Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.
Hij wil later graag PSV directeur worden, las ik van de week ergens.
 
Gakpo, jongen van de club en nog belangrijker Eindhovenaar. Die gaat nooit naar Ajax, die zie ik nog wel een mooie carrière tegemoet gaan bij PSV en dan heb ik het niet alleen over voetballend. Echt wel een gast met ambities die het binnen de club ver kan schoppen.
Als je na je voetbalcariere toch lekker het trainingsveld op kunt bij PSV, als bv spitsentrainer of assistent. Elke dag werken op top niveau. Wat een leven heb je dan eigenlijk.
 
Op basis van 1 leuke actie? Laat Ajax daar zijn 35 miljoen euro maar aan opmaken hoor.

Ik zou het ergens wel een stunt vinden. Ajax betaalt dan een opleidingsvergoeding aan PSV voor een jeugdspeler van Ajax. Als Overmars belooft om het geld cash in een envelop aan JDJ op het veld uit te reiken vlak voor de aftrap tegen Benfica morgen in het stadion, wil ik wel mijn goedkeuring geven voor deze transfer.
 
Mag weg bij Spurs. Ajax zou hem nog voor de wedstrijd tegen PSV kunnen halen.
Het Bergwijn x Ajax verhaal komt zou vaak terug dat ik voortaan bij ieder bericht denk. Eerst zien dat geloven.

Zou natuurlijk een top versterking zijn maar Spurs zal er toch nog wel de nodige miljoenen voor vragen, verwacht ik.
 
Het Bergwijn x Ajax verhaal komt zou vaak terug dat ik voortaan bij ieder bericht denk. Eerst zien dat geloven.

Zou natuurlijk een top versterking zijn maar Spurs zal er toch nog wel de nodige miljoenen voor vragen, verwacht ik.
Het zou om een huur transfer gaan, daarnaast hebben ze geld zat.

Als ik Bergwijn was, zou ik lekker in Engeland blijven
 
Terug
Bovenaan Onderaan