Wie is dan te goedkoop verkocht?
Angelino was een afspraak die vast stond kon JdJ niks aan doen.
Luuk was ook een soort van heren akkoord van voor JdJ.

Dat prijsopdrijven is ook makkelijker met het medialandschap achter je, de miljoenen van de CL op je rekening enzovoort.
Mocht Lozano of Bergwijn voor 40+ miljoen verkocht worden dan zal P.S.V. dit ook harder kunnen spelen.

Er kan toch nauwelijks ontkend worden dat PSV de laatste jaren zeker spelers voor veel minder verkocht dan Ajax. En zijn die dan zoveel slechter? Denk het niet. Als ik zie wat er betaald wordt voor reserves van Ajax, van de Beek etc. dan mag PSV wel wat hoger in de boom gaan zitten.
 
Er kan toch nauwelijks ontkend worden dat PSV de laatste jaren zeker spelers voor veel minder verkocht dan Ajax. En zijn die dan zoveel slechter? Denk het niet. Als ik zie wat er betaald wordt voor reserves van Ajax, van de Beek etc. dan mag PSV wel wat hoger in de boom gaan zitten.

Eens maar ik vind het JdJ niet aan te merken omdat hij pas op zijn post is.
 
Maar Bergwijn wil niet naar Sevilla....en volgens mij heeft de speler ook een stem in het transferspel.....
Juist wel daarom heeft hij Watford afgezegd.
Sevilla gisteren gelijkgespeeld tegen Extramadura 2-2 Friendly dat wel.
Ze hebben hem nu eerder nodig vermoed ik.
 
Laatst bewerkt:

Wat een prutsbericht weer.

* Ze brengen dit als een feit terwijl PSV "er blijkbaar mee bezig is".
* "Eerder pleegde Ajax al een coup door Hakim Ziyech binnenboord te houden." -> een coup? Hoe is het een coup als je je eigen speler langer bindt?

Echt, volgens mij is VP een hobbysite van een of andere tiener ofzo?
 
Wat een prutsbericht weer.

* Ze brengen dit als een feit terwijl PSV "er blijkbaar mee bezig is".
* "Eerder pleegde Ajax al een coup door Hakim Ziyech binnenboord te houden." -> een coup? Hoe is het een coup als je je eigen speler langer bindt?

Echt, volgens mij is VP een hobbysite van een of andere tiener ofzo?

Coup Soleil?
 
Wat een prutsbericht weer.

* Ze brengen dit als een feit terwijl PSV "er blijkbaar mee bezig is".
* "Eerder pleegde Ajax al een coup door Hakim Ziyech binnenboord te houden." -> een coup? Hoe is het een coup als je je eigen speler langer bindt?

Echt, volgens mij is VP een hobbysite van een of andere tiener ofzo?
VP is alles voor de clicks.... Inhoudelijk weinig tot niks. Drijft op soundbites en herschreven stukken van reeds door andere gepubliceerde berichten.
 
Sevilla heeft een laatste bod gedaan op Bergwijn, 30 miljoen en 4 miljoen via bonussen, psv heeft Nee verkocht, sevilla gaat nu voor een andere speler.

Als. Lozano gaat mag Bergwijn wel blijven
 
Sevilla heeft een laatste bod gedaan op Bergwijn, 30 miljoen en 4 miljoen via bonussen, psv heeft Nee verkocht, sevilla gaat nu voor een andere speler.

Als. Lozano gaat mag Bergwijn wel blijven
Inderdaad....Lozano deze zomer weg voor een megabedrag en Bergwijn nog 1 seizoen laten rijpen en nog beter laten worden, zodat hij volgend jaar zomer het recordbedrag van Lozano laat sneuvelen door de magische grens van 50 miljoen euro te overschrijden....
 
Inderdaad....Lozano deze zomer weg voor een megabedrag en Bergwijn nog 1 seizoen laten rijpen en nog beter laten worden, zodat hij volgend jaar zomer het recordbedrag van Lozano laat sneuvelen door de magische grens van 50 miljoen euro te overschrijden....
50 miljoen, zonder champignons league te spelen? Ik hoop het!
 
Terug
Bovenaan Onderaan