Zo zie je maar wat het verschil is tussen Bergwijn met een hoop matige spelers bij PSV of Bergwijn met kwaliteitsspelers bij Spurs. Zet genoeg prutsers bij een goede speler en hij gaat vanzelf meeprutsen.
 
Zo zie je maar wat het verschil is tussen Bergwijn met een hoop matige spelers bij PSV of Bergwijn met kwaliteitsspelers bij Spurs. Zet genoeg prutsers bij een goede speler en hij gaat vanzelf meeprutsen.

Zet een prutser tussen 10 toppers en hij werkt zich het zweet voor de ogen om niet door de mand te vallen.. :maniac:

Nee, dat is vals natuurlijk. Ik heb bij vlagen echt hele goede dingen gezien van Steven, ook bij PSV, en ik hoop dat hij deze lijn voort kan zetten. Speelde sterk. Ik denk echter dat het knap lastig voor hem word om dit niveau vast te houden bij Tottenham. Wel lekker voor je zelfvertrouwen zo'n binnenkomer en de lovende woorden van pers, teammates en trainer, maar de verwachtingen zijn natuurlijk ook torenhoog nu. Laten we eerst maar even kijken hoe hij het na een maandje of twee gemiddeld doet; kan ik jullie daarna gelijk geven dat 30 miljoen inderdaad te weinig was. Als we enkel op debuutwedstrijden af zouden gaan was ik ook zeer blij geweest met Mitroglou.
 
Zo zie je maar wat het verschil is tussen Bergwijn met een hoop matige spelers bij PSV of Bergwijn met kwaliteitsspelers bij Spurs. Zet genoeg prutsers bij een goede speler en hij gaat vanzelf meeprutsen.


Een zwaluw maakt nog geen zomer. Ook hier heeft Bergwijn mooi dingen laten zien. Score bij het debuut, dat kan iedereen wel...ahum..
 
Zet een prutser tussen 10 toppers en hij werkt zich het zweet voor de ogen om niet door de mand te vallen.. :maniac:

Nee, dat is vals natuurlijk. Ik heb bij vlagen echt hele goede dingen gezien van Steven, ook bij PSV, en ik hoop dat hij deze lijn voort kan zetten. Speelde sterk. Ik denk echter dat het knap lastig voor hem word om dit niveau vast te houden bij Tottenham. Wel lekker voor je zelfvertrouwen zo'n binnenkomer en de lovende woorden van pers, teammates en trainer, maar de verwachtingen zijn natuurlijk ook torenhoog nu. Laten we eerst maar even kijken hoe hij het na een maandje of twee gemiddeld doet; kan ik jullie daarna gelijk geven dat 30 miljoen inderdaad te weinig was.

De tijd zal het inderdaad leren. Maar zo'n start is lekker. De start van De Ligt bijvoorbeeld was minder, en dat is dan toch de eerste indruk die je aan de supporters geeft.
 
Het verschil is dat hij daar nieuw is en zich moet bewijzen. Bovendien is hij daar niet de ster van het elftal waar anderen een beetje voor moeten rennen. En plus dat bij Mourinho je heel veel verdedigend werk moet doen tenzij je Ronaldo heet. Bij PSV zat hij al heel lang en wist hij ook dat hij een van de weinige goede spelers hier was. Andere competitie, andere grote club, andere grote trainer en andere goede spelers om je heen.
 
Misschien toch de plek van Memphis tijdens het komende EK? Waarom zou hij niet een komende, 'valse' 9 kunnen zijn?
 
Wat een ergerlijke tag naar Rik Elfrink. Kan die kerel niet gewoon 20 miljoen meer tweeten?
Deze B journalist die zogenaamd goed ingevoerd is, wist het als laatste dat Bergwijn al verkocht was. Daar waar de clubwatchers van Ajax na 2 keer goede optredens die spelers de hemel in prijzen, zit hij meer te stoken en de tweedehands nieuws naar buiten te gooien. Er wordt hem door de directie een paar roddels verteld over MvB en hij krijgt de illusie dat ie echt een lijntje heeft met hen. Hij kan ook tweets uit gooien als “ Als PSV zijnde zou ik Bergwijn niet laten gaan voor minder dan 45 miljoen” oid.
 
