Sturm Graz - PSV | Dinsdag 15 augustus | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
...

Even serieus Mentos

Ik vond ze niet heel goed en dat kwam ook door ons spel maar het is gewoon de nummer 2 van Oostenrijk
Ik zeg ook niet dat je met je B-elftal moet gaan spelen of op 80%, gewoon volle bak gaan. Maar Sturm Graz stelt echt niet zoveel voor hoor, dat hebben ze de afgelopen jaren wel bewezen tegen Nederlandse clubs. Dat ze vorig seizoen van Feyenoord wonnen was ook een klein wonder gezien de wedstrijd.

Ik zeg ook niet dat je met je B-elftal moet gaan spelen of op 80%, gewoon volle bak gaan. Maar Sturm Graz stelt echt niet zoveel voor hoor, dat hebben ze de afgelopen jaren wel bewezen tegen Nederlandse clubs. Dat ze vorig seizoen van Feyenoord wonnen was ook een klein wonder gezien de wedstrijd.
Als je fel aan de wedstrijd begint en een paar keer scoort kun je daarna op een lager energieniveau verder en spelers wisselen.

Laatst bewerkt:
Ik denk niveau Twente. Als ik het in moet schatten. Nou, dan kan het best een lastige uitpot worden.

Ik denk niveau Twente. Als ik het in moet schatten. Nou, dan kan het best een lastige uitpot worden.
Zie jij hun het ons nog echt echt moeilijk maken? Ik zie ons best gelijk spelen of nipt verliezen maar hun scoren toch niet 3x vaker als ons. No way.

Zie jij hun het ons nog echt echt moeilijk maken? Ik zie ons best gelijk spelen of nipt verliezen maar hun scoren toch niet 3x vaker als ons. No way.
Ja, is mogelijk. Ik snap echt die arrogantie hier niet. Ik zie ons 99% doorgaan maar ga je op 80% of met een B-elftal zoals Derksen voorstelt, de wedstrijd in dan ga je nat.

Dat heeft vorig jaar denk ik toch wel genoeg uitgewezen?

Ja best wel. Ik snap echt die arrogantie hier niet. Ik zie ons 99% doorgaan maar ga je op 80% of met een B-elftal zoals Derksen voorstelt, de wedstrijd in dan ga je nat.

Dat heeft vorig jaar denk ik toch wel genoeg uitgewezen?
Geen B elftal en geen arrogantie maar 4-1 voorsprong houd toch op dat moet echt niet mis gaan, je speelt niet tegen Barcelona.

Geen B elftal en geen arrogantie maar 4-1 voorsprong houd toch op dat moet echt niet mis gaan, je speelt niet tegen Barcelona.
Nee, of Cambuur, zeker. Het moet zeker niet misgaan maar wat een onzin dat je zo'n pot op 80% kan spelen. Ga je naar FC Twente op 80% dan kom je geknipt en geschoren thuis maar tegen Sturm Graz kom je er zeker wel mee weg.

Nee, of Cambuur, zeker. Het moet zeker niet misgaan maar wat een onzin dat je zo'n pot op 80% kan spelen. Ga je naar FC Twente op 80% dan kom je geknipt en geschoren thuis maar tegen Sturm Graz kom je er zeker wel mee weg.
Je moet er niet op 80% heengaan lekker n goede pot ballen in vCL maar komt wel goed.

Toch wel een beetje zorgelijk hoe Lang sukkelt met pijntjes. Zijn eerste training en nu ook dit, wat wel of niet samenhangt met de kleine blessure die hij vorige week opliep. Hopen dat het meevalt en dit niet blijft spelen.

Als ik dit zo lees wel jammer dat Pepi amper minuten krijgt.

Toch wel een beetje zorgelijk hoe Lang sukkelt met pijntjes. Zijn eerste training en nu ook dit, wat wel of niet samenhangt met de kleine blessure die hij vorige week opliep. Hopen dat het meevalt en dit niet blijft spelen.

Als ik dit zo lees wel jammer dat Pepi amper minuten krijgt.

Vooralsnog is dit giswerk rond de opstelling, we gaan t vanavond zien, jullie dan, want ik ben uit eten.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan