Pakkans: nihil.
Straffen indien gepakt en veroordeelt: bij en D66 rechter; nihil.
Eenmaal in de bajes leer je ook nog eens flink bij.
En je uitkering loopt gewoon door.

Helaas heb ik al een goede baan maar in mijn volgende leven ga ik er serieus over nadenken :biceps:
 
Het lijkt de grote Oprah Winfrey show wel bij PSV, maar in plaats van auto's krijgt iedereen een blessure.

En jij krijgt een blessure
En jij ligt er een half seizoen uit
En iedereen krijgt pijntjes!

-gejuich van concurrenten in de zaal-
 
Leicester lijkt Bergwijn te willen halen. En voor een goede prijs zou ik het bijna oké vinden als hij deze winter vertrekt. Hij is helaas niet de leider gebleken die we nodig hebben..
 
Leicester lijkt Bergwijn te willen halen. En voor een goede prijs zou ik het bijna oké vinden als hij deze winter vertrekt. Hij is helaas niet de leider gebleken die we nodig hebben..
Ik heb in Bergwijn ook nooit een leider gezien. Wel een speler die wel wat kan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Leicester lijkt Bergwijn te willen halen. En voor een goede prijs zou ik het bijna oké vinden als hij deze winter vertrekt. Hij is helaas niet de leider gebleken die we nodig hebben..
De vraag is: wat is een goede prijs. Voor 15-20m zou ik hem niet laten gaan. Voor 40+m zou ik zeggen strik erom.
 
De vraag is: wat is een goede prijs. Voor 15-20m zou ik hem niet laten gaan. Voor 40+m zou ik zeggen strik erom.
Misschien ben ik snel tevreden, maar voor 30+M zou ik hem ook wegdoen. Voor lager, zou ik blijven hopen dat hij tenminste een goede EK gaat spelen en hij dan weg kan gaan voor een betere prijs.
 
Ja laten we onze beste speler gaan verkopen in het midden van het seizoen en op die manier definitief Europees voetbal mislopen. Laten dat vooral doen lijkt me heel slim.
 
Misschien ben ik snel tevreden, maar voor 30+M zou ik hem ook wegdoen. Voor lager, zou ik blijven hopen dat hij tenminste een goede EK gaat spelen en hij dan weg kan gaan voor een betere prijs.

Zou hij, bij het tekenen van zijn nieuwe contract, niet de afspraak hebben gemaakt met PSV dat hij voor een schappelijke prijs mag vertrekken aankomende zomer? Kan me niet voorstellen dat Bergwijn na zijn avances met Ajax/buitenland daadwerkelijk de intentie heeft gehad om tot 2023 bij PSV te blijven.
 
Zou hij, bij het tekenen van zijn nieuwe contract, niet de afspraak hebben gemaakt met PSV dat hij voor een schappelijke prijs mag vertrekken aankomende zomer? Kan me niet voorstellen dat Bergwijn na zijn avances met Ajax/buitenland daadwerkelijk de intentie heeft gehad om tot 2023 bij PSV te blijven.

Geen retorische vragen stellen he. Wij zijn de PSV Foundation, natuurlijk spreken we dat af
 
Misschien ben ik snel tevreden, maar voor 30+M zou ik hem ook wegdoen. Voor lager, zou ik blijven hopen dat hij tenminste een goede EK gaat spelen en hij dan weg kan gaan voor een betere prijs.
Ja, 30+ is ook nog te accepteren. Ik zou alleen bij die 30m een harde grens trekken, geen cent minder. Ik vermoed overigens dat hij geen 30m op gaat brengen op dit moment. Na een goed EK zou dat wel eens 40m+ kunnen zijn, ter nuance, na een slecht EK kan de prijs wel eens 15-20m zijn.
 
Geen spelers verkopen in de winter. Tenminste niet een waarover we nog min of meer tevreden zijn. Dus Bergwijn moet gewoon blijven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan