Poll Goal van het Seizoen 2022/2023

Wat wordt de Goal van het Seizoen 2022/2023??

  • Goal 1: PSV - Fortuna 2-1 Xavi Simons

    Stemmen: 1 3,3%
  • Goal 2: PSV - Cambuur 5-2 Anwar El Ghazi

    Stemmen: 2 6,7%
  • Goal 3: PSV - FC Groningen 2-0 Xavi Simons

    Stemmen: 13 43,3%
  • Goal 4: PSV - ADO den Haag Ibrahim Sangaré

    Stemmen: 11 36,7%
  • Goal 5: Ajax - PSV 3-5 Xavi Simons

    Stemmen: 3 10,0%

  • Totaal aantal stemmen
    30

DrJ

Routinier
Je kan hier je stem uitbrengen voor de mooiste goal van het Seizoen 2022/2023.
Wie gaat er met de eer vandoor!?
Deze poll blijft een week staan.

Dit zijn de 5 goals waarop gestemd kan worden:

1. PSV - Fortuna Sittard 2-1 Xavi Simons


2.
PSV - Cambuur 5-2 Anwar El Ghazi



3. PSV - FC Groningen 2-0 Xavi Simons


4. PSV - Ado den Haag 3-0 Ibrahim Sangare


5. Ajax - PSV 3-5 Xavi Simons

 
Voor mij toch echt de goal van Simons in de JC schaal. Perfect uitgevoerd, prachtig balletje van Veerman en Xavi die ene paar man, inclusief de keeper, beheerst voorbij slalomt. Was tevens het moment waarop hij denk ik alle mensen die nog twijfelden overtuigde van zijn potentie om belangrijk te zijn voor PSV.

Verder weer een bedankje naar DrJ . Tof dat je dit weer hebt gefaciliteerd dit seizoen! :D
 
Voor mij toch echt de goal van Simons in de JC schaal. Perfect uitgevoerd, prachtig balletje van Veerman en Xavi die ene paar man, inclusief de keeper, beheerst voorbij slalomt. Was tevens het moment waarop hij denk ik alle mensen die nog twijfelden overtuigde van zijn potentie om belangrijk te zijn voor PSV.

Verder weer een bedankje naar DrJ . Tof dat je dit weer hebt gefaciliteerd dit seizoen! :D
Dank je! Ik vind dit format zo ook perfect. Er zit niet teveel tijd in, dus veel makkelijker te realiseren. Volgend seizoen ga ik het zeker weer doen. Hopelijk met nog meer stemmers.
 
Ik vind wel dat Guus Til een eervolle vermelding krijgt met zijn mooie volley :)
 
Bedankt DrJ ! Een leuke toevoeging aan het forum.

Kiezen was moeilijk. In alle goals zat echt iets moois: samenspel zoals bij die van wel Ghazi of ziedend hard zoals die van Sangaré.

Samen met junior toch gekozen voor die van Xavi tegen Groningen. Het klaarleggen en het afronden: zoveel techniek. Die van Sangaré viel net af, omdat het toch meer een gelukstreffer was.
 
Qua aanname/schot is #3 eigenlijk sec. de mooiere, maar kies toch voor #5 om de extra beleving, eerste goal xavi voor psv, tegen de grote rivaal, met t tureluurs maken van verdedigers en keeper door de bal aan n touwtje te sturen, een wedstrijd op zichzelf in JC schaal, nieuw team en elkaar zo goed vinden. Die extra zaken maken dit voor mij de mooiste van de 5.
 
Ik heb zelf voor Goal 4 van Sangare gekozen. Ik heb nog nooit een schot zo hard in kruising gezien.
 
Ik stem op goal drie, Xavi Simons tegen Groningen.

Jammer dat andere goals een beetje vergeten worden als ze uit de top vijf raken. Is het bijvoorbeeld niet handig om ze volgend seizoen in posts er bij te zetten?
Deze goals vond ik namelijk ook mooi:

-De 3-0 van Gakpo tegen Emmen prachtig na een prachtige sliding en lange pass van Obispo.

-Xavi tegen Volendam

-Veerman tegen Arsenal

-Veerman tegen Monaco.

-Vertessen na een bliksem start tegen Zürich (weer Obispo met een uitmuntende lange pass).

-Simons afgelopen weekend tussen drie man door met de bal sprinten en dan de keeper omzeilen.

Weet iemand nog andere prachtige goals?

En DrJ bedankt voor het al het werk, dit bracht inderdaad wat extra fun in dit lastige seizoen
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Ik stem op goal drie, Xavi Simons tegen Groningen.

Jammer dat andere goals een beetje vergeten worden als ze uit de top vijf raken. Is het bijvoorbeeld niet handig om ze volgend seizoen in posts er bij te zetten?
Deze goals vond ik namelijk ook mooi:

-De 3-0 van Gakpo tegen Emmen prachtig na een prachtige sliding en lange pass van Obispo.

-Xavi tegen Volendam

-Veerman tegen Arsenal

-Veerman tegen Monaco.

-Vertessen na een bliksem start tegen Zürich (weer Obispo met een uitmuntende lange pass).

-Simons afgelopen weekend tussen drie man door met de bal sprinten en dan de keeper omzeilen.

Weet iemand nog andere prachtige goals?

En DrJ bedankt voor het al het werk, dit bracht inderdaad wat extra fun in dit lastige seizoen
De volley van Til 😁
 
Nja, daar kan je over twisten. Een mooie aanval die leidt tot een goal, is ook een mooie goal. Maar die van Sangare vind ik ook het mooiste.
Jullie hebben beiden een punt denk ik
Sangaré. Het gaat om de mooiste goal niet om de mooiste acties daar aan voorafgaand. Sangaré dan dus.
Ik zat echt te twijfelen want dat schot was echt bijzonder goed.
Van Aanholt komt op en geeft naar Luuk die met zijn rug naar de goal toe staat, goed aanneemt en passt naar Sangare die die bal van afstand zo ontzettend hard en zuiver achter het net schiet dat de materiaalman even moet slikken omdat het net zo'n kanonskogel kan overleven.

Maar de aanname van Xavi en dat snelle schot vind ik nog mooier.
Gaat over veel schijven. De Jong pakt de bal af en geeft de bal af aan Bakayoko die met de borst aanneemt, bal komt weer bij De Jong die goed opent op Van Aanholt die met links de bal ontvangt en hem met rechts aan Xavi geeft die hem na wat schijnbewegingen weer terug bezorgd bij PvA die dit keer met rechts aanneemt, kort draait en hem met links aan Veerman geeft die zijn man uitspeelt en in de kleine ruimte Xavi weet te vinden. Hoe hij die bal vervolgens door zijn voet haalt en meteen die bal om de keeper krult is weergaloos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan