Dan zal het PSV-forum handelend moeten optreden!
Onze digitale stewards zullen de rust en orde moeten handhaven!
Het leven buiten het forum moet maar even blijven stilliggen. Alle verloven ingetrokken, moderators!

Och, je grapt ermee, maar je moest eens weten.. het motto "het is maar een spelletje" geldt niet voor een aantal forumers. ;)
 
Neemt Ajax de favorietenrol op zich en de druk van ons weg, gaat Cocu alsnog druk opleggen. Sjongejonge.. ;)

Ha, van der Sar deed gisteren wel goed zijn best. In een speech vanaf het veld ging hij duidelijk voor de 4e titel. Zij waren de favoriet. Mooi zo!
 
Big Brother is watching...

thijsslegers ‏@thijsslegers
#cocu en staf hebben een tv-toren laten bouwen op #herdgang. Dus voortaan analyse vd training bij PSV klik voor foto

Maar zonder gekheid, dit is natuurlijk een goede zaak. Deze jonge trainers gaan goed met hun tijd mee en zijn erg bezig met professionalisering.
 
Big Brother is watching...



Maar zonder gekheid, dit is natuurlijk een goede zaak. Deze jonge trainers gaan goed met hun tijd mee en zijn erg bezig met professionalisering.

Dat is alleen maar om fatsoenlijk liveverslag te kunnen doen van de wedstrijden van Jong PSV joh! :D

Nee, goede zaak, zoals je terecht aangeeft.
 
Wie gaat dat dan filmen? Marcelo?

Goed idee! Marcelo achter de camera is stukken beter dan voor de camera.
20121004bc5ddf6b3800b1798eda772bd107253a70901368005542.jpg
 
Ik was zoals bekend een gigantisch voorstander van Cocu als hoofdcoach, en dacht dat hij best wel voetbal in zijn elftal kon brengen. Maar wetende dat hij een beginnend coach is, en dat hij met een ontzettend jong en vooral ontzettend nieuw elftal ging werken, had ik dit nooit durven verwachten. Dit team lijkt al zó op elkaar ingespeeld, dat is echt absurd gezien het aantal nieuwe spelers dat daarin rondlopen. Het is nog lang niet duidelijk waar we gaan eindigen, maar de start kon echt niet beter, dit is boven elke verwachting.
 
Ik was zoals bekend een gigantisch voorstander van Cocu als hoofdcoach, en dacht dat hij best wel voetbal in zijn elftal kon brengen. Maar wetende dat hij een beginnend coach is, en dat hij met een ontzettend jong en vooral ontzettend nieuw elftal ging werken, had ik dit nooit durven verwachten. Dit team lijkt al zó op elkaar ingespeeld, dat is echt absurd gezien het aantal nieuwe spelers dat daarin rondlopen. Het is nog lang niet duidelijk waar we gaan eindigen, maar de start kon echt niet beter, dit is boven elke verwachting.
Megalomaan... Jij bent helemaal niet zo gigantisch. :p :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan