Ik heb zojuist het artikel zitten lezen en mij bekroop een soort 'Van Basten bij ajaks-gevoel'.

Snap ik, ook Cocu krijgt enorm veel macht, mag z'n eigen staf formeren en heeft een grote invloed op het transferbeleid. Aan de ene kant wel gevaarlijk, aan de andere kant vind ik wel dat hij bijna alleen maar verstandige plannen heeft.
 
Thijs Slegers is nu net met vakantie. Heeft alles wat los en vast is rondgetwitterd, maar net dit explosieve verhaal bewaard voor de papieren VI. :) Op het strand leest hij straks wel hoe de bom is aangekomen.
 
Ik heb zojuist het artikel zitten lezen en mij bekroop een soort 'Van Basten bij ajaks-gevoel'.

Zou chronologisch ook wel kunnen. En dat we dan over een jaar of 4 met veel minder materiaal en een trainer die halverwege het seizoen van assistent hoofdtrainer werd 3 keer achterelkaar kampioen worden omdat de rest nog slechter is. ;)
 
Ondertussen kun je je wel afvargen wat dat nieuwe beleid inhoudt.
Welke jeugdspelers krijgen de kans? Locadia, en verder? Zoet, of toch niet?
Depay was al bijna basisspeler, dus die telt nauwelijks.
 
Ik vind dit een veel prettiger situatie.
Cocu is niet gek, dat weet iedereen. En ik was ook één van de mensen die dacht dat hij wellicht te zachtmoedig / softspoken zou zijn om de eisen te stellen die nodig waren, om het door hem gedroomde beleid te doen kristaliseren. Ik ben blij te lezen dat ik het bij het verkeerde eind had.

En toen wilde hij per se Gomes halen. :p

Thijs Slegers is nu net met vakantie. Heeft alles wat los en vast is rondgetwitterd, maar net dit explosieve verhaal bewaard voor de papieren VI. :) Op het strand leest hij straks wel hoe de bom is aangekomen.

Is het echt zo dramatisch?
 
Ondertussen kun je je wel afvargen wat dat nieuwe beleid inhoudt.
Welke jeugdspelers krijgen de kans? Locadia, en verder? Zoet, of toch niet?
Depay was al bijna basisspeler, dus die telt nauwelijks.

Meer jeugdspelers invoegen kost wel tijd natuurlijk. Je kunt niet in één keer met 6 jongens uit de A1 gaan spelen. Als Depay en Locadia een basisplaats krijgen, en Bakkali en Hendrix dichter bij het eerste komen, vind ik dat voor volgend jaar al een behoorlijke stap.
 
Meer jeugdspelers invoegen kost wel tijd natuurlijk. Je kunt niet in één keer met 6 jongens uit de A1 gaan spelen. Als Depay en Locadia een basisplaats krijgen, en Bakkali en Hendrix dichter bij het eerste komen, vind ik dat voor volgend jaar al een behoorlijke stap.

OK, maar dan reken ik daar wel op!
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink 2m
Cocu beloofde en laat #PSV weer meer open trainen. Sessies op maandag, woensdag en vrijdag open voor publiek.

Pluspunten!
 
Ik heb zojuist het artikel zitten lezen en mij bekroop een soort 'Van Basten bij ajaks-gevoel'.

Voor de derde keer op rij, was de VI uitverkocht bij de AH waar ik hem altijd even in kijk.
En artikelen hier plaatsen mag ook al niet meer.
Hoe moet ik nu te weten komen wat Cocu te melden heeft?
 
Voor de derde keer op rij, was de VI uitverkocht bij de AH waar ik hem altijd even in kijk.
En artikelen hier plaatsen mag ook al niet meer.
Hoe moet ik nu te weten komen wat Cocu te melden heeft?

Cocu heeft helemaal niets te melden. Ik heb gisteren een VI gekocht. Het is Thijs die zijn mening geeft. Er staan wat citaten in van Brands maar niet van Cocu. Het is dus fake.

Heel irritant want ik kan de VI dus niet terug brengen.
 
Laatst bewerkt:
Cocu heeft helemaal niets te melden. Ik heb gisteren een VI gekocht. Het is Thijs die zijn mening geeft. Er staan citaten in van Brands maar niet van Cocu. Het is dus fake.

Fake niet. Het is gewoon een soort reportage waaruit blijkt dat Cocu veel macht heeft binnen PSV, onderbouwd met voorbeelden.
 
Cocu heeft helemaal niets te melden. Ik heb gisteren een VI gekocht. Het is Thijs die zijn mening geeft. Er staan wat citaten in van Brands maar niet van Cocu. Het is dus fake.

Heel irritant want ik kan de VI dus niet terug brengen.

Directeur Johan Derksen geeft dus meer ergernis- dan tevredenheidsgarantie.;)
Dan maandag maar eens zelf kijken wat Cocu op de Hertgang te zeggen heeft.
 
Cocu heeft helemaal niets te melden. Ik heb gisteren een VI gekocht. Het is Thijs die zijn mening geeft. Er staan wat citaten in van Brands maar niet van Cocu. Het is dus fake.

Heel irritant want ik kan de VI dus niet terug brengen.

Fake is overdreven, maar het was leuker geweest als er een interview met Cocu in zat.
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink

Keeperstrainer Anton #Scheutjens vertrekt dan toch bij #PSV. De club heeft zijn contract afgekocht. Hesp neemt taken over.

Vraag me af hoeveel dat ons gekost heeft.

Achteraf gezien was het ook gewoon een blunder van Brands om die man een driejarig contract te geven, wetende dat een nieuwe coach wellicht niet met hem verder wil.
 
Vraag me af hoeveel dat ons gekost heeft.

Achteraf gezien was het ook gewoon een blunder van Brands om die man een driejarig contract te geven, wetende dat een nieuwe coach wellicht niet met hem verder wil.

Een aantal maand salarissen denk ik. Iets meer dan de kanton rechters formule.
 
Terug
Bovenaan Onderaan