Steven Bergwijn (A)

Davitamonnetje

Routinier
“Naar verluidt”...en dan kun je de grootste onzin plaatsen die je kunt bedenken. En ik meen dat sinds de “gemeentesteun” de baten van de Europese campagnes er niet zijn om de begroting rond te krijgen.
Jawel, volgens mij wordt er begroot op EL voetbal. Toen we tegen Osijek eruit vlogen moesten we ook ineens Pröpper verkopen om de begroting rond te krijgen.
Dus de komende EL kwalificaties worden wel van groot financieel belang.

Die andere

Jeugdspeler
Jawel, volgens mij wordt er begroot op EL voetbal. Toen we tegen Osijek eruit vlogen moesten we ook ineens Pröpper verkopen om de begroting rond te krijgen.
Dus de komende EL kwalificaties worden wel van groot financieel belang.
En allemaal het gevolg van JdJ.....overbodige linksbuiten en geen direct inzetbare verdedigers (die nu ook lekker ingepadt kunnen worden.....not!)

Heiko

Ballenjongen
Bemoeit de RVC zich verder helemaal nergens mee? Alle aankopen lopen toch via de RVC of zie ik dat verkeerd.

RAZINHO

International
Gewoon de poot stijf houden. Bergwijn is niet te koop.

Hoe wil je dan dat PSV gaat investeren, nu we ca. 40 miljoen euro op ons buik kunnen schrijven door de CL- inkomsten mis te lopen...?? Daar moeten spelers voor verkocht worden, anders gaan we onze 2e tussenjaar op rij tegemoet....

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Hoe wil je dan dat PSV gaat investeren, nu we ca. 40 miljoen euro op ons buik kunnen schrijven door de CL- inkomsten mis te lopen...?? Daar moeten spelers voor verkocht worden, anders gaan we onze 2e tussenjaar op rij tegemoet....
Je kunt ook alle spelers van waarde verkopen en bagger terugkopen.
Zegen je met wat je hebt met een langdurig contract. Bergwijn is na komend seizoen minstens evenveel waard. Als je spelers gaat verkopen om je CL inkomsten die je misloopt direct te willen compenseren hou je geen waardige selectie meer over en heb je het niet over 1 tussenjaar, maar komt er een reeks van tussenjaren.

Wailer

Jeugdspeler
Het spel is dus begonnen omtrent Bergwijn. Die gaat nog wel denk ik. Ik snap dat Sevilla laag inzet. Is het proberen waard... Met ontbreken CL zullen spelers misschien ook wel eerder willen vertrekken en die wens ook kenbaar maken.

Heb echt weinig zin in nieuwe seizoen... Hopelijk worden we nog verrast maar ben er bang voor..

Komen ze straks met Labyad aanzetten... Haha

Just kidding

willeminter

Jeugdforummer van het Jaar 2014
Het spel is dus begonnen omtrent Bergwijn. Die gaat nog wel denk ik. Ik snap dat Sevilla laag inzet. Is het proberen waard... Met ontbreken CL zullen spelers misschien ook wel eerder willen vertrekken en die wens ook kenbaar maken.

Heb echt weinig zin in nieuwe seizoen... Hopelijk worden we nog verrast maar ben er bang voor..

Komen ze straks met Labyad aanzetten... Haha

Just kidding
Of Bakkali. :grin:

Fonzerelli

Terreinknecht
:pjahoor zie t al helemaal voor me (en dan nog abouhklal achter de hand):

--------------------Amrabat-------Bakkali--------------------------
Aissati------------Ihattaren--------Afellay-------------------Labyad

Ontopic:
Van mij mogen zowel Bergwijn als Lozano zo snel mogelijk weg. Al moet dat natuurlijk wel voor de juiste prijs zijn (+- 40 miljoen).
Niet omdat ik ze niet goed vind, maar ze gaan toch weg dus hoe eerder we andere versterkingen aan kunnen trekken hoe beter.
Daarnaast vraag ik me af of ze nog wel gemotiveerd zijn zo zonder champions league.

De Bouterbaas

Grappigste Forummer van het Jaar 2012

Ontopic:
Van mij mogen zowel Bergwijn als Lozano zo snel mogelijk weg. Al moet dat natuurlijk wel voor de juiste prijs zijn (+- 40 miljoen).
Niet omdat ik ze niet goed vind, maar ze gaan toch weg dus hoe eerder we andere versterkingen aan kunnen trekken hoe beter.
Daarnaast vraag ik me af of ze nog wel gemotiveerd zijn zo zonder champions league.
JE mag niet meer dan 3 spelers waarvan de naam begint met een A opstellen volgens mij :maniac:

-040-

Trainer Coach

Ontopic:
Als Bergwijn niet gemotiveerd kan zijn zonder CL, dan is Sevilla misschien niet zo’n goede keus.

Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
Sterk staaltje journalistiek weer. Dat is nadeel dat elke joker tegenwoordig voor nieuwssites kunnen schrijven, met name voetbalnieuwssites.

In de kop baalt Sevilla van de houding van PSV, maar er is niets in het artikel zelf waar uit blijkt dat dat zo zou zijn.
Sevilla heeft een bod van 25M gedaan en PSV heeft dat van tafel geveegd. Zo werkt een onderhandeling.

En sowieso. Niks korting. Minstens 40M of niet. Doeiiii.

Bovenaan Onderaan