Een winter voor het EK laten gaan zou echt zonde zijn. Als hij er met betere spelers om zich heen opeens 5 inschiet is hij voor 60 miljoen weg.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En als dat niet zo is verkoop je hem nog steeds voor 30 miljoen van de zomer. Het is niet alsof zijn huidige prestaties hem 30 miljoen waard maken.

Nope, absoluut niet. Niet geholpen door z'n blessures, maar ook nu hij speelt, is het brandhout. Maar toch #bergwijn35miljoen.
 

Idd, al was het maar omdat hij voor PSV voetbalt, en men daar nooit de absolute hoofdprijs voor zijn spelers krijgt. Gezien de huidige malaise bij PSV zul je er al helemaal geen hoofdprijs voor kunnen vragen. En dan heb je nog de prestaties van Bergwijn zelf. Hoewel hij ongetwijfeld tot de beste PSV'ers van deze selectie behoort, twijfel ik of het er nog ooit echt uit gaat komen bij Bergwijn. Hij is wat mij betreft nog steeds niet echt doorgebroken, omdat hij nooit over een langere periode consistent goals en assists aflevert. Hij lijkt ook de voetbalintelligentie te missen; het maken van de juiste beslissing op cruciale momenten.
 
Idd, al was het maar omdat hij voor PSV voetbalt, en men daar nooit de absolute hoofdprijs voor zijn spelers krijgt. Gezien de huidige malaise bij PSV zul je er al helemaal geen hoofdprijs voor kunnen vragen. En dan heb je nog de prestaties van Bergwijn zelf. Hoewel hij ongetwijfeld tot de beste PSV'ers van deze selectie behoort, twijfel ik of het er nog ooit echt uit gaat komen bij Bergwijn. Hij is wat mij betreft nog steeds niet echt doorgebroken, omdat hij nooit over een langere periode consistent goals en assists aflevert. Hij lijkt ook de voetbalintelligentie te missen; het maken van de juiste beslissing op cruciale momenten.

En de spelers van PSV die ergens anders zijn geland en maar mondjesmaat echt hun geld op lijken te leveren. Depay uiteindelijk, Gini, en daarna blijft het oorverdovend stil geloof ik.
 
En de spelers van PSV die ergens anders zijn geland en maar mondjesmaat echt hun geld op lijken te leveren. Depay uiteindelijk, Gini, en daarna blijft het oorverdovend stil geloof ik.

Een ander groot probleem inderdaad. Anderzijds, het weerhoudt AZ er ook niet van om voor hun spelers consistent de hoofdprijs te blijven vragen en krijgen.
 
Je weet het maar nooit hè. Zo’n toernooi is juist een plek voor vele verrassingen. Niemand had ook gedacht dat een matig Oranje 3e zou worden bij het WK 2014 en dat spelers als BMI en de Vrij mooie transfers zouden maken. Renato Sanchez debuteerde bij Portugal tijdens het EK en maakte gelijk een toptransfer naar Bayern. Memphis werd tijdens het WK uitgekozen tot 2e beste talent van het toernooi achter Pogba.
 
PSV moet als club offers brengen om uit deze sportieve malaise te komen. Een transfer van Bergwijn (en zelfs Ihattaren) deze zomer, mits je er flink voor gaat cashen, is de basis van deze reorganisatie. Op teveel posities is momenteel onvoldoende kwaliteit. Er is gewoon (veel) geld nodig, met slimme investeringen om dit op te lossen. Laten we een beetje van dat geld gebruiken om als eerste JdJ uit te zwaaien, want anders heb ik weinig vertrouwen in bovenstaande.
 
Laatst bewerkt:
PSV moet als club offers brengen om uit deze sportieve malaise te komen. Een transfer van Bergwijn (en zelf Ihattaren) deze zomer, mits je er flink voor gaat cashen, is de basis van deze reorganisatie. Op teveel posities is momenteel onvoldoende kwaliteit. Er is gewoon (veel) geld nodig, met slimme investeringen om dit op te lossen. Laten we een beetje van dat geld gebruiken om als eerste JdJ uit te zwaaien, want anders heb ik weinig vertrouwen in bovenstaande.

giphy.gif
 
PSV moet als club offers brengen om uit deze sportieve malaise te komen. Een transfer van Bergwijn (en zelfs Ihattaren) deze zomer, mits je er flink voor gaat cashen, is de basis van deze reorganisatie. Op teveel posities is momenteel onvoldoende kwaliteit. Er is gewoon (veel) geld nodig, met slimme investeringen om dit op te lossen. Laten we een beetje van dat geld gebruiken om als eerste JdJ uit te zwaaien, want anders heb ik weinig vertrouwen in bovenstaande.
Nou als PSV Ihattaren gaat verkopen in de zomer, haak ik af.

Wat volgens mij een veel groter probleem is dat Mo zelf in de zomer weg wil. En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, hij is transfervrij en voor z'n ontwikkeling zou een overstap naar, durf ik het te zeggen, ajax, een stuk beter zijn, of naar een topper in de PL, of bv Bayern Munchen. Ik zou, buiten loyaliteit, geen enkele reden kunnen bedenken waarom Mo bij ons zou willen blijven
 
Nou als PSV Ihattaren gaat verkopen in de zomer, haak ik af.

Wat volgens mij een veel groter probleem is dat Mo zelf in de zomer weg wil. En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, hij is transfervrij en voor z'n ontwikkeling zou een overstap naar, durf ik het te zeggen, ajax, een stuk beter zijn, of naar een topper in de PL, of bv Bayern Munchen. Ik zou, buiten loyaliteit, geen enkele reden kunnen bedenken waarom Mo bij ons zou willen blijven
Voor dat laatste ben ik ook bang. Maar is hij transfervrij?
 
Voor dat laatste ben ik ook bang. Maar is hij transfervrij?

"PSV heeft het contract van de talentvolle Mohammed Ihattaren per direct opengebroken en verlengd tot 2022. Het net 17-jarige toptalent beleeft dit jaar zijn doorbraak in Eindhoven. Vorig jaar in maart ondertekende hij zijn eerste contract en dat wordt nu met een jaar verlengd. Langer mag niet, omdat Ihattaren nog geen 18 jaar is."
 
Nou als PSV Ihattaren gaat verkopen in de zomer, haak ik af.

Wat volgens mij een veel groter probleem is dat Mo zelf in de zomer weg wil. En ik kan het hem niet eens kwalijk nemen, hij is transfervrij en voor z'n ontwikkeling zou een overstap naar, durf ik het te zeggen, ajax, een stuk beter zijn, of naar een topper in de PL, of bv Bayern Munchen. Ik zou, buiten loyaliteit, geen enkele reden kunnen bedenken waarom Mo bij ons zou willen blijven

Ik zal zeker niet afhaken. Met de rest van je betoog ben ik het eens.
 
Neemt niet weg dat (top)clubs ongetwijfeld hun kans schoon zien en aan hem gaan trekken, inspelend op het idee dat Ihattaren wellicht weg wil uit de sportieve malaise.
 
PSV moet als club offers brengen om uit deze sportieve malaise te komen. Een transfer van Bergwijn (en zelfs Ihattaren) deze zomer, mits je er flink voor gaat cashen, is de basis van deze reorganisatie. Op teveel posities is momenteel onvoldoende kwaliteit. Er is gewoon (veel) geld nodig, met slimme investeringen om dit op te lossen. Laten we een beetje van dat geld gebruiken om als eerste JdJ uit te zwaaien, want anders heb ik weinig vertrouwen in bovenstaande.

Dus je briljanten kopen voor slimme investeringen? Dat is geld weggooien...

Want echt slimme investeringen hoeven we niet te verwachten gok ik
 
Terug
Bovenaan Onderaan