V

Verwijderd account Ralf Edström

Guest
Tottenham wil Bergwijn niet laten vertrekken

Steven Bergwijn mag niet vertrekken bij Tottenham Hotspur. Ajax wil de vleugelaanvaller graag overnemen van de Londense club, maar transferexpert Fabrizio Romano meldt dat de club een streep door een uitgaande transfer heeft gehaald.

link

Dat is slecht nieuws voor Ajax, dat een nieuwe linksbuiten zoekt en na het afhaken van Kamaldeen Sulemana vol voor Bergwijn ging. Volgens de transferexpert is een deal echter zeer onwaarschijnlijk.
Mooi ... :D
Ik zie ze nog een poging wagen voor Gakpo. Zo zijn ze dan ook wel weer.

Mikasa

Internationale Legende
Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.
Hij wil later graag PSV directeur worden, las ik van de week ergens.

EricAddo

Ballenjongen
Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.
Als je na je voetbalcariere toch lekker het trainingsveld op kunt bij PSV, als bv spitsentrainer of assistent. Elke dag werken op top niveau. Wat een leven heb je dan eigenlijk.

Bovenaan Onderaan