PSV Netwerk? Daar kom ik nou echt nooit. Vorig jaar een keertje toen ik een linkje volgde, maar verder heb ik daar niks te zoeken. De mensen die er hier uit springen qua gedrag, zijn daar de norm. Nee, bedankt. :D

Ik ook niet en als ik jou goed begrijp, moet ik dat ook zo laten.
 
Ik ook niet en als ik jou goed begrijp, moet ik dat ook zo laten.
Dat moet je helemaal zelf weten, uiteraard. Neem eens een kijkje, dan kun je een beslissing nemen op basis van eigen waarneming, dat is toch altijd het meest betrouwbaar in je eigen ogen. :)
 
http://www.psv.nl/Nieuws/Nieuwspagina/Stages-Van-Nistelrooy-Ooijer-Kolkka-en-Zenden.htm

Jonas Kolkka: C1
Ruud van Nistelrooy: B1
André Ooijer: A1
Boudewijn Zenden: Jong PSV/ PSV 2

Goede ontwikkelingen!

Ze hadden Kolkka wel eerst naar de wc kunnen laten gaan voordat ze de foto namen...
d5fcb1b7-4596-43b6-b6f9-8c15fb5d20e4_JoonasKolkka468.jpg
 
Je kunt van allerhande opmerkingen maken bij een of een aantal van de mensen uit dit rijtje; ik voorop!
Maar heel eerlijk gezegd; dit is natuurlijk wél fantastisch nieuws voor de PSV jeugdopleiding.
Het zijn natuurlijk, zeker als je de namen zo bij elkaar ziet (de een wat meer dan de ander) wel magneten voor jonge spelers en hun ouders.
:nw:
 
Je kunt van allerhande opmerkingen maken bij een of een aantal van de mensen uit dit rijtje; ik voorop!
Maar heel eerlijk gezegd; dit is natuurlijk wél fantastisch nieuws voor de PSV jeugdopleiding.
Het zijn natuurlijk, zeker als je de namen zo bij elkaar ziet (de een wat meer dan de ander) wel magneten voor jonge spelers en hun ouders.
:nw:

Ben er ook wel content mee eerlijk gezegd. Een stel mooie namen bij elkaar. En Kolka kan mooi voor ons de verbindingsofficier spelen met Finland mocht daar zich een leuk talentje bevinden. En niet te vergeten ben ik blij met Zenden :puh:
 
Dit is absoluut een goede zaak! Zo krijgen we toch nog een injectie oud-PSV'ers met samen dik 1700 wedstrijden profvoetbal in de jeugdopleiding. Ben hier echt blij mee. Het zal bekend zijn dat ik zeker van Ooijer, en ook van Van Nistelrooy geen liefhebber ben, maar ik denk wel dat het een positieve uitwerking kan hebben op de jeugdspelers als zo'n jongens voor de groep staan.

Ik kom er ook nooit, maar Google geeft daar de eerste link van aan. Nee, once an official forummer, always an official forummer. Over 3 maanden mijn 10-jarig jubileum... Buurke, kom er maar in! ;)

Maargoed, dat dwaalt wat af. :p

Mooi man, ben ik niet meer alleen in het tien jaren-clubje! :D
 
Zeker een prima zaak. Nu maar hopen dat het die gasten bevalt en dat ze langzamerhand wat meer gaan doen in de jeugdopleiding dan die één of twee dagen per week.
 
Mooi man, ben ik niet meer alleen in het tien jaren-clubje! :D

Ik zit er volgend jaar juni bij :p Ik kwam hier in juni 2004, dat weet ik nog omdat toen net bekend was dat Cocu terug kwam.

On-Topic: goede zaak dat oud-spelers en een aantal ervaren jongens bij de club worden betrokken. Dat is goed voor de aantrekkingskracht van de jeugdopleiding en deze jongens brengen flink wat ervaring mee. Ik denk dat vooral van Nistelrooy de jonge spitsen in de jeugdopleiding heel veel kan leren.
 
Ik zit er volgend jaar juni bij :p Ik kwam hier in juni 2004, dat weet ik nog omdat toen net bekend was dat Cocu terug kwam.

On-Topic: goede zaak dat oud-spelers en een aantal ervaren jongens bij de club worden betrokken. Dat is goed voor de aantrekkingskracht van de jeugdopleiding en deze jongens brengen flink wat ervaring mee. Ik denk dat vooral van Nistelrooy de jonge spitsen in de jeugdopleiding heel
veel kan leren.
Ik kan echt niet vertellen hoe lang ik hier al rond hang...Géén idee. Jaren! :D

Vwb 'ik beloof iets, maar houd me er niet aan'-Nistelmansz en 'ik kan me niet meer motiveren om voor PSV te spelen'-Ooijert; Liever niet bij PSV. Je geeft een verkeerd signaal als je zulke sociaal genankeerde egoïsten weer verwelkomt.
Andreetje moet lekker in Amsterdam wat gaan doen met de f-jes en Ruud in Malaga.
 
Ik kan echt niet vertellen hoe lang ik hier al rond hang...Géén idee. Jaren! :D

Vwb 'ik beloof iets, maar houd me er niet aan'-Nistelmansz en 'ik kan me niet meer motiveren om voor PSV te spelen'-Ooijert; Liever niet bij PSV. Je geeft een verkeerd signaal als je zulke sociaal genankeerde egoïsten weer verwelkomt.
Andreetje moet lekker in Amsterdam wat gaan doen met de f-jes en Ruud in Malaga.

Ruud wacht zijn kansen af. In zijn hart wil hij het liefste bij een bank werken. Kan hij de hele dag stapeltjes maken.
 
Ik loop hier nu 10 jaar rond ;) Sinds 2003...

Andre Ooijer....wat zal ik zeggen. Die wil ik nog niet op het kerkhof zien liggen, waar mijn dierbare vader nu een maand ligt!!!
Ooijer...die heeft afgedaan bij mij. Stuk stront, lager dan laag.
Ik gun niemand de dood, wat dat betreft. Maar een maandje op een kerkhof liggen, in een zomerslaapzak, op een dieet van water en brood, dat kan wat mij betreft wel.
 
Ik kan echt niet vertellen hoe lang ik hier al rond hang...Géén idee. Jaren! :D

Vwb 'ik beloof iets, maar houd me er niet aan'-Nistelmansz en 'ik kan me niet meer motiveren om voor PSV te spelen'-Ooijert; Liever niet bij PSV. Je geeft een verkeerd signaal als je zulke sociaal genankeerde egoïsten weer verwelkomt.
Andreetje moet lekker in Amsterdam wat gaan doen met de f-jes en Ruud in Malaga.

Gelukkig gaat men bij PSV niet puur af op het sentiment van (een) supporter(s)... ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan