We gaan er allemaal maar vanuit dat Bergwijn verkocht moet gaan worden. Ik denk dat het voor Bergwijn z'n ontwikkeling veel beter is om nog minstens 1 en misschien wel 2 jaar bij PSV te blijven. Dan kan PSV toch gewoon zeggen tegen ajax: 60m anders blijft hij gewoon nog een jaartje. En als hij dat toch per se zelf weg wil, dan moet hij maar naar het buitenland. Ook daar, ik zou hem nooit voor 30m wegdoen, als er geen clubs bereid zijn minstens 40m te betalen, dan gaat hij volgend jaar maar, minder waard worden is niet zo'n heel groot risico.

En PSV krijgt z'n transfermiljoenen wel van Lozano, die wel toe is aan stapje hogerop.

Ben het met je eens dat het voor Bergwijn zelf helemaal niet zo'n kwaad kan om nog bij PSV te blijven. Echter, bij een goed bod gaat het belang van PSV me boven het belang van Bergwijn, zeker als hij zelf best weg wil. 40 miljoen vind ik al een vrij behoorlijk bod op Bergwijn. Laat staan 50 miljoen. Dan breng ik 'm persoonlijk nog wel. :)

Ik vind dat ook Lozano nog best wat kan leren bij PSV. Ook voor hem geldt dat bij 'n goed bod hij te verkopen is, maar anders nog 'n jaar PSV. Weet niet of de Europese top nu echt de volle mep al gaat betalen voor Lozano.
 
In welke zin? Dat hij ook nog niet toe is aan een stapje hogerop? Dat ben ik dan met je eens, alleen denk ik niet dat Lozano zich bij PSV nog veel gaat ontwikkelen, dan kunnen we er maar het beste nu afscheid van nemen en veel geld krijgen.
Ik twijfel of hij de stap al kan maken ja. Maar jouw punt daarbij is ook zeker valide.
 
Ik moet hier echt lachen, maar denk dat mensen in het zuiden het niet helemaal snappen. Tot vorige week wisten ze niet eens wie die dikzak uit Eindhoven was, maar om ons leven (nog) zuurder te maken dan dat die al was, komen ze met zulke grappen aan als interesse in 'who the fuck is Bergwijn'

Denkend dat wij nog huilend en depressief over de grond rollen, ff toeslaan en hun verzwakken, 20/25m en klaar, leuk voor er naast maar ach..
Ze willen hem niet, hebben hem niet nodig, maar mocht het cheap kunnen prima optie. En als PSV te veel vraagt dan hebben ze hun lolletje gehad en heel Brabant in rep en roer. WIN-WIN
 
Het is allemaal Amsterdamse arrogantie en bluf: interesse tonen in een steunpilaar van de directe concurrent en vervolgens kijken hoe krampachtig PSV met die interesse omgaat. Uiteindelijk wordt het "Nee, onbespreekbaar" in de media breed uitgemeten als enorme zwakte aan PSV-zijde. Met andere woorden, Ajax lacht PSV vierkant uit: pure leedvermaak !! Als ik PSV was, zou ik juist meegaan in dit spelletje van Ajax en opening bieden voor onderhandeling, mits de prijs bekend wordt gemaakt aan Ajax: 40 miljoen euro + 20% doorverkoop percentage. Dan is Ajax aan zet en zodra ze niet verder willen dan 20-25 miljoen euro, dan zijn beide clubs uitgepraat en kan PSV vrolijk verder en is het einde leedvermaak. Zolang PSV krampachtig blijft vasthouden aan het Nee, blijft Ajax in de media als "winnaar" gelden. Dus, gewoon het spelletje meespelen, zou ik adviseren.
 
Ik moet hier echt lachen, maar denk dat mensen in het zuiden het niet helemaal snappen. Tot vorige week wisten ze niet eens wie die dikzak uit Eindhoven was, maar om ons leven (nog) zuurder te maken dan dat die al was, komen ze met zulke grappen aan als interesse in 'who the fuck is Bergwijn'

Denkend dat wij nog huilend en depressief over de grond rollen, ff toeslaan en hun verzwakken, 20/25m en klaar, leuk voor er naast maar ach..
Ze willen hem niet, hebben hem niet nodig, maar mocht het cheap kunnen prima optie. En als PSV te veel vraagt dan hebben ze hun lolletje gehad en heel Brabant in rep en roer. WIN-WIN

Wat ben jij nu weer aan het raaskallen?
 
Nu kan ik je post in ieder geval nog in een context plaatsen, maar het blijft helaas wel onzin wat je zegt in je die post.

Mag je vinden, ik kan me niet voorstellen dat ze een bedrag gaan bieden die ook maar in de buurt komt van wat PSV wilt. Bergwijn verhaal is voor hun gewoon beetje PSV bashen en lachen, echte aankoop Martinez en overige 2 of 3 zijn al binnen, Bergwijn mag er bij voor een 'leuk' prijsje.

Als ze 30/40m voor hem bieden dan zijn ze gewoon gestoord, of ze weten echt niet wat ze met het geld moeten doen. Als er ooit een officieel bod komt dan gok ik op 20/25m max.
 
Wat ben jij nu weer aan het raaskallen?

Ja jongens, noteer hem maar: ik ben het eens met Quagmire. Ja, ik ben nuchter. Nee, er is geen bloedvat in mijn hoofd gesprongen. Maar overmars roept al jaren dat “er interesse is” voor een speler om de club van dienst te stangen. Dat doet hij nu ook. Hij heeft interesse voor het grootste talent van PSV, en alles rondom de club staat op zijn kop. Misschien forceer je een vertrouwensbreuk tussen speler en club, of breng je het hoofd van een zaakwaarnemer op hol. Meer is dit niet, want ajax gaat idd nooit aan de vraagprijs van PSV voldoen.
 
Ja jongens, noteer hem maar: ik ben het eens met Quagmire. Ja, ik ben nuchter. Nee, er is geen bloedvat in mijn hoofd gesprongen. Maar overmars roept al jaren dat “er interesse is” voor een speler om de club van dienst te stangen. Dat doet hij nu ook. Hij heeft interesse voor het grootste talent van PSV, en alles rondom de club staat op zijn kop. Misschien forceer je een vertrouwensbreuk tussen speler en club, of breng je het hoofd van een zaakwaarnemer op hol. Meer is dit niet, want ajax gaat idd nooit aan de vraagprijs van PSV voldoen.

Ik snapte oprecht niet waar hij ineens vandaan kwam met die bralpost van hem, maar ik had natuurlijk moeten weten dat het vanuit een Ajax-perspectief bekeken moest worden :FP:. Dat was stom van mij.

Verder blijkt hij een nieuwe fetish te hebben om Bergwijn te pas en te onpas een dikzak te moeten noemen; vrij irritant.

Vervolgens slaat het gewoon nergens op dat Ajax niet zou weten wie Bergwijn is; jereinste onzin natuurlijk. Hij komt notabene uit de jeugdopleiding van Ajax, is speler van PSV en international. Je moet wel echt heel debiel zijn als je dan als directie van de concurrent niet zou weten wie Bergwijn is.

Dan komt hij aanzetten met de onzinnige opmerking van "even 20/25 miljoen bieden en hun (PSV) verzwakken", terwijl het al lang en breed kenbaar is gemaakt dat PSV niet minder dan een recordbedrag wil ontvangen voor Bergwijn, en dus nooit akkoord zou gaan met zo'n fooi voor Bergwijn, en al helemaal niet in een verkoop aan de rechtstreekse concurrent. Ook zou zo'n aankoop nooit 'leuk voor ernaast' zijn, zoals hij met liefde en plezier heel denigrerend doet over een PSV speler. Wederom iets wat erg begint te irriteren.

'Ze willen hem niet', blijkt nergens uit, en 'ze hebben hem niet nodig', dat moet nog maar blijken na de komende transferperiode. 'Cheap' is geen optie, dat is zoals hierboven gemeld nooit een optie geweest, en heel Brabant is totaal niet in rep en roer. Kortom, de hele post is een grote berg onzin. Ik begin me dus af te vragen of er misschien toch een bloedvat in je hoofd is gesprongen.

Het klopt dat Ajax wel vaker roept dat er interesse is in een speler, maar nooit wordt dat een doorlopend item in het nieuws waarin Overmars en dergelijke er verder op in gaan, maar dat blijft meestal bij 1 nieuwsitem zo net voor de wedstrijd van Ajax tegen de club waarvoor de speler waarin ze dan interesse tonen speelt; niet zoals dit. Als dit 'stangen' is dan mag Ajax dat wat mij betreft wel vaker doen, want dat drijft de prijs voor de spelers van PSV namelijk wel lekker op. We mogen Overmars dankbaar zijn.

Alles binnen en rondom PSV staat niet op zijn kop; dat is louter de draai die de media er aan geeft. Driessen gooide het balletje op en PSV reageert toegegeven erg dom op, en de rest van de media haakt er uiteraard gretig op in, want komkommertijd; maar PSV is echt niet in rep en roer hoor.
 

Dude.. jij moet echt politiek verslaggever worden, kan je de politici op elk zinnetje en woordje gaan pakken.
Mij bericht was een en al luchtigheid met de achterliggende gedachte dat ajaks krom ligt om dit hele verhaal en niks te verliezen heeft. Als ze hem cheap kunnen scoren is het mooi, en zo niet hebben ze gelachen want PSV/forum/media happen er wel degelijk gretig op los.

Beetje mindfucken en chaos creëren, Bergwijntje voelt zich nu vast extra-de-man in zijn hoofd door de interesse van de bijna CL-finalst, hoeft maar 1 dingetje niet lekker te lopen bij PSV en hij kan gaan hinten naar vertrek, binnenland/buitenland.
 
Weet je wat PSV zou moeten doen om Ajax terug te pesten?? Odegaard van Vitesse vlak voor de grote Neuz van Ajax wegkapen voor 17-20 miljoen euro. Ik weet dat dit een erg hoog bedrag is voor PSV, maar daarmee haal je wel een zeer aanvallend ingestelde middenvelder binnen die ook nog eens erg creatief is en je zet Ajax flink te kakken. Of desnoods doet PSV alsof men in Eindhoven verregaande interesse heeft in Odegaard en drijft JDJ alleen maar de prijs omhoog richting 20-25 miljoen euro.....kijken hoe Ajax dan reageert als ze hun zin niet krijgen...
 
Dude.. jij moet echt politiek verslaggever worden, kan je de politici op elk zinnetje en woordje gaan pakken.
Mij bericht was een en al luchtigheid met de achterliggende gedachte dat ajaks krom ligt om dit hele verhaal en niks te verliezen heeft. Als ze hem cheap kunnen scoren is het mooi, en zo niet hebben ze gelachen want PSV/forum/media happen er wel degelijk gretig op los.

Beetje mindfucken en chaos creëren, Bergwijntje voelt zich nu vast extra-de-man in zijn hoofd door de interesse van de bijna CL-finalst, hoeft maar 1 dingetje niet lekker te lopen bij PSV en hij kan gaan hinten naar vertrek, binnenland/buitenland.

Deze zin zegt weinig over de situatie bij PSV en heel veel over hoe jij in t leven staat.
 
Deze zin zegt weinig over de situatie bij PSV en heel veel over hoe jij in t leven staat.

Mijn ego en saldo verschilt nogal zwaar met die van hem, ik kan veel hebben en moet veel dingen ondergaan of ik wil of niet. Miljonair diva's uit het voetbal en hun ego's en wil werken totaal anders :)

Tenslotte hej, 0 prijzen, matig seizoen, vooruitzicht wat ook muah is, waarom zou hij idd andere opties en ideeën overwegen ja :FP: Of jij moet echt zo iemand zijn die nog denkt dat SB ( of überhaupt enig iemand ) nog iets om zijn club geeft? lol... leuk zo lang het duurt, hoeft maar klein beetje te gebeuren van buitenaf en hun oortjes staan omhoog en zijn ineens veel opties een mogelijkheid...

En nee ik zeg niet dat die naar ajaks gaat, zijn ego is daar te groot voor, maar nu het woordje 'gewild en transfer' dagelijks door zijn hoofd spookt is de kans groter dat die ergens anders toe hapt en gaat. En wie lacht er dan weer extra hard? Ajaks.. hun 5% slap gelul over hem heeft hem misschien net over de drempel geduwd ergens.

Dus maak je echt geen zorgen over mijn leven, die is basic en prima :)
 
Ik snapte oprecht niet waar hij ineens vandaan kwam met die bralpost van hem, maar ik had natuurlijk moeten weten dat het vanuit een Ajax-perspectief bekeken moest worden :FP:. Dat was stom van mij.

Verder blijkt hij een nieuwe fetish te hebben om Bergwijn te pas en te onpas een dikzak te moeten noemen; vrij irritant.

Vervolgens slaat het gewoon nergens op dat Ajax niet zou weten wie Bergwijn is; jereinste onzin natuurlijk. Hij komt notabene uit de jeugdopleiding van Ajax, is speler van PSV en international. Je moet wel echt heel debiel zijn als je dan als directie van de concurrent niet zou weten wie Bergwijn is.

