en staf aan te trekken omdat de club in brand staat. Kortom, ik vraag me heel hard af of we door Ruud's actie hier beter uit gaan komen.
#worstcasescenario.
Het is alleen wel lastig dat degene die dit moet doen zelf een grondlegger van deze cultuur is.Op de korte termijn waarschijnlijk niet, maar op de lange termijn wellicht wel. Ik denk wel dat Xavi na dit seizoen weg is. Maar nu ligt iig de subtopcultuur binnen de PSV-gelederen op straat, en daar ben ik RvN wel dankbaar voor. Het duveltje is dankzij hem uit het doosje, en moet nu wel geadresseerd gaan worden. Dat dit ten koste gaat van RvN en de beste spelers uit je selectie is zwaar klote, maar voor de rest van de toekomst van PSV denk ik wel een noodzakelijk offer dat gemaakt moest worden, want de zachte heelmeesters en de kutspelers die met Rutten weglopen omdat die ze niet aanpakt moeten er allemaal uitgeflikkerd worden.
Op de korte termijn waarschijnlijk niet, maar op de lange termijn wellicht wel. Ik denk wel dat Xavi na dit seizoen weg is. Maar nu ligt iig de subtopcultuur binnen de PSV-gelederen op straat, en daar ben ik RvN wel dankbaar voor. Het duveltje is dankzij hem uit het doosje, en moet nu wel geadresseerd gaan worden. Dat dit ten koste gaat van RvN en de beste spelers uit je selectie is zwaar klote, maar voor de rest van de toekomst van PSV denk ik wel een noodzakelijk offer dat gemaakt moest worden, want de zachte heelmeesters en de kutspelers die met Rutten weglopen omdat die ze niet aanpakt moeten er allemaal uitgeflikkerd worden.
Ik zou Berhalter best willen zien. Heeft goed gepresteerd met het Amerikaans Elftal, kent de taal en is eens iemand die niet uit het bekende nest komt.Waarom staan Berhalter en Marsch op het lijstje? Omdat ze Amerikaan zijn?
Ik laat me liever weer verrassen door iemand die niet op de lijst staat. Mag ook prima weer een buitenlander zijn, ondanks het Schmidt drama.
Het is niet gekopieerd uit een artikel uit 2012. Het is namelijk een artikel uit 2012.Raar stukje. Lijkt net alsof dat stukje over Cocu gekopieerd is uit een artikel uit 2012.
Het is vooral erg dat PSV geen goed beleid voert.Ruud mag dan als speler een icoon zijn, en als trainer een belofte, dit kwam gewoon te vroeg. PSV heeft dezelfde fout gemaakt als met Van Bommel: Iemand voor de groep zetten met 0 ervaring.
Diezelfde Van Bommel doet het nu goed bij Antwerp, maar heeft wel de bagage van 2 debacles bij zich en heeft dus geleerd.
De successen van dit seizoen zijn het resultaat van toeval. Tegen Ajax kan iedereen zich opladen en in de beker waren er zwakke tegenstanders. Spakenburg uit was zelfs lastig. Tegen degradanten werd stevig verloren, in Europa was het ronduit zwak. Zonder Simons was PSV als 5e geëindigd, want voetballend gezien was het niet best.
Dus…jammer omdat Ruud een naam is, maar erg kan ik het niet vinden.
Ik heb geen idee wat hij precies op z’n cv heeft. Hij klinkt mee te onervaren. Een bondscoach is wel echt wat anders dan clubcoach, toch?Ik zou Berhalter best willen zien. Heeft goed gepresteerd met het Amerikaans Elftal, kent de taal en is eens iemand die niet uit het bekende nest komt.
Aan de ene kant denk ik hetzelfde. Aan de andere kant, als je dan hier over het gebrek aan topsportcultuur, dan had dat beide mannen wel geholpen.Ruud mag dan als speler een icoon zijn, en als trainer een belofte, dit kwam gewoon te vroeg. PSV heeft dezelfde fout gemaakt als met Van Bommel: Iemand voor de groep zetten met 0 ervaring.
Diezelfde Van Bommel doet het nu goed bij Antwerp, maar heeft wel de bagage van 2 debacles bij zich en heeft dus geleerd.
De successen van dit seizoen zijn het resultaat van toeval. Tegen Ajax kan iedereen zich opladen en in de beker waren er zwakke tegenstanders. Spakenburg uit was zelfs lastig. Tegen degradanten werd stevig verloren, in Europa was het ronduit zwak. Zonder Simons was PSV als 5e geëindigd, want voetballend gezien was het niet best.
Dus…jammer omdat Ruud een naam is, maar erg kan ik het niet vinden.
Soms moet je ook gewoon even naar de datum kijken.Het is niet gekopieerd uit een artikel uit 2012. Het is namelijk een artikel uit 2012.
Soms moet je ook gewoon even naar de datum kijken.Doe ik met filet américaine overigens wel goed.
Van naar de datum kijken word je niet dikker.Verstandig, tenzij je natuurlijk ene paar kilo moet afvallen.
Kennis van me nam dan altijd even een visje dat al een paar dagen lag..Verstandig, tenzij je natuurlijk ene paar kilo moet afvallen.
Kennis van me nam dan altijd even een visje dat al een paar dagen lag..
Filet americaine dat over de datum is, loopt zelf al van je bord.Soms moet je ook gewoon even naar de datum kijken.Doe ik met filet américaine overigens wel goed.
ieuw.Er zijn ook verhalen bekend van mensen die een lintworm doorslikten. Werkt als een dolle blijkbaar, maar ik zou het om meerere redenen toch afraden (net als dat visje van je kennis.).
Filet américaine is niet op alle manieren tijdloos.Filet americaine dat over de datum is, loopt zelf al van je bord.
Klopt, dat heb ik zelf ook al een paar keer aangekaart, en is ook de reden waarom ik niet blij was met de aanstelling van Brands, maar het is dan ook vooral wat ik zelf zou willen zien gebeuren.Het is alleen wel lastig dat degene die dit moet doen zelf een grondlegger van deze cultuur is.
Ik help het je hopen, maar ik maak mij geen illusies met deze directie en RvC.