Berghuis!? Vind je dat echt?Anthony en Berghuis hebben toch wel wat meer klasse in huis dan Bergwijn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Berghuis!? Vind je dat echt?Anthony en Berghuis hebben toch wel wat meer klasse in huis dan Bergwijn?
Die speelde zijn eerste 3 Ajax maanden toch wel uitmuntend. Ik vind Bergwijn niet echt bij Ajax passen. Hij zal er niet voor niets weggestuurd zijn. Hij past goed bij een ploeg, die het liefst op de omschakeling speelt.Berghuis!? Vind je dat echt?
Zou ik toch wel ziek van zijn als hij naar Ajax vertrekt. Onbegrijpelijk ook als je kijkt hoeveel Ajax te kiezen heeft voorin; en wanbeleid als je kijkt naar wat ze neer hebben gelegd voor die Daramy. Hopelijk blijft die Neres. We moeten echt als de sodemieter de Champions League in om dit financiele geweld nog enigszins bij te houden de komende jaren.
Ik hoop op 1ste plek en verwacht minimaal 2de.Op korte termijn gaat dat echt niet meer lukken voor ons. We moeten hopen op die 2e CL plaats en flink blijven investeren in de eigen opleiding, alleen op die manier kunnen we het gat enigszins overbruggen.
Die speelde zijn eerste 3 Ajax maanden toch wel uitmuntend. Ik vind Bergwijn niet echt bij Ajax passen. Hij zal er niet voor niets weggestuurd zijn. Hij past goed bij een ploeg, die het liefst op de omschakeling speelt.
Dat gaat ie niet..Gatverdamme wat zou ik balen als hij echt naar ajax gaat…bah bah bah
Ik hoop met je mee…maar voor het eerst in de media zie ik dat ze echt op hem geboden hebben dus ik vrees wel het ergste…Dat gaat ie niet..
Vond em de laatste paar keren positief opvallen in oranje. Vind het ook een speler die snel geblesseerd is. Vaak pijntjes, maar misschien heb ik het mis.
En sick dat die motherfuckers uit Amsterdam gewoon even weer dik 20 miljoen kunnen uitgeven, nog voordat Neres ook maar verkocht is.
Bergwijn is overigens wel doeltreffender dan Neres. Hopelijk heeft ie tegen PSV een slechte dag.
Ze kochten ook een zekere spits die bij West Ham weg mocht voor 22m.Lees net dat ze 18 miljoen geboden hebben en dat dat afgewezen was. Ik denk niet dat Ajax nog over die 18 miljoen heen gaat.
Het is ook weer geen Tadic he, en ze hebben ook wel genoeg goede spelers lopen voorin.