Dan komt hij aanzetten met de onzinnige opmerking van "even 20/25 miljoen bieden en hun (PSV) verzwakken", terwijl het al lang en breed kenbaar is gemaakt dat PSV niet minder dan een recordbedrag wil ontvangen voor Bergwijn, en dus nooit akkoord zou gaan met zo'n fooi voor Bergwijn, en al helemaal niet in een verkoop aan de rechtstreekse concurrent. Ook zou zo'n aankoop nooit 'leuk voor ernaast' zijn, zoals hij met liefde en plezier heel denigrerend doet over een PSV speler. Wederom iets wat erg begint te irriteren.

'Ze willen hem niet', blijkt nergens uit, en 'ze hebben hem niet nodig', dat moet nog maar blijken na de komende transferperiode. 'Cheap' is geen optie, dat is zoals hierboven gemeld nooit een optie geweest, en heel Brabant is totaal niet in rep en roer. Kortom, de hele post is een grote berg onzin. Ik begin me dus af te vragen of er misschien toch een bloedvat in je hoofd is gesprongen.

Het klopt dat Ajax wel vaker roept dat er interesse is in een speler, maar nooit wordt dat een doorlopend item in het nieuws waarin Overmars en dergelijke er verder op in gaan, maar dat blijft meestal bij 1 nieuwsitem zo net voor de wedstrijd van Ajax tegen de club waarvoor de speler waarin ze dan interesse tonen speelt; niet zoals dit. Als dit 'stangen' is dan mag Ajax dat wat mij betreft wel vaker doen, want dat drijft de prijs voor de spelers van PSV namelijk wel lekker op. We mogen Overmars dankbaar zijn.

Alles binnen en rondom PSV staat niet op zijn kop; dat is louter de draai die de media er aan geeft. Driessen gooide het balletje op en PSV reageert toegegeven erg dom op, en de rest van de media haakt er uiteraard gretig op in, want komkommertijd; maar PSV is echt niet in rep en roer hoor.

Even gecontroleerd....maar nee. ik kwijl niet, geen hangende mondhoek of zo.
Ik ga even niet in op de bewoordingen die Quagmire gebruikt, ok? Dat is een hele andere discussie. Het gaat mij er om dat ik denk dat Overmars geen serieuze interesse heeft, maar de boel een beetje op stelten wil zetten. En dat lukt (deels): een zaakwaarnemer die roept dat PSV niet bepaalt waar hij gaat spelen, fans roepen vanalles, vanuit de club wordt er onhandig gereageerd.
Ik had liever gehad dat De Jong koeltjes had geroepen "zoveel geld heeft ajax helemaal niet". Of "misschien als ze De Ligt in de deal betrekken". Gewoon een plaagstoot terug geven. Niet dit.
 
Even gecontroleerd....maar nee. ik kwijl niet, geen hangende mondhoek of zo.

gelukkig maar ;)

Ik had liever gehad dat De Jong koeltjes had geroepen "zoveel geld heeft ajax helemaal niet". Of "misschien als ze De Ligt in de deal betrekken". Gewoon een plaagstoot terug geven. Niet dit.

Dat ben ik wel met je eens. Maar door Quagmire's immer denigrerende toon richting PSV, en immer bewonderende toon over alles wat Ajax is, is het lastig voor mij om te onderscheiden wanneer hij een grapje maakt of niet, wanneer dat grapje dezelfde toonaard heeft als anders.
 
gelukkig maar ;)



Dat ben ik wel met je eens. Maar door Quagmire's immer denigrerende toon richting PSV, en immer bewonderende toon over alles wat Ajax is, is het lastig voor mij om te onderscheiden wanneer hij een grapje maakt of niet, wanneer dat grapje dezelfde toonaard heeft als anders.

Begrijp ik.
In deze denk ik dat hij de intentie van Overmars goed heeft ingeschat. Over de rest laat ik me niet uit.
 
Plaatste ook paar dagen geleden, doodleuk een snapchat foto in Amsterdam met de tekst ' greetings from Amsterdam ' met een grote glimlach.

Ik weet dat het zijn hometown is, maar dit is gewoon openlijk flirten. Ik vind het niet handig allemaal, als je zo zo hard gelinkt wordt met Ajax. Maar goed, dat is mijn mening.

Klik
 
Terug
Bovenaan Onderaan