Penalty
Forum Hall of Fame Inductee
Gakpo gaat nooit naar Ajax.Ik zie ze nog een poging wagen voor Gakpo. Zo zijn ze dan ook wel weer.
NOOIT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Gakpo gaat nooit naar Ajax.Ik zie ze nog een poging wagen voor Gakpo. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.Ik zie ze nog een poging wagen voor Gakpo. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Hij wil later graag PSV directeur worden, las ik van de week ergens.Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.
Als je na je voetbalcariere toch lekker het trainingsveld op kunt bij PSV, als bv spitsentrainer of assistent. Elke dag werken op top niveau. Wat een leven heb je dan eigenlijk.Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.
Liever niet, zijn we Gakpo minimaal een maand kwijt doordat ie een buikspierblessure oploopt van het lachen.Ik zie ze nog een poging wagen voor Gakpo. Zo zijn ze dan ook wel weer.
Ik zag hem al inderdaad. Koekoek!
Had ie al via via laten weten dat die Valentijn Driessen zijn bek moest houden en geen leugens moest verspreiden.Toch fijn dat hij niet naar Ajax gaat!!
Op basis van 1 leuke actie? Laat Ajax daar zijn 35 miljoen euro maar aan opmaken hoor.Toch fijn dat hij niet naar Ajax gaat!!
Nee niet op basis van 1 leuke actie, ik zou er doodziek van zijn als hij daar zou floreren.Op basis van 1 leuke actie? Laat Ajax daar zijn 35 miljoen euro maar aan opmaken hoor.
Nee niet op basis van 1 leuke actie, ik zou er doodziek van zijn als hij daar zou floreren.
Dit dus. Ralf Edström lijkt een beetje in Quaggie modus te zitten de laatste tijd; alle PSV-spelers zijn ruk en niks waard.Nee niet op basis van 1 leuke actie, ik zou er doodziek van zijn als hij daar zou floreren.
Op basis van 1 leuke actie? Laat Ajax daar zijn 35 miljoen euro maar aan opmaken hoor.
Het is hem geraden ook.Toch fijn dat hij niet naar Ajax gaat!!
Het Bergwijn x Ajax verhaal komt zou vaak terug dat ik voortaan bij ieder bericht denk. Eerst zien dat geloven.Mag weg bij Spurs. Ajax zou hem nog voor de wedstrijd tegen PSV kunnen halen.
Het zou om een huur transfer gaan, daarnaast hebben ze geld zat.Het Bergwijn x Ajax verhaal komt zou vaak terug dat ik voortaan bij ieder bericht denk. Eerst zien dat geloven.
Zou natuurlijk een top versterking zijn maar Spurs zal er toch nog wel de nodige miljoenen voor vragen, verwacht ik.