Dit is dus je antwoord op mijn vraag over je stelling:

'Lijkt me zonneklaar supporters zien het niet meer zitten in RS".

Fijn.
Allereerst zat de bron link bij het bericht daarnaast weet Ik niet of je reacties van het publiek tegen Fnoord heb meegemaakt maar kijk dat even terug En dan opletten bij de wissel van Gakpo.
 
Allereerst zat de bron link bij het bericht daarnaast weet Ik niet of je reacties van het publiek tegen Fnoord heb meegemaakt maar kijk dat even terug En dan opletten bij de wissel van Gakpo.
Okee, we laten het hier even bij.

Ik zie je punt, maar ik heb daar andere gedachten over.
Ik verheug me op morgen. Echt ;)
 
En als je daar gewoon een fatsoenlijke backup/concurrent voor gehaald had, had je niet zo door het ijs hoeven te zakken. Schmidt is soms onnavolgbaar wat betreft systemen en wissels, maar een goede selectie samenstellen is toch echt het werk van de TD.
Mauro heb je trouwens ook nog. Zou ik de ed ook best minuten mogen krijgen. Ook zo'n balafpakker. Geen hoogvlieger maar Sangare gaat ook niet alles spelen. Thomas ben ik sowieso geen fan van. En Boscagli daar is een pleister plakken. Probleem is dat we met Ginkel, Propper en Mario toch wat blessuregevoeligheid hebben. Mijn idee is dat PSV dat onderschat heeft.. misschien dan ook een fout van jdj..
 
Ik herhaal mezelf, maar ik blijf het zeggen. Met de financiele middelen moet Ajax kampioen worden. Dat is niet bijzonder zelfs.. Dat was vooraf ook al duidelijk namelijk. Dat PSV geen favoriet is omdat ze simpelweg minder de besteden hebben. Iedere koekenbakker moet met dit bedrag en deze selectie kampioen worden. Zelfs Robert Maaskant
Met de financiële middelen moet PSV GAE ook van het veld blazen, en eenvoudig winnen van Willem II, en zelfs van Feyenoord. Dit gebeurt niet, dus dat geld verhaal is niet absoluut. Zeker niet als je het geld niet goed besteedt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wat denken we van Arne Slot als evt opvolger van Schmidt? Laat toch in korte tijd weer een groot contrast zien met Advocaat bij Fey…en “durft” dus ook rigoureus in te grijpen bij een “topclub” (Fey…ach ja)…die vraag wordt namelijk vaak gesteld toch? (“Maar kan hij het ook bij een club met meer druk”)

AZ heeft hij ook redelijk sneaky verlaten en met de club Feyenoord heeft hij volgens mij niet veel verder, dus als hij een stap kan zetten richting de echte top van de Eredivisie dan doet hij het waarschijnlijk zo…
 
Had Arne Slot graag bij PSV gezien, maar dat gaat nu lastig worden. Wim Jonk zou ik ook graag zien bij PSV maar die zal straks wel naar Ajax gaan wanneer Ten Hag opstapt.
 
Wat denken we van Arne Slot als evt opvolger van Schmidt? Laat toch in korte tijd weer een groot contrast zien met Advocaat bij Fey…en “durft” dus ook rigoureus in te grijpen bij een “topclub” (Fey…ach ja)…die vraag wordt namelijk vaak gesteld toch? (“Maar kan hij het ook bij een club met meer druk”)

AZ heeft hij ook redelijk sneaky verlaten en met de club Feyenoord heeft hij volgens mij niet veel verder, dus als hij een stap kan zetten richting de echte top van de Eredivisie dan doet hij het waarschijnlijk zo…
Slot is samen met Ten Hag de beste trainer van de Eredivisie en samen hebben ze ook de beste spelopvatting die ze met zowel goede als minder goed materiaal kunnen tentoonstellen. Maar een poging wagen heeft nu geen zin want PSV wil kennelijk verlengen met mr Data en Feyenoord zal Slot bovendien niet zonder een slag of stoot laten gaan.
 
Had Arne Slot graag bij PSV gezien, maar dat gaat nu lastig worden. Wim Jonk zou ik ook graag zien bij PSV maar die zal straks wel naar Ajax gaan wanneer Ten Hag opstapt.
Wim Jonk…blijft voor mij een groot mysterie. Schijnt mega veel krediet te hebben bij het volk, want ik hoor en zie zijn naam altijd voorbij komen. Maar wat heeft Wim nu concreet gepresteerd tot nu toe, waar is het op gebaseerd? Op het feit dat hij hand in hand met Cruyff liep tijdens dat bloedbad in Amsterdam? Ik snap er echt niets van…

Bij Volendam nu presteert hij toch ook niets bijzonders??
 
.Wim Jonk…blijft voor mij een groot mysterie. Schijnt mega veel krediet te hebben bij het volk, want ik hoor en zie zijn naam altijd voorbij komen. Maar wat heeft Wim nu concreet gepresteerd tot nu toe, waar is het op gebaseerd? Op het feit dat hij hand in hand met Cruyff liep tijdens dat bloedbad in Amsterdam? Ik snap er echt niets van…

Bij Volendam nu presteert hij toch ook niets bijzonders??
Hij is een grote vis in Volendam.
Hij staat 3e in de 1e divisie met Volendam. Niet zo slecht voor een dorp.
 
Hij is een grote vis in Volendam.
Hij staat 3e in de 1e divisie met Volendam. Niet zo slecht voor een dorp.
Mwah 3e met Volendam staan is ook niet een wereldprestatie. Vorig jaar ook niet gepromoveerd. Laten we vooral niet een grote gok nemen met de trainer, niet eens deze tijden. Desnoods assistent maken, maar hoofdtrainer worden van PSV omdat je het bij Volendam leuk doet, kom op man. Kan je net zo goed Henk de Jong aanstellen, die is ook wel is met een eerste divisie club gepromoveerd een paar jaar geleden en traint nog steeds dat soort clubs. Gewoon een ervaren trainer aanstellen na Schmidt
 
Wim Jonk…blijft voor mij een groot mysterie. Schijnt mega veel krediet te hebben bij het volk, want ik hoor en zie zijn naam altijd voorbij komen. Maar wat heeft Wim nu concreet gepresteerd tot nu toe, waar is het op gebaseerd? Op het feit dat hij hand in hand met Cruyff liep tijdens dat bloedbad in Amsterdam? Ik snap er echt niets van…
Laten ze Wim Jonk maar t.z.t. als opvolger nemen bij Ajax.
Was zijn vriend Cruyff niet trainer van Ajax toen PSV zeer succesvolle seizoenen had
in de jaren 80? :)

Overigens; hulde aan onze oud speler Bjorn van der Doelen die het in een podcast
opneemt voor Roger Schmidt. Goed gezien, Bjorn, dat alles draait om poen in wat vroeger
de edele voetbalsport was. Toen Koning Voetbal nog regeerde.

Van mij mag Schmidt blijven, want niet de coach maar het budget bepaalt tegenwoordig de ranglijst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan