Technisch Manager

We hebben gewoon niet genoeg Turkse PSV-supporters.
Of club iconen die zich in de media uitspreken. De enige keer dat het gebeurde was het die overschatte wielrenner Waterreus die van Bommel van alles beschuldigde. Voor de rest hebben we Willy en René. Het enige wat die twee bewijzen is dat twee minder weet dan een.
 
Is Sef Vergoossen of Dwight Lodeweges nog beschikbaar??
Kees Rijvers wellicht. :rolleyes: Is "slechts" 95 jaar oud. ;)

Rijvers (95) kijkt niet naar Oranje: 'Ik hou niet van schuifie-schuifie-voetbal'​

link

"Ik hou niet van schuifie-schuifie-voetbal. Nog een keer een tikkie breed. En nog een keer een tikkie terug", oordeelt Rijvers.

Kan bij PSV het schuifie-schuifie voetbal uit gaan bannen. :fb:
 
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat dit sentiment jegens JdJ alleen hier leeft, ik zag op Reddit ook veel mensen JdJ verdedigen en in het stadion merk je er ook nooit iets van.
Dat zijn Ajacieden die dat roepen. Kan niet anders... mijn vrienden die voor die stomme klup zijn willen maar al te graag dat hij blijft. 3 jaar JdJ.... 3 jaar geen prijzen....slechte aankopen... slechte verkopen....geen visie.... geen beleid......geen netwerk......en 50 miljoen zo door het riool gespoeld. Ik zie graag dat de directie na de zoveelste kansloze nederlaag haar conclusie trekt. Vandaag nog!!
 
Wat zou ik graag Brands terug zien komen (zeker als hij in Engeland geleerd heeft ook top verdedigers aan te trekken).
 
Ik vraag me af of Brainport hierin niet een rol zou kunnen spelen. Ik weet dat een voetbalclub runnen niet hetzelfde is als een bedrijf maar er zullen toch genoeg raakvlakken zijn. Nu zit er een oud voetballer op een positie waar iemand uit het bedrijfsleven misschien beter zou renderen. Stel bv ook alleen mensen aan op belangrijke posities die zich daar al hebben bewezen. Kijk naar Barcelona, mooi gebaar met Abidal als Td maar daar betaald Barcelona nu een hele hoge rekening voor. Zelfde is bij PSV aan de hand met Jdj en Voh, leuk dat je zulke jongens wilt behouden maar laat ze de Fjes trainen of shirtjes bedrukken.
 
Ik vraag me af of Brainport hierin niet een rol zou kunnen spelen. Ik weet dat een voetbalclub runnen niet hetzelfde is als een bedrijf maar er zullen toch genoeg raakvlakken zijn. Nu zit er een oud voetballer op een positie waar iemand uit het bedrijfsleven misschien beter zou renderen. Stel bv ook alleen mensen aan op belangrijke posities die zich daar al hebben bewezen. Kijk naar Barcelona, mooi gebaar met Abidal als Td maar daar betaald Barcelona nu een hele hoge rekening voor. Zelfde is bij PSV aan de hand met Jdj en Voh, leuk dat je zulke jongens wilt behouden maar laat ze de Fjes trainen of shirtjes bedrukken.
Denk dat een td die voetballer is wel een voordeel is. Kun je namelijk talent ook zelf oordelen omdat je het hebt ervaren.

Een manager uit het bedrijfsleven kijkt misschien te strak naar kosten versus baten.
 
Dat zijn Ajacieden die dat roepen. Kan niet anders... mijn vrienden die voor die stomme klup zijn willen maar al te graag dat hij blijft. 3 jaar JdJ.... 3 jaar geen prijzen....slechte aankopen... slechte verkopen....geen visie.... geen beleid......geen netwerk......en 50 miljoen zo door het riool gespoeld. Ik zie graag dat de directie na de zoveelste kansloze nederlaag haar conclusie trekt. Vandaag nog!!
Ajaks verpest de competitie al genoeg, laten ze het daarbij houden en stil blijven als het over psv gaat..
 
Denk dat een td die voetballer is wel een voordeel is. Kun je namelijk talent ook zelf oordelen omdat je het hebt ervaren.

Een manager uit het bedrijfsleven kijkt misschien te strak naar kosten versus baten.
Of 2 man. Maar goed. Daar zou dan de AD voor moeten zijn.

Ik zie verder niet hoe Marcel Brands PSV verder zou moeten helpen. Haalde hij niet Zanka, Derijck, Marcelo en meer van dat soort helden?
 
Of 2 man. Maar goed. Daar zou dan de AD voor moeten zijn.

Ik zie verder niet hoe Marcel Brands PSV verder zou moeten helpen. Haalde hij niet Zanka, Derijck, Marcelo en meer van dat soort helden?
En blok aan het been Derrick Luckassen. :maniac: :oops::braak:
 
Denk dat een td die voetballer is wel een voordeel is. Kun je namelijk talent ook zelf oordelen omdat je het hebt ervaren.

Een manager uit het bedrijfsleven kijkt misschien te strak naar kosten versus baten.
JdJ kan het allebei niet. Dus die manager uit het bedrijfsleven is sowieso een aanwinst tov JdJ.
 
Terug
Bovenaan Onderaan