Een zwaluw (of beter gezegd 3) maken nog geen zomer. Daarnaast kan je t De Jong kwalijk nemen dat ie v Bommel opzadelde met een flut-selectie waar weinig eer aan te behalen viel. Positief over de nieuwe trainer, voor de rest wacht ik nog even af hoe dit in de zomer verder handen en voeten gaat krijgen.

wie zegt dat MVB zijn (grote) zeg niet heeft gehad in de transfers ?? zie de "vedetten" vorig seizoen die toen op zijn vraag zijn binnengehaald?
 
wie zegt dat MVB zijn (grote) zeg niet heeft gehad in de transfers ?? zie de "vedetten" vorig seizoen die toen op zijn vraag zijn binnengehaald?
Goed punt, begreep alleen dat Mark vooral op een andere categorie zat te azen zoals Ribery. Daarbij, op basis van vorig seizoen zou ik Mark niet meer veel inspraak hebben gegeven.
 
Goed punt, begreep alleen dat Mark vooral op een andere categorie zat te azen zoals Ribery. Daarbij, op basis van vorig seizoen zou ik Mark niet meer veel inspraak hebben gegeven.
Aan de andere kant denk ik dat Berghuis meer zou hebben toegevoegd dan Bruma.
 
Ja, met alle inkomstenderving uit de niet gehaalde CL kom je daar wel snel aan :confused:
Dan ga je er dus vanuit dat PSV kampioen geworden was dit seizoen. Hoewel alles mega tegenvalt dit seizoen, was toch de algemene verwachting dat ajax kampioen zou worden.
 
Eindelijk een trainer die naar voren denkt. Hij krijgt van mij alle kans en als we een keer verliezen maar spelen met de intentie naar voren kan ik daar beter mee omgaan als met het angsthazenvoetbal van nu. Ik ben benieuwd of hij de mind set van de nieuwe voetbalstijl ook tussen de oren van de spelers gaat krijgen.
 
Ik wilde graag aangeven dat ik met goede argumenten heel makkelijk mijn zienswijze herzie en waar nodig bijstel. Dat doe ik trouwens ook heel makkelijk met de zienswijze van Der Muzikant. :maniac:
Behalve als het over Manolev, Mendez of Pereiro gaat?
Eindelijk een trainer die naar voren denkt. Hij krijgt van mij alle kans en als we een keer verliezen maar spelen met de intentie naar voren kan ik daar beter mee omgaan als met het angsthazenvoetbal van nu. Ik ben benieuwd of hij de mind set van de nieuwe voetbalstijl ook tussen de oren van de spelers gaat krijgen.
Het is niet angstig, maar zonder zelfvertrouwen of spelidee.
 
Eindelijk een trainer die naar voren denkt. Hij krijgt van mij alle kans en als we een keer verliezen maar spelen met de intentie naar voren kan ik daar beter mee omgaan als met het angsthazenvoetbal van nu. Ik ben benieuwd of hij de mind set van de nieuwe voetbalstijl ook tussen de oren van de spelers gaat krijgen.

Ik hoop zo erg dat we in ieder geval fel voetbal gaan zien. Ik heb het zo gemist.
 
Eindelijk een trainer die naar voren denkt. Hij krijgt van mij alle kans en als we een keer verliezen maar spelen met de intentie naar voren kan ik daar beter mee omgaan als met het angsthazenvoetbal van nu. Ik ben benieuwd of hij de mind set van de nieuwe voetbalstijl ook tussen de oren van de spelers gaat krijgen.
Om teleurstellingen te voorkomen, tussen de oren van het gros van de hudige selectie gaat deze mindset niks uithalen. Het is niet de stijl van voetbal of de tactiek van de trainer die ons 'angsthazenvoetbal' laat spelen, het is een gebrek aan kwaliteit. We hebben een grote groep spelers die gewoon de basisbeginselen van voetbal onvoldoende beheersen.
 
Het is niet angstig, maar zonder zelfvertrouwen of spelidee.
Ik hoop zo erg dat we in ieder geval fel voetbal gaan zien. Ik heb het zo gemist.

Eens met Mikasa , PSV speelt helemaal niet angstig en ook vind ik het wel meevallen dat het niet fel is, ik heb dit jaar zelden het idee gehad dat de spelers hat allemaal wel best vonden en zich niet moe wilden maken. Dit PSV heeft een gebrek aan goede voetballers, kwaliteit, en inmiddels ook aan zelfvertrouwen. Als JdJ een kwaliteitsinjectie kan verzorgen, dan ben ik er volledig gerust op dat Schmidt daar een goed en attractief team van kan smeden. Als JdJ er niet in slaagt een aantal spelers te lozen en en een paar goede spelers terug te halen, maakt het geen bal uit wie we voor de groep zetten. Het ligt echt niet aan MvB of Faber dat Bruma, Baumgartle, Mitro, Boscagli, Doan etc de basis voetbalkwaliteiten missen.
 
Dan ga je er dus vanuit dat PSV kampioen geworden was dit seizoen. Hoewel alles mega tegenvalt dit seizoen, was toch de algemene verwachting dat ajax kampioen zou worden.
Nee, dat we de voorronde CL hadden overleeft dit seizoen.
 
Ben benieuwd hoe het netwerk van Schmidt is. Wellicht wat spelers die eerder bij hem bij Leverkusen of Salzburg speelden ook weer onder hem willen spelen bij PSV. Denk dat een trainer als Schmidt op meerdere vlakken een positieve uitwerking gaat hebben.

Het klinkt en voelt allemaal veelbelovend. Ben benieuwd hoe de selectie eruit komt te zien in ieder geval. Hoop alleen dat hij ziet ondanks zijn eerdere berichten dat sommige spelers totaal niet het niveau van PSV zijn (Rosario, Schwaab etc.). Het is ook weer zoiets om te meteen roepen bij zijn binnenkomst bij PSV, “ach ze bakken er alle 11 niet veel van, we gaan alles op de schop gooien”.
 
Eens met Mikasa , PSV speelt helemaal niet angstig en ook vind ik het wel meevallen dat het niet fel is, ik heb dit jaar zelden het idee gehad dat de spelers hat allemaal wel best vonden en zich niet moe wilden maken. Dit PSV heeft een gebrek aan goede voetballers, kwaliteit, en inmiddels ook aan zelfvertrouwen. Als JdJ een kwaliteitsinjectie kan verzorgen, dan ben ik er volledig gerust op dat Schmidt daar een goed en attractief team van kan smeden. Als JdJ er niet in slaagt een aantal spelers te lozen en en een paar goede spelers terug te halen, maakt het geen bal uit wie we voor de groep zetten. Het ligt echt niet aan MvB of Faber dat Bruma, Baumgartle, Mitro, Boscagli, Doan etc de basis voetbalkwaliteiten missen.

Jij mag je aansluiten bij Mikasa, begrijp alleen niet waarom dat mijn post betreft. :maniac:

Ik zeg niet dat ze angstig spelen, maar heb wel geconstateerd dat ze echt wel meer druk konden zetten.
 
Laatst bewerkt:
Jij mag je aanluiten bij Mikasa, begrijp alleen niet waarom dat mijn post betreft. :maniac:

Ik zeg niet dat ze angstig spelen, maar heb wel geconstateerd dat ze echt wel meer druk konden zetten.

Kortom, zoals er in het begin onder MvB gespeeld werd; dat hield kwalitatief misschien ook niet over, maar dat lag aan de capaciteiten van de selectie. Maar het afjagen zat er toen wel in; en ineens verdween dat gedeelte als sneeuw voor de zon.
 
Jij mag je aansluiten bij Mikasa, begrijp alleen niet waarom dat mijn post betreft. :maniac:

Ik zeg niet dat ze angstig spelen, maar heb wel geconstateerd dat ze echt wel meer druk konden zetten.
Jouw post ging over het vermeende gebrek aan felheid. Daar ben ik het dus niet mee eens. het is geen gebrek aan felheid, het is geen angsthazenvoetbal, maar het is een gebrek aan kwaliteit
 
Jouw post ging over het vermeende gebrek aan felheid. Daar ben ik het dus niet mee eens. het is geen gebrek aan felheid, het is geen angsthazenvoetbal, maar het is een gebrek aan kwaliteit

Toch wordt er sinds de eerste seizoenshelft na MvB's aanstelling niet meer afgejaagd; dat felle is er dus wel degelijk af. En voor afjagen heb je geen kwaliteit nodig; simpelweg wat wilskracht en fysiek vermogen.
 
Gefeliciteerd met de komst van Roger Schmidt! Daarmee heeft PSV gelijk de beste trainer van de eredivisie, en hij staat garant voor attractief voetbal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan