Als ik iets geleerd heb dan is het dat je jezelf vooral niet te serieus moet nemen.
Je zit er vaker naast dan je denkt.

Behalve de WC, daar ben ik nog nooit naast gaan zitten. :unsure:
Nou ik heb toch wel een paar keer er naast gezeten, maar dat kwam de ongein er aan de andere kant uit.
 
Ach ach wat een minachting

Dit is PSV, wat had je dan verwacht? Dat een paar club iconen gaan opstaan en roepen dat dit niet meer kan tenzij iemand Schmidt er op wijst dat hij het voetbal niet heeft uitgevonden en gewoon het heel simpel moet houden? En dat zijn verklaringen in de media vaker onzin en indekken zijn dan de verklaringen van een coach van de topclub PSV?
Doormodderen zit al sinds een aantal jaren in deze organisatie. Ten slotte kreeg JdJ ook alle kansen om eerst te smijten met geld en het jaar er op? Geen rechtsback gehaald, geen vervanger voor Max, een houterige Braziliaan als spits achter een oude maar erg dure spits, twee middenvelders vastgelegd waarvan de 1 ruim twee jaar niet meer had gespeeld en de ander een heel seizoen kwakkelend of gewoon niet inzetbaar was bij het nietige Brighton, Unnerstal gratis laten gaan en vervolgens 4 miljoen betalen voor de slechte versie van Zoet. En iedereen maar in de polonaise omdat Ramalho goed uitpakt ( hoewel hij ook zijn zwaktes steeds meer begint te vertonen).
JdJ en Gerbrands zijn de hoofdschuldigen in deze en Schmidt geeft deze uiteen storting een duw met zijn kamikaze ideeën en experimenten. En waarom niet? Er zijn immers geen personality’s in de organisatie die hem af en toe een waarschuwing geven.
 
Dit is PSV, wat had je dan verwacht? Dat een paar club iconen gaan opstaan en roepen dat dit niet meer kan tenzij iemand Schmidt er op wijst dat hij het voetbal niet heeft uitgevonden en gewoon het heel simpel moet houden? En dat zijn verklaringen in de media vaker onzin en indekken zijn dan de verklaringen van een coach van de topclub PSV?
Doormodderen zit al sinds een aantal jaren in deze organisatie. Ten slotte kreeg JdJ ook alle kansen om eerst te smijten met geld en het jaar er op?
Vind opzich twee jaar niet onreeel qua kansen. One strike out vind ik ook niet per se niet nodig. Dus dat JDJ een tweede seizoen krijgt vind ik niet kwalijk van psv. Ondanks dat ik zelf geen fan van hem ben (qua uitstraling voornamelijk en zijn eerste transfers).
Geen rechtsback gehaald,
Mwene is rechtsback. Als back up een prima aankoop. Jammer dat Teze geen stap maakte op rechts. Het is idd Europees erg licht op rechts.
geen vervanger voor Max,
Mwene is een prima back up voor Max. Hoewel Max wel erg onder het ijs zakt. Eens dat de back posities beter konden.
een houterige Braziliaan als spits achter een oude maar erg dure spits,
Vind het te snel om onze nieuwe Braziliaan slecht te noemen. In de wedstrijden dat hij inviel speelde psv erg matig en waren er maar weinig goede ballen op hem in de 16.

Als Romero scoorde gaf Vinicius toch een mooi assist die een punt veroorzaakte.

Zahavi is qua salaris 'duur'. Maar psv kan het dragen. Ik zou hem in totaliteit geen dure aankoop zoals een Buamgartl of een Bruma.

twee middenvelders vastgelegd waarvan de 1 ruim twee jaar niet meer had gespeeld en de ander een heel seizoen kwakkelend of gewoon niet inzetbaar was bij het nietige Brighton,
Nouja Van Ginkel hebben ze een jaar gevolgd. Leek me een logische zet om hem vast te leggen.

Pröpper valt dusver enorm tegen. Maar dat kan JDJ ook niet ruiken. Gratis opgehaald vond ik best knap. Daarnaast zou ik brighton niet nietig noemen. Gewoon een premier league club met een transferwaarde waar psv jaloers op is. Met die selectie speelt Brighton sws in de top van Nederland mee ondanks dat ze in Engeland vaak middenmoot of onderaan draaien (dit seizoen 6de trouwens).
Unnerstal gratis laten gaan en vervolgens 4 miljoen betalen voor de slechte versie van Zoet.
Unnerstall wilde zelf om persoonlijke redenen gaan. Dan kun je er weinig aan doen als JDJ. Daarnaast vond ik Unnerstall niet per se beter dan Mvogo. Unnerstal was niet per se compleet onder de lat. Ik had hem graag gehouden maar als hij zelf wegwil dan kun je dat niet tegenhouden.

4 miljoen voor Drommel is prima. Ja de laatste wedstrijd was zwaar kut. Maar het is een complete keeper met potentie om het Nederlands elftal te halen. Wisselende indrukken van hem. Eerst was ik vrij twijfelachtig. Maar speelde toch een paar sterke potten. Ik geef hem nog wel de tijd voor ik hem slecht ga noemen.
En iedereen maar in de polonaise omdat Ramalho goed uitpakt ( hoewel hij ook zijn zwaktes steeds meer begint te vertonen).
Zeker was ook een goede aankoop. Dat die niet perfect is. Dat is logisch. Ik loop ook in de polonaise voor Gotze en Sangare. Ook goede aankopen.
JdJ en Gerbrands zijn de hoofdschuldigen in deze
Dat Gebrands mensen langer de kans geeft vind ik niet zo erg. Bij cocu pakte het goed uit. Maar soms ook niet. Licht vooral aan de interne gesprekken.
en Schmidt geeft deze uiteen storting een duw met zijn kamikaze ideeën en experimenten. En waarom niet? Er zijn immers geen personality’s in de organisatie die hem af en toe een waarschuwing geven.
Kamikaze ideeën vind ik wat te ver gaan. Denk eerder dat Schmidt te behoudend is (alles doen om spelers niet gebleseerd te laten raken) dan het tegenovergestelde.
 
Vind opzich twee jaar niet onreeel qua kansen. One strike out vind ik ook niet per se niet nodig. Dus dat JDJ een tweede seizoen krijgt vind ik niet kwalijk van psv. Ondanks dat ik zelf geen fan van hem ben (qua uitstraling voornamelijk en zijn eerste transfers).

Mwene is rechtsback. Als back up een prima aankoop. Jammer dat Teze geen stap maakte op rechts. Het is idd Europees erg licht op rechts.

Mwene is een prima back up voor Max. Hoewel Max wel erg onder het ijs zakt. Eens dat de back posities beter konden.

Vind het te snel om onze nieuwe Braziliaan slecht te noemen. In de wedstrijden dat hij inviel speelde psv erg matig en waren er maar weinig goede ballen op hem in de 16.

Als Romero scoorde gaf Vinicius toch een mooi assist die een punt veroorzaakte.

Zahavi is qua salaris 'duur'. Maar psv kan het dragen. Ik zou hem in totaliteit geen dure aankoop zoals een Buamgartl of een Bruma.


Nouja Van Ginkel hebben ze een jaar gevolgd. Leek me een logische zet om hem vast te leggen.

Pröpper valt dusver enorm tegen. Maar dat kan JDJ ook niet ruiken. Gratis opgehaald vond ik best knap. Daarnaast zou ik brighton niet nietig noemen. Gewoon een premier league club met een transferwaarde waar psv jaloers op is. Met die selectie speelt Brighton sws in de top van Nederland mee ondanks dat ze in Engeland vaak middenmoot of onderaan draaien (dit seizoen 6de trouwens).

Unnerstall wilde zelf om persoonlijke redenen gaan. Dan kun je er weinig aan doen als JDJ. Daarnaast vond ik Unnerstall niet per se beter dan Mvogo. Unnerstal was niet per se compleet onder de lat. Ik had hem graag gehouden maar als hij zelf wegwil dan kun je dat niet tegenhouden.

4 miljoen voor Drommel is prima. Ja de laatste wedstrijd was zwaar kut. Maar het is een complete keeper met potentie om het Nederlands elftal te halen. Wisselende indrukken van hem. Eerst was ik vrij twijfelachtig. Maar speelde toch een paar sterke potten. Ik geef hem nog wel de tijd voor ik hem slecht ga noemen.

Zeker was ook een goede aankoop. Dat die niet perfect is. Dat is logisch. Ik loop ook in de polonaise voor Gotze en Sangare. Ook goede aankopen.

Dat Gebrands mensen langer de kans geeft vind ik niet zo erg. Bij cocu pakte het goed uit. Maar soms ook niet. Licht vooral aan de interne gesprekken.

Kamikaze ideeën vind ik wat te ver gaan. Denk eerder dat Schmidt te behoudend is (alles doen om spelers niet gebleseerd te laten raken) dan het tegenovergestelde.
Ik denk dat we het op alle punten met elkaar oneens zijn 😂
Mwene, kan die ook keepen en als spits of achter de spits? :maniac:
Alles wat gratis is, lees: Propper of van Ginkel, heeft ook een bepaalde reden. Geen enkele club kwam voor van Ginkel. Maar ze zullen wel gek zijn geweest allemaal ondanks dat hij gratis was op te halen. Dat geldt ook voor Propper. Dat laat mij juist zien dat ze hen helemaal niet hebben gevolgd maar gewoon omdat het gratis was opgehaald.
Vinicius: als ik naar een speler kijk, dan weet ik vaak wel hoe verfijnd, technisch, snel of atletisch of kop sterk enz is. Het wordt niets. Let maar op.
Drommel was bij Twente al een goochelaar. 4 miljoen is veel te veel voor een keeper van Twente en zeker voor een twijfelachtig talent.
Rechtsback en linksback: ja daar kan Mwene spelen begrijp ik.
Teze: wij hier wisten al dat het geen goede rechtsback zou zijn. Dat PSV en Schmidt dit niet wisten, is hen kwalijk te nemen! Juist zij hadden dat moeten zien.
3 jaar JdJ is voorlopig 3 jaar ellende. Zijn aanstelling verbaasde iedereen behalve Gerbrands. En PSV is geen stageplek om te zeggen dat hij een kans moet krijgen om zich te bewijzen. Ook spelers die hier naar toe worden gehaald, moeten er meteen staan en als ze niet voldoen, dan belanden ze op de bank, althans dat is de regel bij de echte topclubs. Waarom vindt men dat een trainer wel zelf een aantal clubs zou moeten hebben geleid om hoofdtrainer bij een topclub te worden, maar dat geldt niet voor een TD die met tientallen miljoenen mag spelen?? Vreemd. En als we geen topclub meer zijn waardoor we alles met gelatenheid ontvangen, dan hoor ik dat ook graag.
Nee wat mij betreft een schop aan JdJ geven. Hij mag het bij ADO gaan proberen. In niets is hij goed genoeg voor een topclub, geen verstand van spelers, geen financieel inzicht, geen creativiteit, geen netwerk en ook geen verstand van de organisatie bij een topclub.
 
Zou Schmidt naar Ajax - Besiktas kijken? Dat is het niveau (van Ajax dan) dat we structureel zullen moeten halen.

Heb bij Schmidt vaak het idee dat hij de lat voor het team en zichzelf veel te laag legt.
 
Laatst bewerkt:
De bron zat er bij toch?

Om dan verder terug te komen op de mening van de fans. Verlengen lijkt mij ook te vroeg. Vorig jaar was niet best. Vooralsnog dit seizoen ook nog niet top. Dus eerst maar eens wachten hoe het er in april voor staat.
Onze definitie van 'bron' is anders denk ik.

Voorlopig is de onderbouwing niet veel anders dan 'ik vind dat de aarde plat is; witte zakdoekjes voor andersdenkenden'.

Sorry; ik ben niet overtuigd.
 
Ach ach wat een minachting


Onze definitie van 'bron' is anders denk ik.

Voorlopig is de onderbouwing niet veel anders dan 'ik vind dat de aarde plat is; witte zakdoekjes voor andersdenkenden'.

Sorry; ik ben niet overtuigd.
Ik kan het premium artikel niet lezen, maar ik ga er vanuit dat er staat dat PSV het contract van Schmidt wil verlengen. Lijkt mij een prima bron. Als jij een aversie tegen het ED hebt, kan ik dat ook niet helpen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan