Stef Nijland

nasier

Supporter
Compliment voor de scouts van Psv. Eerste wedstrijden had iedereen volgens mij hun vraagtekens of dit niet een grote miskoop is. Alleen Nijland heeft zelf laten zien dat hij met de wedstrijd beter word, dus ik vind het een goede aankoop.

Ik moet het nog maar bezien of het wat wordt. Je mag gerust complimenten geven aan de scouts van PSV, maar het slaat natuurlijk nergens op.
We hebben nou Nijland binnen voor (PSV-begrippen) veel geld. We wilden hem in eerste instantie verhuren en het is nou ook weer niet geweldig scoutingswerk om iemand te scouten van FC Groningen die gewoon in het eerste speelt en zijn wedstrijden goed speelden met redelijk wat doelpunten erbij.
Nou speelt hij bij PSV af en toe en in die minuten moet je je bewijzen hoe weinig het er ook zijn. Wat hij tot nu toe bij PSV heeft laten zien is niet veel bijzonders. Geef dan Reimond Manco ook een kans, maar die wordt natuurlijk niet zoveel opgesteld als Nijland omdat hij nog onervaren is, de Eredivisie nog niet kent, de taal niet spreekt en belangrijkste reden voor PSV-staf omdat Nijland véél duurder was dus ze hem móéten opstellen.

Ik moet het allemaal nog maar bezien, maar hij wordt nog écht wel beter. Hij kan hier slagen in Eindhoven, maar hij kan ook miskoop van het jaar worden (als dat al kan met Bréchet in je team).

Ik moet het nog maar bezien of het wat wordt. Je mag gerust complimenten geven aan de scouts van PSV, maar het slaat natuurlijk nergens op.
We hebben nou Nijland binnen voor (PSV-begrippen) veel geld. We wilden hem in eerste instantie verhuren en het is nou ook weer niet geweldig scoutingswerk om iemand te scouten van FC Groningen die gewoon in het eerste speelt en zijn wedstrijden goed speelden met redelijk wat doelpunten erbij.
Nou speelt hij bij PSV af en toe en in die minuten moet je je bewijzen hoe weinig het er ook zijn. Wat hij tot nu toe bij PSV heeft laten zien is niet veel bijzonders. Geef dan Reimond Manco ook een kans, maar die wordt natuurlijk niet zoveel opgesteld als Nijland omdat hij nog onervaren is, de Eredivisie nog niet kent, de taal niet spreekt en belangrijkste reden voor PSV-staf omdat Nijland véél duurder was dus ze hem móéten opstellen.

Ik moet het allemaal nog maar bezien, maar hij wordt nog écht wel beter. Hij kan hier slagen in Eindhoven, maar hij kan ook miskoop van het jaar worden (als dat al kan met Bréchet in je team).

Ja, sorry ik vind dat je ook wel gelijk hebt. Alleen wat ik van hem heb gezien, lijkt het in mijn ogen dat het een hele goede voetballer gaat worden en wacht je daar iets langer mee ben je veelste veel geld kwijt.

Nijland probeert het wel, hij werkt hard en doet ontzettend z'n best. Maar toch zie ik hem dit seizoen nog geen basisplaats veroveren, volgende seizoenen zeker wel. Uitstekende jongen voor de toekomst, en nog 's Oer-Hollands ook:D

stefje

stef nijland is gewoon goed.
ookal heeft hij het gister (tegen AZ in de beker) niet zijn beste kant laten zien.
Hij is en blijft voor mij een psver.

Ik heb het vanaf begin af aan geroepen: ik vind hem geen groot talent voor DIT niveau! Ruim 4 miljoen voor hem neerleggen, vind ik dan ook een behroolijk risico voor een club die beweert geen geld te hebben:confused:
Tegen AZ maar ook bij zijn invalbeurten heeft ie mij niet kunnen overtuigen. Hij is te traag voor dit niveau. Ron Jans liet hem ook niet altijd spelen, terwijl je zou denken dat een groot talent bij een subtopper altijd veel kansen zou moeten krijgen, omdat zij gewoonweg de middelen niet hebben om grote aankopen te doen. Bovendien heb ik niet gezien dat Foppe de Haan niet om hem heen kon de afgelopen jaren, terwijl hij al 20 is; Niet echt de jongste meer als je het hebt over de jeugdteams en Jong Oranje.

Ik denk dat papa Nijland stiekem in zijn vuistje lacht, voor dat geld koopt Groningen immers wel goed in. Ik vind het tot nu toe een van de grootste miskopen maar hij mag mij natuurlijk het tegendeel nog bewijzen, ik schrijf hem nog niet meteen af.

Ik denk dat papa Nijland stiekem in zijn vuistje lacht, voor dat geld koopt Groningen immers wel goed in. Ik vind het tot nu toe een van de grootste miskopen maar hij mag mij natuurlijk het tegendeel nog bewijzen, ik schrijf hem nog niet meteen af.

Vind je dat nou niet wat voorbarig? Hij is er net, maar heeft nog bijna geen continuiteit gehad van de trainer. Dan weer een helft, dan weer 10 minuten, dan weer basis... Hij is nog jong. Geef hem de kans zicht te ontwikkelen. Dan gaan wij hier nog veel plezier en goals aan beleven.

Inderdaad. Die halen zo weer een nieuwe Berg voor dat bedrag.

Deze dappere jongen gaat het niet redden, daarvoor mist hij nu eenmaal het talent.
Met zijn mentaliteit is echter weinig mis en zoals elke gelovige (en liefhebbers van fantasy kronieken) weet de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Hij werkt in ieder geval harder dan de statische (maar gevoelige) zoutpilaar Koervermans.

Wel ben ik van mening dat 't dit jaar zijn enige kans wordt.
Nimmer in de historie van PSV hebben we zo 'geboft' met onze spitsen dus wanneer Stefan er zelfs nu nog niet in slaagt om minimaal 1 van die 2 reuzendoders weg te spelen dan zie ik voor hem een sombere toekomst in het verschiet liggen.
Althans kwa sportitieve prestaties betreft in E'hoven.

Maar wie weet, wellicht komt de ouwe Larsson naar PSV en gaat Nijland zich vervolgens wel ontwikkelen onder de warme beschermende vleugels van deze gelouterde Zweed.

Ik sta daarom ook niet 1,2,3 negatief tegenover de komst van deze voormalige topper.
Al fungeert hij alleen maar als kapstok waaraan de rest zich kan optrekken.
De wijze mentor en raadgever (samen met Cocu).
En wellicht krijgen we dan ook toegang tot de Scandinavische markt zoals de noordelingen in ons land.
Dat is wel broodnodig nu onze topscout de heer Reker de banden met Zuid-Amerika aan het ontrafelen is.

Dus Nijland ga de strijd aan met zoutpilaar en dat nare Balkan mannetje met zijn fiep en klauter als glorieuze overwinnaar uit de strijd.
Ik gun het je in ieder geval.
Maak die miljoenen waar.

Ik ben tot nu toe positief verrast van Nijland. Wist toen we hm haalden niet zo of we er iets aan hadden. Maar ik vind het een slimme speler met een goede pass en traptechniek. Kan zich wel wat meer laten zien.
In de minuten die hij heeft gespeeld deed hij het veelal naar behoren vind ik. Kan best een toegevoegde waarde worden maar heeft tijd nodig.

Ik ben bang voor een "Roy-Beerens-Scenario". Hij ''haalt 't niet'' bij PSV, verkast naar een subtopper en speelt de sterren van de hemel. ;)

Ik denk niet dat het PSV van nu, de goede plaats is voor een speler als Nijland om zich te ontwikkelen. In een elftal dat hongerig is naar doelpunten is men meestal niet op zoek naar een opkomend talent, dat doorgaans weinig scoort. Nijland kan je beter wat ervaring laten opdoen en pas volledig mee laten spelen als het lekker draait.

Nijland was geen vaste waarde bij Groningen, dus of hij het haalt bij PSV betwijfel ik eerlijk gezegd.
Ik dénk dat hij tekort komt. Ik hoop het tegenovergestelde...

Ik ben benieuwd wat hij gaat worden. Ik twijfel een beetje wat ik ervan moet vinden, toch vind ik dat hij wel regelmatig moet spelen. Als hij inderdaad veel talent heeft kan hij vooral verbeteren door wedstrijdritme, ook als hij het niveau nog niet volledig heeft moet je hem nu al regelmatig laten invallen om toch zo zijn minuten mee te nemen en daar dingen van te leren en te verbeteren. Dus ik laat me volledig verassen inzake hem, dat kan zowel positief als negatief.

Het is het vermelden waard:

Goede loopactie op de steekpass, goede stift, goed goal tegen Heerenveen. Uitstekend gedaan. Zo moet een spits scoren. Heren spitsen in de basis, kijkt u mee?

Misschien hem eens in de spits zetten ipv Koef? Hij is toch meer een spits dan een aanvallende middenvelder. Dan kan je bakkal als aanvallende middenvelder inzetten.

Misschien hem eens in de spits zetten ipv Koef? Hij is toch meer een spits dan een aanvallende middenvelder. Dan kan je bakkal als aanvallende middenvelder inzetten.

Je hebt het gezien zaterdag tegen Groningen, afgezien van het Bakkal gedeelte.
Wat vond je ervan?

Terug
Bovenaan Onderaan