Je moet ook geen paniek aankopen doen. Gewoon rekening houden dat je volgend jaar geen europees voetbal speelt en compleet opnieuw beginnen, nieuwe trainer (geld van de verrader), nieuwe spelers en Mauro, Rigo, Romero en Obispo terughalen. Dus zou nu niets meer kopen en je verlies pakken van een verloren seizoen.

Ik weet het niet... De verschillen zijn nog steeds klein. Tweede is eigenlijk essentieel om op zijn minst Ajax in de verte nog te zien... Het moet verdomme toch mogelijk zijn om zelfs nu nog twee gerichte aankopen te doen om voor die tweede plek te strijden. Zó goed is AZ ook niet.
 
Te vroeg voor mij om met een beschuldigende vinger te wijzen naar wie dan ook. Hoor graag eersst meer feiten wat er in godsnaam is gebeurd.
 
Met alles wat wij nu horen kan ik mij niet voorstellen dat Bergwijn zijn handen volledig in onschuld kan wassen.
Klopt maar ik hoor graag van beide partijen. Ik kan me voorstellen dat ook PSV enige blaam treft.
 
Ik weet het niet... De verschillen zijn nog steeds klein. Tweede is eigenlijk essentieel om op zijn minst Ajax in de verte nog te zien... Het moet verdomme toch mogelijk zijn om zelfs nu nog twee gerichte aankopen te doen om voor die tweede plek te strijden. Zó goed is AZ ook niet.

Ik snap wat je zegt maar als je scouting goed in elkaar steekt had je die nu al op de radar. Ik heb geen vertrouwen in JdJ en volgende week kom je verder op achterstand. Feijenoord en AZ gaan niet veel meer verliezen.
 
Zegt zelf in een video op Instagram dat hij toestemming heeft gekregen van Faber en dat alles netjes is gegaan.. wat een chaos in de top van PSV.
Uit zijn post haal ik dat hij vrij heeft gevraagd van Faber, waarschijnlijk vanwege de transfergeruchten. Maar heeft hij ook toestemming gevraagd aan Gerbrands/JDJ om te onderhandelen voor een contract bij Tottenham?
 
Faber zelf zei voor de wedstrijd dat Stevie en hij elkaar hadden gesproken en dat hij nu in London is... Na de wedstrijd zei Faber dat hij niet precies wist waar Bergwijn was.., En later kwam PSV met de mededeling dat Bergwijn werk weigerde en geen toestemming had om naar London af te reizen. Wat een zooitje allemaal. Stuurloze club.
 
Faber zelf zei voor de wedstrijd dat Stevie en hij elkaar hadden gesproken en dat hij nu in London is... Na de wedstrijd zei Faber dat hij niet precies wist waar Bergwijn was.., En later kwam PSV met de mededeling dat Bergwijn werk weigerde en geen toestemming had om naar London af te reizen. Wat een zooitje allemaal. Stuurloze club.
Londen is vrij groot, dus niet precies weten kan :unsure:. Maar idd, het amateurisme straalt er vanaf :braak:
 
  • Droevig
Reactions: IPF
Allemaal triest 2 verliezers, maar feit blijft dat Bergwijn vandaag niet gespeeld heeft. Hij had ook morgen naar London kunnen gaan en als hij PSV in zijn hart heeft zoals hij zegt, had hij dat vandaag laten zien door te spelen en samen de overwinning te pakken. Hij is ook niet naar Qatar gegaan en heeft gezegd aan het begin van het seizoen dat hij sowieso dit seizoen vol maakt.
 
Lijkt op een stukje slechte afstemming tussen Faber en de rest van de club. Wellicht heeft Ernest voor z'n beurt gesproken tegen Steven? Los daarvan verwacht je dat z'n zaakwaarnemer dit soort dingen checkt bij de club en niet de speler alleen eventjes met de trainer laat bellen.
 
Lijkt op een stukje slechte afstemming tussen Faber en de rest van de club. Wellicht heeft Ernest voor z'n beurt gesproken tegen Steven? Los daarvan verwacht je dat z'n zaakwaarnemer dit soort dingen checkt bij de club en niet de speler alleen eventjes met de trainer laat bellen.

Ja, dat idee heb ik nu ook. Faber gaf ergens aan dat hij het Stevie niet uit z'n kop ging praten, omdat de motivatie om te spelen uit jezelf moet komen. Stevie heeft dat waarschijnlijk als toestemming gezien. Alleen de rest van PSV is het er niet mee eens..
 
Tsja kansloos filmpje wat mij betreft met z’n verklaring. Ook nog uit een hotelkamer zo te zien, vast niet in Eindhoven 😉

hij belt naarFaber en geeft vast aan het spannend te vinden om te spelen en dat hij met z’n hoofd bij de Spurs zit. Faber zegt dan hoef je niet te komen. Bergwijn denkt, Aah ik heb toestemming! Op naar Londen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan