Ik gun niemand de dood, wat dat betreft. Maar een maandje op een kerkhof liggen, in een zomerslaapzak, op een dieet van water en brood, dat kan wat mij betreft wel.

Begrijp me goed...ik gun 'm de dood niet. Wil alleen aangeven dat i km nog niet in de buurt wil zien liggen, van mn dierbaren ;)
En mn pa...behoort tot die dierbaren :)
 
Begrijp me goed...ik gun 'm de dood niet. Wil alleen aangeven dat i km nog niet in de buurt wil zien liggen, van mn dierbaren ;)
En mn pa...behoort tot die dierbaren :)
Dan moet je de ruimte naast je dierbaren opkopen, anders kon het nog wel eens zo zijn dat er zo'n jokkebrok naast gelegd wordt... Better be safe than sorry! :D
 
Morgen in de VI:
PSV heeft het druk. De miljoenen stromen binnen en transfers worden gepland. Het kompas van de Eindhovenaren is de onervaren hoofdtrainer Phillip Cocu. De ex-international heeft het aanbod van PSV om de A-selectie te leiden benut om volledig de macht te grijpen bij de club. In een uitgebreide reportage van Thijs Slegers leest u in de nieuwe editie van Voetbal International precies hoe de wil van Cocu wet is geworden.
 
En die Cocu liet zich als trainer altijd maar ondersneeuwen.
Ik vind dit een veel prettiger situatie.
Cocu is niet gek, dat weet iedereen. En ik was ook één van de mensen die dacht dat hij wellicht te zachtmoedig / softspoken zou zijn om de eisen te stellen die nodig waren, om het door hem gedroomde beleid te doen kristaliseren. Ik ben blij te lezen dat ik het bij het verkeerde eind had.
 
En die Cocu liet zich als trainer altijd maar ondersneeuwen.
Een goede manager en/of beleidmaker is niet altijd ook de beste coach;)
Cocu doet veel met beleid. Dat wil nog niet zeggen dat hij in contact met spelers, de technische staf, de media en de buitenwereld en in het toepassen van de wissels en het opzetten van een voetbaltaktisch plan, ook net zo sterk is. Ik wil geen doemscenario schtesen maar het een staat los van het ander, althans bij dat andere komen er veel andere aspekten zoals je communicatieve vaardigheden, je technisch en taktisch inzicht en omgaan met tegenslagen en spanningen om de hoek kijken. Twee keer onder spanning de verkeerde analyses geven of rare uitspraken doen en je hangt in de media en wordt je in de verdediging gedrukt, dat is inherent aan een functie bij een topclub.
Ik heb wel vertrouwen in hem maar laten we die twee zaken gescheiden houden.
 
Laatst bewerkt:
Een goede manager en/of beleidmaker is niet altijd ook de beste coach;)
Cocu doet veel met beleid. Dat wil nog niet zeggen dat hij in contact met spelers, de technische staf, de media en de buitenwereld en in het toepassen van de wissels en het opzetten van een voetbaltaktisch plan, ook net zo sterk is. Ik wil geen doemscenario schtesen maar het een staat los van het ander, althans bij dat andere komen er veel andere aspekten zoals je communicatieve vaardigheden, je technisch en taktisch inzicht en omgaan met tegenslagen en spanningen om de hoek kijken. Twee keer onder spanning de verkeerde analyses geven of rare uitspraken doen en je hangt in de media en wordt je in de verdediging gedrukt, dat is inherent aan een functie bij een topclub.
Ik heb wel vertrouwen in hem maar laten we die twee zaken gescheiden houden.

Cocu werd vaak een beetje als een piepeltje afgeschilderd die stil in een hoekje stond, en zich niet liet gelden als het moest. Dat is wel degelijk toepasbaar op hetgeen wat we nu zien gebeuren. De hele club luistert naar Cocu, Sanders en Brands incluis. Dan kan die bewering onmogelijk blijven staan.
 
Cocu werd vaak een beetje als een piepeltje afgeschilderd die stil in een hoekje stond, en zich niet liet gelden als het moest. Dat is wel degelijk toepasbaar op hetgeen wat we nu zien gebeuren. De hele club luistert naar Cocu, Sanders en Brands incluis. Dan kan die bewering onmogelijk blijven staan.

Ik ben benieuwd naar dat VI artikel. De VI verschijnt vandaag, dacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan