Misschien toch een idee om iemand net wat meer tijd te geven. Om niet na een half seizoen te zeggen “doei”, en een ander weer van voren af aan te laten beginnen.
Maar er zit wel een verschil tussen iemand nog de kans geven of zeggen dat het een goed seizoen is.

Vooral het nu al kansloos zijn voor de titel en het moeten strijden voor de 2e plek zie ik wel als matig.
 
Maar er zit wel een verschil tussen iemand nog de kans geven of zeggen dat het een goed seizoen is.

Vooral het nu al kansloos zijn voor de titel en het moeten strijden voor de 2e plek zie ik wel als matig.
Ja, alleen jammer dat iedereen die enige nuance aanbrengt meteen wordt weggezet als nepfan die tevreden is met de 2e plaats, daar ben ik wel een beetje klaar mee. (niet aan jou gericht)
 
Ik zie t nog best wel in Schmidt zitten. Voor de mensen die m weg willen ben ik benieuwd wie ze dan graag zien komen.

Fraser :cool:
Seedorf ook gelijk blij, een donkere trainer krijgt de kans om bij een topclub te werken dus pluspunten in die gemeenschap ook :sleep:
 
IK ga iets heel geks zeggen, maar van mij mag MvB terugkomen

Ik zie je vaak verstandige dingen typen, maar nu begin je weer helemaal vanaf 0, lekker vechtem met Markie voor een top 5 plek , 1ste word je niet en top 3 zal al een uitdaging worden.. :CENSORED: Men moet de speler/trainer link leren los laten. Speler = top, trainer = ruk
 
Ik zie je vaak verstandige dingen typen, maar nu begin je weer helemaal vanaf 0, lekker vechtem met Markie voor een top 5 plek , 1ste word je niet en top 3 zal al een uitdaging worden.. :CENSORED: Men moet de speler/trainer link leren los laten. Speler = top, trainer = ruk
Er zijn genoeg spelers die ook als coach prima functioneren. Koeman bijvoorbeeld.
Nee, het is geen garantie. Maar als je als speler op hoog niveau hebt gespeeld, krijg je toch wel mee hoe ze daar opereren.
 
Er zijn genoeg spelers die ook als coach prima functioneren. Koeman bijvoorbeeld.
Nee, het is geen garantie. Maar als je als speler op hoog niveau hebt gespeeld, krijg je toch wel mee hoe ze daar opereren.

Mark is daar geen van, hij is niks en blijft niks als trainer. Ik zeg je dat hij in aankomende 10 jaar 0 prijzen pakt of überhaupt er iets van bakt als trainer, ik geef 500e aan het KWF als hij voor 2030 ergens als trainer een 'wow' moment heeft. Printscreen dit bericht maar in een tijdcapsule en dan lachen we hem samen uit in 2030.
 
Terug
Bovenaan Onderaan