Plaatste ook paar dagen geleden, doodleuk een snapchat foto in Amsterdam met de tekst ' greetings from Amsterdam ' met een grote glimlach.

Ik weet dat het zijn hometown is, maar dit is gewoon openlijk flirten. Ik vind het niet handig allemaal, als je zo zo hard gelinkt wordt met Ajax. Maar goed, dat is mijn mening.

Klik
Het is pas niet handig als het hem boeit. Hij voetbalt waar ze het meeste betalen. Ajax is momenteel hot en betaalt goed, dus zal bij hem weinig emoties oproepen wanneer hij de deur hier dicht trekt. Een speler die je prima kan vervangen met het opgeleverde geld.
 
gelukkig maar ;)
Dat ben ik wel met je eens. Maar door Quagmire's immer denigrerende toon richting PSV, en immer bewonderende toon over alles wat Ajax is, is het lastig voor mij om te onderscheiden wanneer hij een grapje maakt of niet, wanneer dat grapje dezelfde toonaard heeft als anders.

Denigrerend muah, das meer de jaloezie en zorgen. Bewondering en jaloezie tegenover ajaks heb ik genoeg ja, ze hebben veel dingen beter op orde dan wij, dat laat zich blijken in financiële zin en op het veld momenteel, om maar te zwijgen over de toekomst en alle opties die wij hebben vergeleken met hun.

Dat ik SB een dikzak vind is mijn mening gebaseerd op wat ik veel zag, explosie, snelheid en wil was allemaal maanden weg. Maar om jullie en hem niet te kwetsen, zal ik hem in het vervolg een jongeman met overgewicht noemen.
 
Denigrerend muah, das meer de jaloezie en zorgen. Bewondering en jaloezie tegenover ajaks heb ik genoeg ja, ze hebben veel dingen beter op orde dan wij, dat laat zich blijken in financiële zin en op het veld momenteel, om maar te zwijgen over de toekomst en alle opties die wij hebben vergeleken met hun.

Dat ik SB een dikzak vind is mijn mening gebaseerd op wat ik veel zag, explosie, snelheid en wil was allemaal maanden weg. Maar om jullie en hem niet te kwetsen, zal ik hem in het vervolg een jongeman met overgewicht noemen.
Ik prefereer adolescent met te hoge BMI, is dat ook mogelijk?
 
Lees hier vaak commentaren dat hij overgewicht zou hebben; is hij niet gewoon behoorlijk gespierd geworden? Ik vind ook dat het lijkt alsof hij "breder" is nu, maar hij oogt tegelijkertijd nog steeds razendsnel en vrij explosief. Lijkt me onmogelijk als je daadwerkelijk overgewicht hebt..

Mocht hij wel overgewicht hebben, dan is dat echt een schande en weten we iig zeker dat hij nooit de top zal halen.
 
Of jij heeft zware botten die wat meer zichtbaar zijn.. vroeger was er gewoon meer gif en snelheid in hem, haalde die vaker en makkelijker zijn topsnelheid.

Nu is die dikker/breder en lijkt het of die slomer is, of veel meer moeite moet doen voor die topsnelheid. Zelfde verhaal met Depay, die traint zich ook de pleuris en gaat er in de breedte vooruit maar minder in snelheid.
 
1559144346281.jpg

1559144346281.jpg

Van der Sar vandaag gespot in het Phillips stadion, gaan ze dan echt serieus bieden op Bergwijn????
 
Komt het zoontje van Van der Sar PSV versterken??? :unsure:
Je ziet dat hij, en meer dan terecht, zwaar onder de indruk is van ons mooie Philips Stadion...:oops:
Hij zal wel denken, wat een verschil met die betonnen bak bij ons...:DANCE:
D7riGjKWsAcT1uQ.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan