Dat zou wel kunnen, maar dan had Brands een week eerder moeten komen en niet nu wanneer de transferdeadline in Engeland voor de deur staat....tenzij hij een blanco cheque uitschrijft en PSV 50 miljoen euro mag bijschrijven op de rekening.Last Brands ons maar uit de Brand helpen met een geweldig last minute bod.
Ik verwacht dat hij wel naar Sevilla gaat.
En voor veel te weinig ook. Dat is wel zo’n beetje het handelsmerk van PSV geworden. Paniekverkopen op het laatste moment ver onder de marktwaarde. Ik verlang bijna naar Marc Overmars die wel weet hoe je de prijs op moet drijven en je poot stijf moet houden.
En voor veel te weinig ook. Dat is wel zo’n beetje het handelsmerk van PSV geworden. Paniekverkopen op het laatste moment ver onder de marktwaarde. Ik verlang bijna naar Marc Overmars die wel weet hoe je de prijs op moet drijven en je poot stijf moet houden.
Maar JdJ is wel beter afgetraind dan Overgewichtmars. Heeft er verder helemaal niets mee te maken, maar ik wilde het toch even opgemerkt hebben.![]()
Wie is dan te goedkoop verkocht?
Angelino was een afspraak die vast stond kon JdJ niks aan doen.
Luuk was ook een soort van heren akkoord van voor JdJ.
Dat prijsopdrijven is ook makkelijker met het medialandschap achter je, de miljoenen van de CL op je rekening enzovoort.
Mocht Lozano of Bergwijn voor 40+ miljoen verkocht worden dan zal P.S.V. dit ook harder kunnen spelen.
Overmars heeft ook wel iets meer te vieren met al die miljoenendealsMaar JdJ is wel beter afgetraind dan Overgewichtmars. Heeft er verder helemaal niets mee te maken, maar ik wilde het toch even opgemerkt hebben.![]()
Er kan toch nauwelijks ontkend worden dat PSV de laatste jaren zeker spelers voor veel minder verkocht dan Ajax. En zijn die dan zoveel slechter? Denk het niet. Als ik zie wat er betaald wordt voor reserves van Ajax, van de Beek etc. dan mag PSV wel wat hoger in de boom gaan zitten.
Ja, en Bergwijn wilde niet naar Watford dat tientallen miljoenen voor hem wilde neertellen.Frenkie 85? De Ligt 65? Vd Beek 80?
Genoemde bedragen Bergwijn 30, 35?
Gaat lekker..
Dan gebruiken ze maar een 5.
Inderdaad...De vraag is of het bij een gerucht blijft...Er gaan geruchten dat PSV dicht bij een akkoord is voor een nieuw contract voor Bergwijn, met een sterk verbeterd salaris. Zou geen slecht nieuws zijn. Hoop dat Lozano dan nog verkocht wordt.
Inderdaad...De vraag is of het bij een gerucht blijft...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/890332/psv-zorgt-voor-verrassing-en-verlengt-met-bergwijn.html
Bekijk bijlage 1347
Sevilla zou nu over de brug moeten komen met (het magere bedrag) van 40M.Prima bericht om de verkoopprijs op te drijven bovendien.
Maar Bergwijn wil niet naar Sevilla....en volgens mij heeft de speler ook een stem in het transferspel.....Sevilla zou nu over de brug moeten komen met (het magere bedrag) van 40M.
Er ligt een 5- jarig contract daar voor hem klaar.
Overmars heeft ook wel iets meer te vieren met al die miljoenendeals
Juist wel daarom heeft hij Watford afgezegd.Maar Bergwijn wil niet naar Sevilla....en volgens mij heeft de speler ook een stem in het transferspel.....
Inderdaad...De vraag is of het bij een gerucht blijft...
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/890332/psv-zorgt-voor-verrassing-en-verlengt-met-bergwijn.html
Bekijk bijlage 1347