Deze is wel erg mooi inderdaad, maar die mooie knallen tegen Sparta, Heerenveen en Heracles komen wel bij mij op. Bergwijn heeft altijd al een ''screamer'' in zich gehad.
Zo op de borst en dan in een keerzo dr omheen krullen kan ik mij niet heugen. Wel mooie goals van afstand maar dan na n dribbel of aannemen klaarleggen en schieten.
Kan ook zijn dat mijn geheugen een zeef is.
 
PSV mag er dan wel blij zijn, ik ben der helemaal niet blij mee.
Ik wel. Die jongen liep alleen nog voor zichzelf te ballen.
Geweldige speler, maar een te laag scoringspercentage, en (achteraf bezien), een gebrekkige mentaliteit.
Aan Mourinho is het om het beste bij hem naar boven te halen.
Het kan niet anders, of hij wordt een betere/completere speler onder hem.
Potentiële wereldtopper.
 
Je ziu toch denken dat kracht, snelheid en techniek vooral in NL een wapen is, met een surplus aan fysiek bescheiden, langzame spelers.

Het hele pakketje hebben spelers in Nederland zelden. Vleugel aanvallers of aanvallende middenvelders zijn vaak ranke, lichtvoetige spelers met een goede techniek, maar die in topcompetities omver worden gelopen. Ook hebben we de statische spits die fysiek sterk is, maar of niet heel technisch of snel. Bergwijn heeft all drie, en dat maakt hem geschikt daar waar vele andere spelers zouden falen in de PL.

Haha zo veel lof kreeg Guti ook na week 1.

Rare vergelijking. Guti debuteerde tegen ADO Den Haag. Dat is toch wat anders dan in de PL tegen Manchester City.
 
Het hele pakketje hebben spelers in Nederland zelden. Vleugel aanvallers of aanvallende middenvelders zijn vaak ranke, lichtvoetige spelers met een goede techniek, maar die in topcompetities omver worden gelopen. Ook hebben we de statische spits die fysiek sterk is, maar of niet heel technisch of snel. Bergwijn heeft all drie, en dat maakt hem geschikt daar waar vele andere spelers zouden falen in de PL.



Rare vergelijking. Guti debuteerde tegen ADO Den Haag. Dat is toch wat anders dan in de PL tegen Manchester City.
Jij je zin Aisatti tegen Milan. Bakalli en Brenet tegen die Belgen in de voorronde Cl meen ik. Waren stuk voor stuk wereldtoppers ineens..Neemt niet weg dat het een lekker debuut was hoor.
 
Geweldige goal, maar vooral schitterend om te zien hoe blij hij was en hoe blij zijn nieuwe teammaatjes voor hem waren!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik hoop dat hij het goed blijft doen. In de kranten verschijnen allerlei artikelen over andere Nederlanders, die bij hun PL scoorden. Het lijkt geen uitzondering te zijn namelijk. Maar de meeste van die spelers zijn niet geëindigd, waar Bergwijn op hoopt. Dus hopelijk houdt hij dit vol. Goed voor Bergwijn, PSV en Oranje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan