Stef Nijland

De precieze details van de overeenkomst moeten nog wereldkundig worden gemaakt, maar zeker is dat de aanvaller na zijn avontuur aan de andere kant van de wereld in ieder geval niet meer terugkeert in het Philips Stadion. In de 27 wedstrijden die hij voor PSV speelde, vond Nijland slechts twee keer het net. Verder dan 747 minuten in de hoofdmacht van de Brabanders kwam hij niet. Zijn contract loopt komende zomer af.
Mogelijk dat goede prestaties bij de huidige nummer zeven van de Australisch/Nieuw-Zeelandse A-League hem een definitieve uitweg bieden. De kans bestaat dat de club uit deelstaat Queensland Nijland komende zomer definitief vastlegt. Het seizoen in de A-League loopt eind maart

Bron: Voetbalzone.nl

Onze eigen 747 vliegt uit. Welk een emotioneel moment......:huil:
 
(...) maar zeker is dat de aanvaller na zijn avontuur aan de andere kant van de wereld in ieder geval niet meer terugkeert in het Philips Stadion. (...)
Hmm, ik ging ervan uit dat z'n contract nog tot 2014 liep, verschillende sites hebben gemeld dat z'n contract een keer is verlengd (bijv. Elf Voetbal), maar blijkbaar is dat niet gebeurd.

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
Voor de duidelijkheid: Het contract van Stef Nijland loopt dit jaar af. Verhuur aan #Brisbane is dus een definitief afscheid bij #PSV.

Alleen maar mooi:) Zoals Slegers zei: 1 down, 3 to go.
 
Gave keuze. Dat hij daar mag slagen. Spelen toch wel leuke spelers daar Down Under. Voor de Bundesliga kenners onder ons: onder andere Broich en Berisha spelen bij die club.
 
Gave keuze. Dat hij daar mag slagen. Spelen toch wel leuke spelers daar Down Under. Voor de Bundesliga kenners onder ons: onder andere Broich en Berisha spelen bij die club.

Is m'n favoriete club in Australië. Geweldige sfeer/stadion, stad en shirt met een aantal leuke spelers. :)

Het enige wat ik hierop wil zeggen: Dahaaaaaag!
 
Bij het uitblazen van de kaarsen op mijn verjaarsdagtaart wenste ik dat Nijland zou opzouten naar de andere kant van de wereld. Mijn wensen zijn wel erg letterlijk verhoord :unsure:


........en NU heel gauw naar de oud-speler topic gij!
 
Bij het uitblazen van de kaarsen op mijn verjaarsdagtaart wenste ik dat Nijland zou opzouten naar de andere kant van de wereld. Mijn wensen zijn wel erg letterlijk verhoord :unsure:


........en NU heel gauw naar de oud-speler topic gij!

Ja psv moet ambities tonen en hoog inzetten als het om de transfers gaat, en wat doe jij zelf als je een wens mag doen? Juist wensen dat Nijland weggaat. Nou heel ambitieus gewenst hoor....:p
 
Ja psv moet ambities tonen en hoog inzetten als het om de transfers gaat, en wat doe jij zelf als je een wens mag doen? Juist wensen dat Nijland weggaat. Nou heel ambitieus gewenst hoor....:p

:D Als ik wist dat mijn wensen zo specifiek verhoord zouden worden, dan had ik wel een andere wens gedaan. Om een idee te krijgen hoe dat eruit ziet: ik heb net iets gepost in het topic 'ideale opstelling'.
 
Dat Nijland het niet meer zou maken bij PSV, dat stond al lange tijd vast. Maar ik wijger een beschuldigende vinger uit te steken naar Stef. Velen van ons behandelen hem hier als een crimineel die PSV alleen maar ondeugd heeft aangedaan. PSV heeft hem met volle verstand een contract aangeboden, zoals vele andere spelers bij PSV die het niet gemaakt hebben. Het is of een verkeerde inschatting van al die deskundigen die er bij PSV rondlopen, of je krijgt geen kans, of een trainer zit er naast door hem te weinig speeltijd te verlenen. Het kan van alles zijn en daarom slagen er ook te weinig van die aankopen.

Overigens ben ik het ook niet eens met diegene die stellen, dat Stef er niets van kan. Onzin. wat ik van die jongen heb gezien in Jong PSV en PSV 1, bij Willem II was absoluut niet slecht. Kijk de video's er maar eens op na, hoeveel mooie goals hij heeft gemaakt en vele mooi steekpasjes heeft gegeven. Ik blijf er bij dat Fred Rutte en Stef niet door een deur konden, zelfs in een tijd dat er een waardeloze Berg steeds werd opgesteld. Ik wil niet te veel in ouderwetse herhaling vervallen, maar wij hebben ook talentvolle spelers niet aan ons eigen PSV kunnen binden. Waarbij ik altijd verwijs naar Huntelaar, die ook weinig kans en speeltijd heeft gehad. Zelfs een seizoen bij AGOVV speelde en bij Heerenveen tot wasdom is gekomen. Ik wens Stef het allerbeste en hoop dat hij nog iets moois uit zijn carriere kan halen.
 
Dat Nijland het niet meer zou maken bij PSV, dat stond al lange tijd vast. Maar ik wijger een beschuldigende vinger uit te steken naar Stef. Velen van ons behandelen hem hier als een crimineel die PSV alleen maar ondeugd heeft aangedaan. PSV heeft hem met volle verstand een contract aangeboden, zoals vele andere spelers bij PSV die het niet gemaakt hebben. Het is of een verkeerde inschatting van al die deskundigen die er bij PSV rondlopen, of je krijgt geen kans, of een trainer zit er naast door hem te weinig speeltijd te verlenen. Het kan van alles zijn en daarom slagen er ook te weinig van die aankopen.

Overigens ben ik het ook niet eens met diegene die stellen, dat Stef er niets van kan. Onzin. wat ik van die jongen heb gezien in Jong PSV en PSV 1, bij Willem II was absoluut niet slecht. Kijk de video's er maar eens op na, hoeveel mooie goals hij heeft gemaakt en vele mooi steekpasjes heeft gegeven. Ik blijf er bij dat Fred Rutte en Stef niet door een deur konden, zelfs in een tijd dat er een waardeloze Berg steeds werd opgesteld. Ik wil niet te veel in ouderwetse herhaling vervallen, maar wij hebben ook talentvolle spelers niet aan ons eigen PSV kunnen binden. Waarbij ik altijd verwijs naar Huntelaar, die ook weinig kans en speeltijd heeft gehad. Zelfs een seizoen bij AGOVV speelde en bij Heerenveen tot wasdom is gekomen. Ik wens Stef het allerbeste en hoop dat hij nog iets moois uit zijn carriere kan halen.

Nijland heeft gewoon een waardeloze mentaliteit.
Net alsof Rutten de enige trainer was onder welke hij gespeeld heeft. Ook tijdens zijn verhuurperiodes heeft hij totaal niet kunnen imponeren. Het feit dat er bijna geen belangstelling was van andere eredivisie teams is ook tekenend. Dat hij uiteindelijk zelf te laf was om de uitdaging aan te gaan bij Ado, zegt de rest.
Zeker, hij heeft best een aantal kwaliteiten. Maar het overall plaatje is zeer teleurstellend. Over Nijland gaan wij nooit geen grootse voetbalverhalen meer lezen.
Misschien nog wel ooit een boek door Thijs Sleegers over de rest van zijn handel en wandel.
 
Jullie kunnen zeggen wat je wil, maar Pavlos kun je hiermee niet overtuigen losers:loser:
:D
 
Dat Nijland het niet meer zou maken bij PSV, dat stond al lange tijd vast. Maar ik wijger een beschuldigende vinger uit te steken naar Stef. Velen van ons behandelen hem hier als een crimineel die PSV alleen maar ondeugd heeft aangedaan. PSV heeft hem met volle verstand een contract aangeboden, zoals vele andere spelers bij PSV die het niet gemaakt hebben. Het is of een verkeerde inschatting van al die deskundigen die er bij PSV rondlopen, of je krijgt geen kans, of een trainer zit er naast door hem te weinig speeltijd te verlenen. Het kan van alles zijn en daarom slagen er ook te weinig van die aankopen.

Overigens ben ik het ook niet eens met diegene die stellen, dat Stef er niets van kan. Onzin. wat ik van die jongen heb gezien in Jong PSV en PSV 1, bij Willem II was absoluut niet slecht. Kijk de video's er maar eens op na, hoeveel mooie goals hij heeft gemaakt en vele mooi steekpasjes heeft gegeven. Ik blijf er bij dat Fred Rutte en Stef niet door een deur konden, zelfs in een tijd dat er een waardeloze Berg steeds werd opgesteld. Ik wil niet te veel in ouderwetse herhaling vervallen, maar wij hebben ook talentvolle spelers niet aan ons eigen PSV kunnen binden. Waarbij ik altijd verwijs naar Huntelaar, die ook weinig kans en speeltijd heeft gehad. Zelfs een seizoen bij AGOVV speelde en bij Heerenveen tot wasdom is gekomen. Ik wens Stef het allerbeste en hoop dat hij nog iets moois uit zijn carriere kan halen.

+ 100
 
Terug
Bovenaan Onderaan