Berghuis!? Vind je dat echt?
Die speelde zijn eerste 3 Ajax maanden toch wel uitmuntend. Ik vind Bergwijn niet echt bij Ajax passen. Hij zal er niet voor niets weggestuurd zijn. ;) Hij past goed bij een ploeg, die het liefst op de omschakeling speelt.
 
Bergwijn moet niet naar Ajax gaan, buiten dat het een verschrikkelijke club is moet hij naar een team waar hij voor de basis wordt gehaald. Ik denk dat Spanje Stevie wel ligt en anders een stapje lager in Engeland moet ook lukken. Zo zonde van zo'n mooie voetballer om niet te spelen.
 
Zou ik toch wel ziek van zijn als hij naar Ajax vertrekt. Onbegrijpelijk ook als je kijkt hoeveel Ajax te kiezen heeft voorin; en wanbeleid als je kijkt naar wat ze neer hebben gelegd voor die Daramy. Hopelijk blijft die Neres. We moeten echt als de sodemieter de Champions League in om dit financiele geweld nog enigszins bij te houden de komende jaren.

Zou ook echt niet begrijpen waarom Bergwijn dit zou doen; hij is al meermaals kampioen geworden in Nederland; een stap naar Spanje is logischer.
 
Zou ik toch wel ziek van zijn als hij naar Ajax vertrekt. Onbegrijpelijk ook als je kijkt hoeveel Ajax te kiezen heeft voorin; en wanbeleid als je kijkt naar wat ze neer hebben gelegd voor die Daramy. Hopelijk blijft die Neres. We moeten echt als de sodemieter de Champions League in om dit financiele geweld nog enigszins bij te houden de komende jaren.

Op korte termijn gaat dat echt niet meer lukken voor ons. We moeten hopen op die 2e CL plaats en flink blijven investeren in de eigen opleiding, alleen op die manier kunnen we het gat enigszins overbruggen.
 
Op korte termijn gaat dat echt niet meer lukken voor ons. We moeten hopen op die 2e CL plaats en flink blijven investeren in de eigen opleiding, alleen op die manier kunnen we het gat enigszins overbruggen.
Ik hoop op 1ste plek en verwacht minimaal 2de.
 
Die speelde zijn eerste 3 Ajax maanden toch wel uitmuntend. Ik vind Bergwijn niet echt bij Ajax passen. Hij zal er niet voor niets weggestuurd zijn. ;) Hij past goed bij een ploeg, die het liefst op de omschakeling speelt.

Ja, lijkt mij ook. Bergwijn is geen speler voor Ajax. Ajax speelt met meer tactische vleugelspelers, met goede passing en uitmuntend in de assists (Tadic, Berghuis). Bergwijn is een snelle, doelgerichte speler, eentje die ruimte nodig heeft (overigens wel veel meer overzicht heeft gekregen).
Ik denk niet dat Stevie in 020 ook maar iets opschiet.

Bovendien mag het niet van Van Bommel.
 
Vond em de laatste paar keren positief opvallen in oranje. Vind het ook een speler die snel geblesseerd is. Vaak pijntjes, maar misschien heb ik het mis.
En sick dat die motherfuckers uit Amsterdam gewoon even weer dik 20 miljoen kunnen uitgeven, nog voordat Neres ook maar verkocht is.
Bergwijn is overigens wel doeltreffender dan Neres. Hopelijk heeft ie tegen PSV een slechte dag.
 
Vond em de laatste paar keren positief opvallen in oranje. Vind het ook een speler die snel geblesseerd is. Vaak pijntjes, maar misschien heb ik het mis.
En sick dat die motherfuckers uit Amsterdam gewoon even weer dik 20 miljoen kunnen uitgeven, nog voordat Neres ook maar verkocht is.
Bergwijn is overigens wel doeltreffender dan Neres. Hopelijk heeft ie tegen PSV een slechte dag.

Zijn Spurs periode is deels mislukt door blessures. Vaak pijntjes inderdaad.
 
Zou een slechte keuze zijn van Bergwijn om naar Ajax te gaan. Tadic en Anthony speel je niet zomaar uit de basis en zit je op de bank.

Of ze verwachten niet veel meer van Tadic komend jaar en is dit alvast voor de lange termijn.

Hoop dat hij niet gaat, maar zou hier geen wrang gevoel jegens hem voor krijgen.
 
Lees net dat ze 18 miljoen geboden hebben en dat dat afgewezen was. Ik denk niet dat Ajax nog over die 18 miljoen heen gaat.

Het is ook weer geen Tadic he, en ze hebben ook wel genoeg goede spelers lopen voorin.
 
Verschil is vooral dat zij met Berghuis en Bergwijn 2 spelers kopen die al hebben laten zien de top in Nederland aan te kunnen. Wij halen een speler die in de subtop al enigszins wisselvallig was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan