Herinneren we ons nog dat Feyenoord 15-20 miljoen vroeg voor een 28-jarige Steven Berghuis?
En niet gekregen. PSV had ook 50 miljoen kunnen vragen maar dan gaat Tottenham wel in een andere vijver vissen. Ze zien hem gewoon als stand in en daarna komt ie weer op de transferlijst. Ook Tottenham heeft nu zijn Bruma.
 
Bergwijn en zijn vader moeten uitkijken dat door de achterdeur vertrekken niet de rode draad in zijn carrière wordt. Toen hij twee keer gepasseerd werd door Trusfull ging zijn vader langs de lijn zwaaien met een witte handdoek. Daarna verdween hij plotseling en kwam hij naar PSV. En nu ook als het even tegenzit de benen nemen en weer via de achterdeur en met veel bombarie je club verlaten. Als je de echte top wil bereiken, dan moet je in alle opzichten het uiterste uit jezelf halen en dat doen in verschillende situaties. Op deze manier bouw je een naam op en zal je “zelfs” bij een Tottenham niet gaan slagen hoewel ik vanuit PSV belangen dat echt niet hoop.
Hij doet een Bazoertje 👍
 
Kunnen we stellen dat het experiment van Mark en Steven gefaald heeft?
Steven wilde graag op 10 spelen en Mark gaf hem die kans.
Steven de grote meneer in de huidige selectie van PSV was goed met de trainer en dus de rest ook?
Kritiek kwam. Aanpassingen volgden. Sfeer in de groep begon langzaam verpest te worden?

Als hij nu niet wilt spelen, is er ook geen weg meer terug. Geen paniek verkoop.
 
Kunnen we stellen dat het experiment van Mark en Steven gefaald heeft?
Steven wilde graag op 10 spelen en Mark gaf hem die kans.
Steven de grote meneer in de huidige selectie van PSV was goed met de trainer en dus de rest ook?
Kritiek kwam. Aanpassingen volgden. Sfeer in de groep begon langzaam verpest te worden?

Als hij nu niet wilt spelen, is er ook geen weg meer terug. Geen paniek verkoop.
Volgens mij heeft Bergwijn zelf meerdere malen aangegeven om graag op zijn eigen plek (linksbuiten) te willen spelen en was het dus MVB die hem op 10 positioneerde (en dat redelijk snel weer corrigeerde, al dan niet na een gesprek met Bergwijn).
 
Volgens mij heeft Bergwijn zelf meerdere malen aangegeven om graag op zijn eigen plek (linksbuiten) te willen spelen en was het dus MVB die hem op 10 positioneerde (en dat redelijk snel weer corrigeerde, al dan niet na een gesprek met Bergwijn).

Ik herinner me dat ook.
 
Volgens mij heeft Bergwijn zelf meerdere malen aangegeven om graag op zijn eigen plek (linksbuiten) te willen spelen en was het dus MVB die hem op 10 positioneerde

Nee dat is niet helemaal waar, Bergwijn heeft zelf in interview (op foxsport) zelf gezegd dat hij op 10 kon en wilde spelen.
De interviewer deed nog een poging om het in de richting te sturen dat het op verzoek van Mark was.
Bergwijn bevestigde daarop nogmaals dat hij dat zelf zag zitten om op 10 te spelen.
Ik stond daar toen zelf ook van te kijken want ik had ook verwacht dat het een experiment van Mark was.
 
Zeker paniek verkoop! Bergwijn flirte van de zomer ook met Ajax en dat vond men eigenlijk nog erger dan dit. Twee goals uit tegen Ajax, en we gaan hem dit alles vergeven. Zo werkt het nu eenmaal. Tottenham moet nu iets doen en die schrikken echt niet als je 50 miljoen wil hebben voor je beste speler. Zelfs een Westham united betaalt 50 miljoen (minus bonussen!) voor een Halert.... Die hebben veel minder te besteden dan Tottenham. Het wanbeleid zet zich voort.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Nee dat is niet waar, Bergwijn heeft zelf in interview (op foxsport) zelf gezegd dat hij op 10 kon en wilde spelen.
De interviewer deed nog een poging om het in de richting te sturen dat het op verzoek van Mark was.
Bergwijn bevestigde daarop nogmaals dat hij dat zelf zag zitten om op 10 te spelen.
Ik stond daar toen zelf ook van te kijken want ik had ook verwacht dat het een experiment van Mark was.
Ja precies. Het is mij ook nooit echt helemaal duidelijk geweest. Want na wat ge heen en weer qua positie kreeg je ook van die goed ingestudeerde antwoorden; ik speel waar de trainer en het team mij nodig heeft.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Iedereen die 35 miljoen het hoogst haalbare vindt en daar enthousiast van wordt wil ik niet meer horen zeiken over JdJ. Dan heb je echt geen recht van spreken.

Tuurlijk Bergwijn heeft niets gepresteerd dit seizoen en met Bergwijn waren we verder afgegleden want hij wilde niet meer voor PSV spelen, en voor de vorm waar hij in zat is 35 miljoen heeeeel veeel
 
Ik zou hem niet verkopen onder de 50 miljoen openingsbod.
PSV WIL hem verkopen en daarom is de prijs laag, als Spurs hem echt graag WIL kopen bieden ze namelijk makelijk het dubbele

Jullie leven in een fantasie wereld Bergwijn is op dit moment zeer matig en als hij geblesseerd raakt is hij aan het einde van het seizoen niets meer waard zeker niet als hij niet mee naar de EK gaat
 
Zo ik ga nu de wedstrijd bekijken en hopelijk genieten van Lammers. Deze topic kan worden gesloten want Bergwijn laat zijn club in de steek wanneer hij nodig is!
 
ullie leven in een fantasie wereld Bergwijn is op dit moment zeer matig en als hij geblesseerd raakt is hij aan het einde van het seizoen niets meer waard zeker niet als hij niet mee naar de EK gaat

Hij heeft 5 maanden geleden een contract getekend tot 2023
hij kan nog 2 transferzomers geen reet waard zijn zonder dat het een probleem zou zijn voor wat betreft eventuele verkoop
 
Je kan in dit seizoen niet je allerbeste speler halverwege voor 35 miljoen verkopen. Bergwijn is verdomme de enige die nog iets van kwaliteit brengt.
Nu hem verkopen en we eindigen daadwerkelijk onder Willem 2 en Feyenoord

Dat betekent playoffs, en vrijwel automatisch volgend jaar geen Europees voetbal. Je moet alles op alles zetten om in ieder geval 3e te worden voor directe kwalificatie.. Het jaar is al kapot, maar om nou alles weg te gooien voor zo'n minimaal bedrag.. Kijk, is het nou 50 miljoen.. Misschien. Maar alles lager is echt belachelijk.

't ligt er een beetje aan wat je er voor terug koopt hè? En of daar nog tijd voor is... als je Bergwijn voor minimaal 35 miljoen verkoopt, en daar een goede linksback, verbindende middenvelder en CV voor weet te halen... Mwoah...
 
't ligt er een beetje aan wat je er voor terug koopt hè? En of daar nog tijd voor is... als je Bergwijn voor minimaal 35 miljoen verkoopt, en daar een goede linksback, verbindende middenvelder en CV voor weet te halen... Mwoah...

Nadeel is dat je dat in die paar dagen resterend in deze transferwindow in ieder geval nooit meer gaat lukken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan