Diverse info. Ik plaats het maar even hier.

Phillip Cocu voelt wel voor het aantrekken van doelman Heurelho Gomes, als tijdens deze transferperiode Jeroen Zoet of Przemyslaw Tyton nog vertrekt bij PSV.

Ik merk dat hoe meer je er over leest, hoe meer je als PSV-er in ieder geval weer eens een echt goede keeper in het goal wil zien.

Morgen wordt veel duidelijk over het elftal waarmee Cocu het seizoen wil beginnen. 'Ik moet nu naar een basisteam toewerken. Maar het staat niet vast dat de elf die tegen Fenerbahçe starten, dat ook doen tegen Zulte Waregem.'

Opties genoeg en dat is op zich een goed teken.

Cocu geeft tegen 'Fener' zeker speeltijd aan de nieuwkomers Stijn Schaars en Santiago Arias, die na hun komst van Sporting Lissabon nog geen minuut hebben gespeeld.

Ik ben benieuwd naar Arias en de opstelling op het middenveld.
 
Mikasa;729765[... zei:
Ik merk dat hoe meer je er over leest, hoe meer je als PSV-er in ieder geval weer eens een echt goede keeper in het goal wil zien.

[...]

Moet zijn 'ik', ipv 'je'. Tenzij je mij niet als PSV'er ziet. In dat geval moet ik je overigens 'teleurstellen'.
 
Moet zijn 'ik', ipv 'je'. Tenzij je mij niet als PSV'er ziet. In dat geval moet ik je overigens 'teleurstellen'.

Dus jij wilt niet weer eens een echt goede keeper zien? Hij noemt geen namen namelijk... ;)

Ik herken me als PSV-er daar in ieder geval WEL volledig in.
 
Cocu lijkt met de dag meer uitstraling te krijgen als trainer! positief want dit vond ik nog wel een klein puntje bij zijn aanstelling. Als ik de beelden bekijk van de wedstrijd tegen fenerbahce dan staat er echt een trainer.

Gooooooo Cocu!
 
Cocu lijkt met de dag meer uitstraling te krijgen als trainer! positief want dit vond ik nog wel een klein puntje bij zijn aanstelling. Als ik de beelden bekijk van de wedstrijd tegen fenerbahce dan staat er echt een trainer.

Gooooooo Cocu!

tumblr_lnvvueuSsj1qcj56b.png
 
De juiste man op de juiste plek, zo mag je Philip Cocu toch wel noemen, iemand die lang op het allerhoogste niveau heeft gespeeld, technisch en tactisch zeer sterk is, en ook in staat is om de juiste mensen op de juiste plek neer te zetten, dat laatste bleek gisteravond maar weer tegen Zulte Waregem.
Eindelijk heeft PSV de juiste mensen aangekocht/ gehuurd, Rekik is voor mij een openbaring, hij speelde een nagenoeg perfecte debuutwedstrijd en ook Bruma was ijzersterk, maar dat gold voor bijna alle PSV spelers.
Hopelijk raakt Willems hier nu ook door geinspireerd nu hij goede verdedigers naast zich heeft staan
En dan Bakkelai, wat een geweldige speler gaat dat worden zeg, het grootste talent wat er rondloopt in Nederland.
Heb veel zin in het nieuwe seizoen, suc6 mannen !
 
De juiste man op de juiste plek, zo mag je Philip Cocu toch wel noemen, iemand die lang op het allerhoogste niveau heeft gespeeld, technisch en tactisch zeer sterk is, en ook in staat is om de juiste mensen op de juiste plek neer te zetten, dat laatste bleek gisteravond maar weer tegen Zulte Waregem.
Eindelijk heeft PSV de juiste mensen aangekocht/ gehuurd, Rekik is voor mij een openbaring, hij speelde een nagenoeg perfecte debuutwedstrijd en ook Bruma was ijzersterk, maar dat gold voor bijna alle PSV spelers.
Hopelijk raakt Willems hier nu ook door geinspireerd nu hij goede verdedigers naast zich heeft staan
En dan Bakkelai, wat een geweldige speler gaat dat worden zeg, het grootste talent wat er rondloopt in Nederland.
Heb veel zin in het nieuwe seizoen, suc6 mannen !


Vind het een beetje gemakkelijk Cocu al na 1 serieuze wedstrijd te beoordelen. Ben het wel eens met de stelling dat Cocu tot nu toe goed is begonnen.
 
De juiste man op de juiste plek, zo mag je Philip Cocu toch wel noemen, iemand die lang op het allerhoogste niveau heeft gespeeld, technisch en tactisch zeer sterk is, en ook in staat is om de juiste mensen op de juiste plek neer te zetten, dat laatste bleek gisteravond maar weer tegen Zulte Waregem.
Eindelijk heeft PSV de juiste mensen aangekocht/ gehuurd, Rekik is voor mij een openbaring, hij speelde een nagenoeg perfecte debuutwedstrijd en ook Bruma was ijzersterk, maar dat gold voor bijna alle PSV spelers.
Hopelijk raakt Willems hier nu ook door geinspireerd nu hij goede verdedigers naast zich heeft staan
En dan Bakkelai, wat een geweldige speler gaat dat worden zeg, het grootste talent wat er rondloopt in Nederland.
Heb veel zin in het nieuwe seizoen, suc6 mannen !

Wat een hoop ge-bakkelai zeg :D
 
Phillip genoot zichtbaar van zijn jongens. Dat lach van hem tegen Bakkali bij de wissel, zoiets van: jongen wat was je goed!, echt heerlijk:)
Er zullen vast wel mindere momenten komen, terugval bij die jonge gasten, fouten en de concentratie die even weg is. Wij moeten er echt voor waken dat we na gisterenavond niet al te hoge verwachtingen krijgen. Gewoon Cocu zijn werk laten doen.
Kronos: alle credits voor jou die heilig geloofde in de kracht van Cocu:nw:
 
Phillip genoot zichtbaar van zijn jongens. Dat lach van hem tegen Bakkali bij de wissel, zoiets van: jongen wat was je goed!, echt heerlijk:)
Er zullen vast wel mindere momenten komen, terugval bij die jonge gasten, fouten en de concentratie die even weg is. Wij moeten er echt voor waken dat we na gisterenavond niet al te hoge verwachtingen krijgen. Gewoon Cocu zijn werk laten doen.
Kronos: alle credits voor jou die heilig geloofde in de kracht van Cocu:nw:

Ja, PSV wilde eigenlijk niet in zee met Cocu, maar Kronos heeft vurig voor hem gepleit. Na maanden getouwtrek, was het dan eindelijk beklonken.
 
Stel je wordt per ongeluk woensdag toch uitgeschakeld hoe het dan helemaal omslaat.

Dan zal het PSV-forum handelend moeten optreden!
Onze digitale stewards zullen de rust en orde moeten handhaven!
Het leven buiten het forum moet maar even blijven stilliggen. Alle verloven ingetrokken, moderators!
 
Terug
Bovenaan Onderaan