Nee in de zomer kan het zomaar een andere situatie zijn. Een langdurig contract is iets waar niemand zomaar om heen kan.
Dat laatste snap ik. Maar ik vraag mij af of de situatie nog veranderd. Stel ik was trainer van PSV dan zou ik sterk twijfelen aan zijn commitment en liever niet met m werken.
En de verkiopsituatie zal niet beter worden.
 
Spelers van 24+ jaar mogen niet meer mee doen

''Spelers die in het seizoen 21, 22 of 23 jaar zijn, mogen zeven keer bij bindende wedstrijden van het eerste elftal in de basiself staan en/of 45 minuten meespelen. Daarna mogen ze niet meer uitkomen in het beloftenteam. ''

Nee dus, Bergwijn mag niet voor Jong PSV spelen.
 
Werkweigering. Dossier opbouwen, één maandsalaris meegeven en ontslaan.

Oh, nee.. wacht even, zo werkt het bij voetbal niet.
 
PSV moet de onderhandelingen stopzetten met de Spurs, Bergwijn op het matje roepen, disciplinair straffen voor zijn gedrag richting club, ploeggenoten, technische leiding en supporters en hem pas in de zomer verkopen voor een aanvaardbare bedrag ( in de zomer minimaal 35 miljoen euro ). En lukt het niet, dan speelt Steven net zo lang voor PSV als in zijn contract staat....!
 
PSV moet de onderhandelingen stopzetten met de Spurs, Bergwijn op het matje roepen, disciplinair straffen voor zijn gedrag richting club, ploeggenoten, technische leiding en supporters en hem pas in de zomer verkopen voor een aanvaardbare bedrag ( in de zomer minimaal 35 miljoen euro ). En lukt het niet, dan speelt Steven net zo lang voor PSV als in zijn contract staat....!
Na een half jaar JPSv krijg je geen 35mlj al legt ie er 12 in in de 3 wedstrijden tegen de andere jong teams.
 
Of hij word opgeofferd in de hoop dat er vers bloed komt om de onbalans in het team te verbeteren..
Denk dat ongeacht voor wie veel geld geboden zou worden PSV er wel oren naar heeft nu, crisis dus geld is nodig en vers materiaal te shoppen
 
PSV moet de onderhandelingen stopzetten met de Spurs, Bergwijn op het matje roepen, disciplinair straffen voor zijn gedrag richting club, ploeggenoten, technische leiding en supporters en hem pas in de zomer verkopen voor een aanvaardbare bedrag ( in de zomer minimaal 35 miljoen euro ). En lukt het niet, dan speelt Steven net zo lang voor PSV als in zijn contract staat....!

Want dat heeft zin. Helaas heeft Bergwijn het mes in de rug gestoken op het moment dat PSV flink verzwakt is. Met het geld kun je de markt op, want met een gedemotiveerde bergwijn heb je en geen geld en een van je beste spelers niet meer. Bergwijn haalt al een tijdje geen hoog niveau meer, en nu weten we waarom. Hem bij de club houden is zijn waarde verbranden terwijl het je niks oplevert en de sfeer in de spelersgroep alleen maar nog meer verziekt. Verkopen dus. Wil hij niet voor ons spelen? Weg ermee en de deur sluiten voor een eventuele terugkeer. Met het geld kun je tenminste proberen weer een speler aan te trekken die wel met trots voor het shirt wil spelen. Ja, JDJ en matige transfers bla bla, maar het is wat het is. Meer keuze hebben we niet.
 
Leuk hoor nu geld voor Stevie... Allen een detail... De markt sluit bijna.

Als het deze window niet meer lukt, jammer dan. Dan maar door met de huidige groep, Madueke vast bij de selectie houden als extra optie voorin en in de zomer gaan investeren. Geeft je in ieder geval tijd om te scouten. Overhaast een vervanger binnen halen heeft ook geen zin, zit je straks weer met een miskoop.
 
Leuk hoor nu geld voor Stevie... Allen een detail... De markt sluit bijna.
Je moet ook geen paniek aankopen doen. Gewoon rekening houden dat je volgend jaar geen europees voetbal speelt en compleet opnieuw beginnen, nieuwe trainer (geld van de verrader), nieuwe spelers en Mauro, Rigo, Romero en Obispo terughalen. Dus zou nu niets meer kopen en je verlies pakken van een verloren seizoen.
 
Je moet ook geen paniek aankopen doen. Gewoon rekening houden dat je volgend jaar geen europees voetbal speelt en compleet opnieuw beginnen, nieuwe trainer (geld van de verrader), nieuwe spelers en Mauro, Rigo, Romero en Obispo terughalen. Dus zou nu niets meer kopen en je verlies pakken van een verloren seizoen.
Zonder Europees voetbal kom je uit in de talentenbak, een ervaren speler (die wil afbouwen) zie ik dan niet komen. Kortom, dan staat er hooguit weer iets wat de schoonheid doch ook de breekbaarheid van porselein heeft.
 
Terug
Bovenaan Onderaan