Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik moet het nog maar bezien of het wat wordt. Je mag gerust complimenten geven aan de scouts van PSV, maar het slaat natuurlijk nergens op.
We hebben nou Nijland binnen voor (PSV-begrippen) veel geld. We wilden hem in eerste instantie verhuren en het is nou ook weer niet geweldig scoutingswerk om iemand te scouten van FC Groningen die gewoon in het eerste speelt en zijn wedstrijden goed speelden met redelijk wat doelpunten erbij.
Nou speelt hij bij PSV af en toe en in die minuten moet je je bewijzen hoe weinig het er ook zijn. Wat hij tot nu toe bij PSV heeft laten zien is niet veel bijzonders. Geef dan Reimond Manco ook een kans, maar die wordt natuurlijk niet zoveel opgesteld als Nijland omdat hij nog onervaren is, de Eredivisie nog niet kent, de taal niet spreekt en belangrijkste reden voor PSV-staf omdat Nijland véél duurder was dus ze hem móéten opstellen.
Ik moet het allemaal nog maar bezien, maar hij wordt nog écht wel beter. Hij kan hier slagen in Eindhoven, maar hij kan ook miskoop van het jaar worden (als dat al kan met Bréchet in je team).
Ik denk dat papa Nijland stiekem in zijn vuistje lacht, voor dat geld koopt Groningen immers wel goed in. Ik vind het tot nu toe een van de grootste miskopen maar hij mag mij natuurlijk het tegendeel nog bewijzen, ik schrijf hem nog niet meteen af.
Ik denk dat papa Nijland stiekem in zijn vuistje lacht, voor dat geld koopt Groningen immers wel goed in. Ik vind het tot nu toe een van de grootste miskopen maar hij mag mij natuurlijk het tegendeel nog bewijzen, ik schrijf hem nog niet meteen af.
Misschien hem eens in de spits zetten ipv Koef? Hij is toch meer een spits dan een aanvallende middenvelder. Dan kan je bakkal als aanvallende middenvelder inzetten.
Goede voetballer. Nog half jaartje vaste invaller zijn en dan voorzichtig in de basis komen....
Ze hadden 'm wat mij betreft nooit moeten kopen.Ik denk eerder aan een jaartje verhuren.