Deze B journalist die zogenaamd goed ingevoerd is, wist het als laatste dat Bergwijn al verkocht was. Daar waar de clubwatchers van Ajax na 2 keer goede optredens die spelers de hemel in prijzen, zit hij meer te stoken en de tweedehands nieuws naar buiten te gooien. Er wordt hem door de directie een paar roddels verteld over MvB en hij krijgt de illusie dat ie echt een lijntje heeft met hen. Hij kan ook tweets uit gooien als “ Als PSV zijnde zou ik Bergwijn niet laten gaan voor minder dan 45 miljoen” oid.
Ja, dat zou PSV wel helpen. Zo lijkt het......
 
Als een clubwatcher blijkbaar al een prijs kan opdrijven, waarom gaan jullie zelf dan niet op Twitter dingen roepen :rolleyes:
 
Als een clubwatcher blijkbaar al een prijs kan opdrijven, waarom gaan jullie zelf dan niet op Twitter dingen roepen :rolleyes:
Tja, ik denk dat zulke roddels echt wel van invloed zijn op de opinie. Ook bij kopende partijen. Men verwacht toch dat zo'n journalist goed is ingevoerd. Of zou dat toch te simpel zijn?
 
Tja, ik denk dat zulke roddels echt wel van invloed zijn op de opinie. Ook bij kopende partijen. Men verwacht toch dat zo'n journalist goed is ingevoerd. Of zou dat toch te simpel zijn?

Mwah dat verwacht ik niet. Als John roept dat Bergwijn ongeveer 35 miljoen moet kosten kan meneer Rik wel heel leuk 50 miljoen roepen, maar aan die onderhandelingstafel blijft dat bij 35 miljoen. Het is namelijk niet Rik die de onderhandelingen doet, maar John. Ik kan me amper voorstellen dat een tweet daar invloed op heeft. Dat hele proces begint en eindigt bij de TD
 
Mwah dat verwacht ik niet. Als John roept dat Bergwijn ongeveer 35 miljoen moet kosten kan meneer Rik wel heel leuk 50 miljoen roepen, maar aan die onderhandelingstafel blijft dat bij 35 miljoen. Het is namelijk niet Rik die de onderhandelingen doet, maar John. Ik kan me amper voorstellen dat een tweet daar invloed op heeft. Dat hele proces begint en eindigt bij de TD
Tottenham: "Leuke speler die Bergwijn, hoeveel moet die kosten?"
JDJ: "Voor 30 miljoen is die van jullie"
Tottenham: "30 miljoen maar? Op social media stond 50 miljoen. Weten jullie zeker dat jullie dat niet willen hebben?"
JDJ: "Nee hoor, 30 miljoen is voldoende"
 
Tottenham: "Leuke speler die Bergwijn, hoeveel moet die kosten?"
JDJ: "Voor 30 miljoen is die van jullie"
Tottenham: "30 miljoen maar? Op social media stond 50 miljoen. Weten jullie zeker dat jullie dat niet willen hebben?"
JDJ: "Oh maar in dat geval, 32 miljoen!"

;)
 
Bayern heeft 26 miljoen over voor Dest. Een eerste bod voor een rechtsback... En een aanvaller van ons, een Oranje international met een langdurig contract ging voor 32 miljoen. Tja Tottenham was niet echt onder de indruk toen Gerbrands riep dat ie “ uit de onderhandelingen ging stappen”.
 
Bayern heeft 26 miljoen over voor Dest. Een eerste bod voor een rechtsback... En een aanvaller van ons, een Oranje international met een langdurig contract ging voor 32 miljoen. Tja Tottenham was niet echt onder de indruk toen Gerbrands riep dat ie “ uit de onderhandelingen ging stappen”.

"Nee, nee, dat zie je verkeerd hoor. Zo geweldig was Bergwijn niet. Hij was uit vorm, zijn statistieken zijn niet indrukwekkend, dus was dat bedrag het maximale bedrag dat je voor hem kon krijgen, realistisch gezien" :sick: :braak:
 
Terug
Bovenaan Onderaan