J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Dat gaat ie niet..Gatverdamme wat zou ik balen als hij echt naar ajax gaat…bah bah bah
Dat gaat ie niet..Gatverdamme wat zou ik balen als hij echt naar ajax gaat…bah bah bah
Ik hoop met je mee…maar voor het eerst in de media zie ik dat ze echt op hem geboden hebben dus ik vrees wel het ergste…Dat gaat ie niet..
Vond em de laatste paar keren positief opvallen in oranje. Vind het ook een speler die snel geblesseerd is. Vaak pijntjes, maar misschien heb ik het mis.
En sick dat die motherfuckers uit Amsterdam gewoon even weer dik 20 miljoen kunnen uitgeven, nog voordat Neres ook maar verkocht is.
Bergwijn is overigens wel doeltreffender dan Neres. Hopelijk heeft ie tegen PSV een slechte dag.
Ze kochten ook een zekere spits die bij West Ham weg mocht voor 22m.Lees net dat ze 18 miljoen geboden hebben en dat dat afgewezen was. Ik denk niet dat Ajax nog over die 18 miljoen heen gaat.
Het is ook weer geen Tadic he, en ze hebben ook wel genoeg goede spelers lopen voorin.
Niet normaal wat een bedragen. En wat een verschil in mogelijkheden; dramatisch voor de eredivisie. Des te leuker als wij kampioen wordenAndersom als ajax supporter is de euforie toch een stuk minder bij een kampioenschap; 1e plek is het minste wat je verwacht als supporter
Eens. En dan de boel eindelijk eens fit houden. Want je kunt het ook andersom bekijken; ondanks alle blessures staan we bovenaan en het kan alleen maar beterDan moet er deze winterperiode minstens nog een centrale verdediger bij om het gemis van Ramalho op te vangen. En zelfs dan zal PSV echt heel constant moeten presteren om de voorsprong vast te houden. We staan bovenaan, maar hebben daar toch ook veel geluk bij gehad, niet in de laatste plaats de wedstrijden waar we nog ontsnapten met de winst.
Wie?Inderdaad. Zo zie ik Mo na een goed jaartje bij Utrecht ook gewoon naar Ajax vertrekken.
Mo Ihattaren.