Stef Nijland

Reker en Stevens, meen ik.

Een échte Reker aankoop (met destijds nog onze blauwe-maandag technisch manager Adrie van Kraaij, wie heeft daar nog ooit iets van vernomen??). Ik heb het al eerder ergens geschreven (excuses voor de herhaling) maar hij werd toen gehaald voor 4 Miljoen, onder de noemer " als je dit soort talenten niet vroegtijdig vast legt,kun je ze later niet meer betalen".
Wat een visionair, onze vriend Jan :FP:
 
Een échte Reker aankoop (met destijds nog onze blauwe-maandag technisch manager Adrie van Kraaij, wie heeft daar nog ooit iets van vernomen??). Ik heb het al eerder ergens geschreven (excuses voor de herhaling) maar hij werd toen gehaald voor 4 Miljoen, onder de noemer " als je dit soort talenten niet vroegtijdig vast legt,kun je ze later niet meer betalen".
Wat een visionair, onze vriend Jan :FP:

Jan W. Reker voor intimi.
 
Z'n contract loopt nog tot medio 2014.

Serieus? Da's dan een tegenvaller zeg. Ik dacht tot het einde van dit seizoen...

Goed, wikipedia is natuurlijk ook niet 100% waar, maar volgens wiki is het 2013. http://nl.wikipedia.org/wiki/Stefan_Nijland Het lijkt mij 2013, dus deze zomer. Omdat je geen contract mag tekenen van zes jaar. Vijf jaar is het maximum. Ik kan me niet voorstellen, dat PSV een keer zijn contract heeft verlengd.
 
Laatst bewerkt:
Jouw contract thuis wordt stilzwijgend verlengd. Dat mag tegenwoordig ook niet meer maar je hebt nog wel een paar jaartjes te gaan voordat dat afloopt.

Op zich wil ik wel verlengen en 199,- bijbetalen om er een nieuw ding bij te hebben. Of gaat het nou niet meer over mobiele telefoons?
 
Een échte Reker aankoop (met destijds nog onze blauwe-maandag technisch manager Adrie van Kraaij, wie heeft daar nog ooit iets van vernomen??). Ik heb het al eerder ergens geschreven (excuses voor de herhaling) maar hij werd toen gehaald voor 4 Miljoen, onder de noemer " als je dit soort talenten niet vroegtijdig vast legt,kun je ze later niet meer betalen".
Wat een visionair, onze vriend Jan :FP:

Ik denk dat van Kraaij nog internationaal scout voor PSV is. Wikipedia:

Adrie van Kraaij

Persoonlijke informatie
Volledige naam Adrianus Ambrosius Cornelis van Kraaij
Geboortedatum 1 augustus 1953
Geboorteplaats Eindhoven, Nederland
Clubinformatie
Spelend bij Gestopt
Positie Verdediger
Huidige club PSV
Functie Internationaal scout
Contract tot 2010
Interlands
1975–1979 Nederland 17 (0)


Adrianus ("Adrie") Ambrosius Cornelis van Kraaij (Eindhoven, 1 augustus 1953) is een voormalig Nederlands voetballer, die het meest als verdediger functioneerde.

Van Kraaij staat als elegante verdediger bekend, die het vooral van zijn techniek en tactisch inzicht moet hebben, hij vermijdt daarom bij voorkeur duels. In 1971 gaat Van Kraaij van De Spechten naar PSV en maakt zijn debuut op 25 september 1971. In totaal speelde Van Kraaij 11 seizoenen voor de Eindhovenaren. In de competitie speelde Van Kraaij 309 wedstrijden voor PSV, en scoorde hij vijf maal en hij speelde 48 Europa-Cup-wedstrijden waarin hij drie keer scoorde. Na PSV vervolgde Van Kraaij zijn carrière bij Thor Waterschei, waarna hij nog speelde voor FC Basel en NAC Breda.

Van Kraay speelde van 1975 tot 1979 in totaal 17 interlands voor het Nederlands Elftal. Hij werd met Oranje derde op het EK in '76 en tweede op het WK van '78. Onder leiding van bondscoach George Knobel maakte hij zijn debuut op 30 april 1975 in de vriendschappelijke wedstrijd tegen België in Antwerpen, net als Frans Thijssen (FC Twente), Jan Everse (Feyenoord), Peter Arntz (Go Ahead Eagles), Johan Zuidema (FC Twente), Kees Kist (AZ'67) en Bobby Vosmaer (AZ'67) [1]. België won het oefenduel in het Bosuilstadion met 1-0 door een doelpunt in de 78ste minuut van Raoul Lambert.

Anno 2008 is Van Kraaij in dienst bij PSV als International Scouting, en sinds 13 mei 2008 is hij tevens in dienst als technisch manager, een functie die hij overnam van Stan Valckx.[2] Op 1 juni 2010 werd zijn rol als technisch manager overgenomen door Marcel Brands.
 
Ik denk dat van Kraaij nog internationaal scout voor PSV is. Wikipedia:

Adrie van Kraaij

Persoonlijke informatie
Volledige naam Adrianus Ambrosius Cornelis van Kraaij
Geboortedatum 1 augustus 1953
Geboorteplaats Eindhoven, Nederland
Clubinformatie
Spelend bij Gestopt
Positie Verdediger
Huidige club PSV
Functie Internationaal scout
Contract tot 2010
Interlands
1975–1979 Nederland 17 (0)


Adrianus ("Adrie") Ambrosius Cornelis van Kraaij (Eindhoven, 1 augustus 1953) is een voormalig Nederlands voetballer, die het meest als verdediger functioneerde.

Van Kraaij staat als elegante verdediger bekend, die het vooral van zijn techniek en tactisch inzicht moet hebben, hij vermijdt daarom bij voorkeur duels. In 1971 gaat Van Kraaij van De Spechten naar PSV en maakt zijn debuut op 25 september 1971. In totaal speelde Van Kraaij 11 seizoenen voor de Eindhovenaren. In de competitie speelde Van Kraaij 309 wedstrijden voor PSV, en scoorde hij vijf maal en hij speelde 48 Europa-Cup-wedstrijden waarin hij drie keer scoorde. Na PSV vervolgde Van Kraaij zijn carrière bij Thor Waterschei, waarna hij nog speelde voor FC Basel en NAC Breda.

Van Kraay speelde van 1975 tot 1979 in totaal 17 interlands voor het Nederlands Elftal. Hij werd met Oranje derde op het EK in '76 en tweede op het WK van '78. Onder leiding van bondscoach George Knobel maakte hij zijn debuut op 30 april 1975 in de vriendschappelijke wedstrijd tegen België in Antwerpen, net als Frans Thijssen (FC Twente), Jan Everse (Feyenoord), Peter Arntz (Go Ahead Eagles), Johan Zuidema (FC Twente), Kees Kist (AZ'67) en Bobby Vosmaer (AZ'67) [1]. België won het oefenduel in het Bosuilstadion met 1-0 door een doelpunt in de 78ste minuut van Raoul Lambert.

Anno 2008 is Van Kraaij in dienst bij PSV als International Scouting, en sinds 13 mei 2008 is hij tevens in dienst als technisch manager, een functie die hij overnam van Stan Valckx.[2] Op 1 juni 2010 werd zijn rol als technisch manager overgenomen door Marcel Brands.

Ik lees dat zijn contract in 2010 is gestopt en volgens mij klopt dat......:unsure:
 
Ik lees dat zijn contract in 2010 is gestopt en volgens mij klopt dat......:unsure:

Hmm ja. De laatste zin deed vermoeden dat hij zijn werkzaamheden als scout wel voortzette in tegenstelling tot zijn werkzaamheden als technisch manager. Maar dat staat inderdaad nergens.
 
Yep, klopt wat ik zeg, van de officiële site

PSV Scouting

PSV Scouting is gesplitst in twee afdelingen, Senior Scouting en Jeugd Scouting welke bestaat uit een groot aantal regionale scouts, die zeer nauw samenwerken. PSV Scouting draagt zorg voor het toeleveren van kwaliteitsspelers aan de selectie en aan de selectieteams van de PSV Jeugdopleiding met als doel dat PSV zich als topclub in alle leeftijdscategorieën op nationaal en internationaal niveau kan handhaven.


Senior Scouting


  • Willy van der Kuylen
  • Klaas van Baalen
  • John de Jong
  • Denny Spronck
  • Berry van Aerle


Die Denny Spronck is sinds Reker ons netwerk in Zuid Amerika ontmantelde onze "force" in Zuid Amerika. En ik wil niet vervelend doen, maar hij is echt nog groen achter de oren, ooit een continent waar wij heersten......:huil:
 
Terug
Bovenaan Onderaan