Stanislav Manolev

Gisteren speelde Manolev een goede wedstrijd. Je zou haast denken dat hij heeft geoefend op z'n voorzetten.
Als hij deze lijn door weet te zetten, revancheert hij zich in elk geval voor de achterliggende periode en zal ik mijn mening over hem bij moeten stellen. En dat doe ik dan graag...(Y)

Ik had ook het idee of dat hij is even goed had getraint op die voorzetten. Ik ben iig erg blij dat hij (eindelijk) goede voorzetten geeft.. Ik hoop dan ook dat hij de lijn doortrekt en dan hebben we er weer een wapen bij..
 
Als Manolev dit niveau van voorzetten kan volhouden, dan is die jongen echt goud waard. Als hij het onder de knie kan krijgen, dan is er nog hoop voor Lens. :puh:

Ik kwam er net achter dat Lens ook al 7 goals en 9 assists heeft. Aardig productief voor een 'gemaakte' buitenspeler.
 
Verdedigen kon Manolev al redelijk en z'n loopvermogen was al geweldig, en nu waren z'n voorzetten ook nog eens goed:) Zou leuk zijn als ze daar vanavond bij VI eens aandacht aan besteden, maar ik reken er niet op.
 
Verdedigen kon Manolev al redelijk en z'n loopvermogen was al geweldig, en nu waren z'n voorzetten ook nog eens goed:) Zou leuk zijn als ze daar vanavond bij VI eens aandacht aan besteden, maar ik reken er niet op.

Vanavond is het eerst Toivonen bashen.
 
Johan: 'ik heb zo'n hekel aan mattennaaiers, echt verschrikkelijk...'
Genee: 'Jaaa, René, had je de volley van Manolev nog gezien?'
René: 'Hah! Jajajajaja!'

Ik zou het echt te triest vinden als ze over die volley gaan beginnen, terwijl hij een hele reeks goede voorzetten aflevert:cool:
 
Dit is dan weer minder goed nieuws:

'Ontevreden Manolev laat PSV wachten'
Stanislav Manolev is niet tevreden met de aanbieding die PSV hem heeft gedaan. De Bulgaar kan zijn contract in Eindhoven verlengen maar is niet tevreden met de voorwaarden.


Volgens Voetbal International wil Manolev pas na het seizoen weer met de clubleiding van de regerend landskampioen om de tafel. Het contract van de rechtsback loopt in 2012 af en PSV heeft de mogelijkheid het contract met twee jaar te verlengen.

PSV heeft de voorwaarden inmiddels aan Manolev kenbaar gemaakt, maar hij is niet tevreden over de financiën. Na het seizoen zullen beide partijen opnieuw om de tafel gaan.

bron: voetbalprimeur
 
PSV heeft de mogelijkheid het contract te verlengen. Waar wil die jongen dan op wachten? Een optie kan PSV lichten. Vervolgens kan Stanislav hoog of laag springen, dat maakt geen reedt uit.
 
PSV heeft de mogelijkheid het contract te verlengen. Waar wil die jongen dan op wachten? Een optie kan PSV lichten. Vervolgens kan Stanislav hoog of laag springen, dat maakt geen reedt uit.

PSV wilde het contract verlengen met een aantal "voorwaarden". Daaruit kan ik alleen maar concluderen dat het om drastische salarisverlaging gaat.
 
De tijd dat voetballers naar PSV kwamen omdat ze trots waren om voor deze club te voetballen is helaas allang voorbij.

'Ontevreden Manolev laat PSV wachten'
Stanislav Manolev is niet tevreden met de aanbieding die PSV hem heeft gedaan. De Bulgaar kan zijn contract in Eindhoven verlengen maar is niet tevreden met de voorwaarden.


Volgens Voetbal International wil Manolev pas na het seizoen weer met de clubleiding van de regerend landskampioen om de tafel. Het contract van de rechtsback loopt in 2012 af en PSV heeft de mogelijkheid het contract met twee jaar te verlengen.

PSV heeft de voorwaarden inmiddels aan Manolev kenbaar gemaakt, maar hij is niet tevreden over de financiën. Na het seizoen zullen beide partijen opnieuw om de tafel gaan.
 
De tijd dat voetballers naar PSV kwamen omdat ze trots waren om voor deze club te voetballen is helaas allang voorbij.

& Dat spelers als Manolev het psv shirt mogen dragen is al een schande op zich, iemand die met 2 houten benen speelt en 2/10 ballen goed raakt verdient niet eens een baantje in de kantine, laat staan het elftal.

mensen moeten echt de psv-bril eens af doen en de zaak neutraal bekijken, dan zie je toch echt dat het een instabiel geval is op diverse manieren. Hij doet z'n best, geeft niet op dus het ligt niet aan hem, maar ik blijf er bij dat er niet gek veel meer in zit.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor het eerst op het forum, dus foto e.d komen nog....

Even over Manolev:

We klagen allemaal wel over de voorzetten van onze grote vriend, maar afgelopen zondag is het me duidelijk geworden waarom:

Manolev is LINKS benig!!!!!!!!

Gezien: twee perfecte passes met links. ( 1 x vanaf bijna eigen 16 precies bij de keeper van NAC in de voeten en 1 x waaruit gescoord werd)

Ik zou zeggen: Fred zet em maar op links neer, dan komt alles goed.

(Y)
 
Dit is dan weer minder goed nieuws:

'Ontevreden Manolev laat PSV wachten'
Stanislav Manolev is niet tevreden met de aanbieding die PSV hem heeft gedaan. De Bulgaar kan zijn contract in Eindhoven verlengen maar is niet tevreden met de voorwaarden.


Volgens Voetbal International wil Manolev pas na het seizoen weer met de clubleiding van de regerend landskampioen om de tafel. Het contract van de rechtsback loopt in 2012 af en PSV heeft de mogelijkheid het contract met twee jaar te verlengen.

PSV heeft de voorwaarden inmiddels aan Manolev kenbaar gemaakt, maar hij is niet tevreden over de financiën. Na het seizoen zullen beide partijen opnieuw om de tafel gaan.

bron: voetbalprimeur

Snap het probleem niet, mag toch?
En ook nog verstandig om dit aan het eind van het seizoen uit te onderhandelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan