Ik hoop dat de interesse van Ajax wordt gebruikt als strategie om zijn prijs te doen stijgen. Als hij echt naar Ajax zou gaan, zou ik dat heel jammer vinden. Zeker als 'de juiste prijs' minder dan veertig miljoen euro is.
 
*complottheoriemodusaan*

Wat nu als PSV en Bergwijn samen onder een hoedje spelen voor wat betreft de Amsterdamse interesse in Steven.

Dat zowel John de Jong alsmede Mark van Bommel met Bergwijn hebben gesproken en hebben gezegd:

"Stevie, die interesse van Ajax komt ons eigenlijk wel enorm goed uit. We weten beide dat je niet richting Amsterdam kunt/gaat vertrekken, dus laten we het als volgt doen: Jij houdt de deur naar Amsterdam wagenwijd open, en zoals logisch is, dient Ajax ons meer te betalen dan andere ploegen. Zodra wij een bod vanuit Amsterdam hebben ontvangen, dat hoger is dan normaliter voor jou het geval was, mogen jij en jouw zaakwaarnemer met alle buitenlandse ploegen onderhandelen voor exact datzelfde bod". Comprende?

Bergwijn: "Ja sure Mark, thanks voor de mooie jaren en de transfer naar het buitenland!"

*complottheoriemodusuit*

Ik zou het jammer vinden als Bergwijn naar Ajax zal vetrekken, zou het ook vanuit zijn kant niet begrijpen eerlijk gezegd. Je gaat als je bij PSV weggaat, toch niet nog 1 of 2 jaar tegen met alle respect, PEC Zwolle, Excelsior en FC Emmen voetballen. Ga dan lekker naar het buitenland om iedere twee weken een wedstrijd te spelen op hoger niveau. Neem lekker een voorbeeld aan Virgil van Dijk of Georginio Wijnaldum indien de topclubs (nog) niet om je staan te springen. Die komen later wel, indien hij zijn koppie erbij kan houden...

Dat gekus op dat logo van hem is zou bij een daadwerkelijk vertrekt naar Ajax ook wel zum kotzen zijn natuurlijk. :braak:
 
Bergwijn gaat naar Ajax, zo simpel is het.

PSV heeft geld nodig om te investeren. Lozano is niet hot, dus dan Bergwijn maar...

Dus uiteindelijk is de nood aan de man, met het oog op CL voorronde, en zal PSV genoegen nemen met 20-25 mio voor Bergwijn.

Niet wat ik wil, maar wel wat ik zie gebeuren.
 
Bergwijn gaat naar Ajax, zo simpel is het.

PSV heeft geld nodig om te investeren. Lozano is niet hot, dus dan Bergwijn maar...

Dus uiteindelijk is de nood aan de man, met het oog op CL voorronde, en zal PSV genoegen nemen met 20-25 mio voor Bergwijn.

Niet wat ik wil, maar wel wat ik zie gebeuren.

Vanwaar deze aanname?
 
Bergwijn gaat naar Ajax, zo simpel is het.

PSV heeft geld nodig om te investeren. Lozano is niet hot, dus dan Bergwijn maar...

Dus uiteindelijk is de nood aan de man, met het oog op CL voorronde, en zal PSV genoegen nemen met 20-25 mio voor Bergwijn.

Niet wat ik wil, maar wel wat ik zie gebeuren.
Vrees ik ook
 
Niet doen( of 40 mjn+ %), anders wachten.
Verdedigers moeten we toch ook zonder deze poen kunnen halen. Aanval & middenveld zijn sterk genoeg.
 
Bergwijn gaat naar Ajax, zo simpel is het.

PSV heeft geld nodig om te investeren. Lozano is niet hot, dus dan Bergwijn maar...

Dus uiteindelijk is de nood aan de man, met het oog op CL voorronde, en zal PSV genoegen nemen met 20-25 mio voor Bergwijn.

Niet wat ik wil, maar wel wat ik zie gebeuren.

Tuurlijk niet. Zo ja dan kunnen we net zo goed de schaal al in Amsterdam afleveren de komende tijd. Minstens 40 miljoen. Maar zelfs 30 miljoen zullen ze niet aftikken, no way!
 
Vanwaar deze aanname?

Ja het is een aanname, maar als Bergwijn zelf graag wil (niet ondenkbaar, want heeft deur alles behalve dichtgegooid) dan heb je als club toch het nakijken. En dan is het: of nu die -broodnodige - 20-25 Mio pakken. Of een ontevreden speler die z'n tijd uit gaat zitten en dus never nooit meer dat bedrag gaat opleveren.

we moeten niet vergeten dat we geld nodig hebben om echte basisversterkingen te kunnen halen. En als het bij andere spelers tegenvalt qua interesse, dan maar die speler die wel interesse geniet. Desnoods aan de direct concurrent.


nogmaals niet wat ik wens. Maar ik vrees dat het over paar weken gewoon zo is
 
Tuurlijk niet. Zo ja dan kunnen we net zo goed de schaal al in Amsterdam afleveren de komende tijd. Minstens 40 miljoen. Maar zelfs 30 miljoen zullen ze niet aftikken, no way!

No way no way? PSV staat niet echt bekend om poot stijf houden, zeker niet als er de euro's nodig hebben.
 
40 miljoen of 20/25 miljoen plus Dolberg ofzo. Ajax vraagt toch ook het uiterste voor hun spelers.
Ajax heeft geld zat dus laat maar betalen. we zijn geen liefdadigheidsinstelling.
Maar denk dat Johnny zich lekker laat afbluffen door Marc en akkoord gaat met 20 miljoen.
Geld inzetten op kampioenschap van Ajax lijkt me een goede belegging op dit moment :)
 
Ajax betaalt 15 miljoen voor een speler die hoger in de pikorde staat dan Bergwijn bij Oranje. Omdat Bergwijn jong is zijn ze bereid om meer te betalen maar zeker niet meer dan 20-25 miljoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan