Stanislav Manolev

Na z'n uitvallen is er verder niets bekend gemaakt. Ik volg PSV Headliner, en daar is niks verschenen hierover. We moeten dus maar afwachten..

Stanislav Manolev ontbreekt nog altijd wegens een blessure. Hij stond afgelopen week op het veld met Jong PSV, maar werd uit voorzorg gewisseld. "We hadden het gevoel dat het hartstikke goed ging en hij zelf ook. Toch zit er nog een pijnpunt, we haalden hem er tegen Jong Ajax ook uit voorzorg uit", aldus Rutten.

Er is in ieder geval niets ernstigs aan de hand. Maar wachten tot zijn volgende minuten in Jong PSV.
 
Ik ben erg benieuwd wat Rutten gaat doen als Manolev weer fit is. Hutchinson doet het ook aardig als rechtsback, terwijl hij eigenlijk een middenvelder is. Persoonlijk hoop ik dat Manolev weer de rechtsback wordt, Engelaar en Hutchinson de controleurs op het middenveld en Ibi daarvoor. Toivonen is echt uit vorm.
 
Weet iemand of Manolev gisteren meedeed bij Jong PSV?

Bericht van PSV.netwerk.to:

(Geen Manolev dus)

Nou, die onderschatting viel enorm mee. Het was puur een kwestie van kwaliteit.

Jong PSV speelde zonder spelers uit de A-selectie(op Labyad na).
Ze speelden met:

----------------Castro------------------
Marzo-----Kromkamp----D.Wuytens---Tamata
-Mokhtar--Labyad--Ritzmaier--Bourdouxhe-
--------Zeefuik----Makiavala------------

In de eerste helft speelde het spel zich grotendeels af op het middenveld. Daarbij viel me op dat Labyad veel balverlies leed en PSV in de duels vaak werd afgetroefd door een feller Helmond Sport. Helmond maakt verrassend 1-0 en PSV scoort wat gelukkig de 1-1 door Zeefuik(zwabberbal waar de keeper zich totaal op verkijkt). De eerste helft was verder saai om te zien omdat er weinig gebeurde voor de goals. Helmond Sport kreeg een goede kans die net over ging en een schot van PSV wordt mooi uit de hoek getikt door de verder goed spelende keeper van Helmond Sport.

In de tweede helft kwam PSV duidelijk beter uit de kleedkamer. Ze gingen dwingender spelen en het baltempo ging omhoog. Dit leverde verder niet veel bijzonders op. Na de rode kaart voor Helmond Sport was het enkel nog PSV dat voetbalde. Het kon echter alleen maar gevaarlijk worden door wat schoten uit de tweede lijn en wat standaardsituaties. De keeper van Helmond redde nog een punt door in de laatste 10 minuten een kopbal van invaller Dordević binnen het 5 meter gebied te redden.

In de tweede helft dus een duidelijk beter PSV gezien maar echt goed uitgespeelde kansen heb ik niet gezien helaas.

Spelers die me positief opvielen waren:

Jason Bourdouxhe, vooral in de tweede helft maakte hij erg goed gebruik van de ruimte die er lag. Wel erg voorspelbaar dat hij telkens naar zijn linker been gaat.

Jeffrey van Nuland, eiste veel op en sloot goed aan bij de aanvalslinie. Werd nog even gevaarlijk via een afstandsschot en wanneer Dordević zijn eerste bal had laten lopen had van Nuland met gemak de 1-2 aan kunnen tekenen.

Genero Zeefuik, voor het eerst weer vanaf het begin in een officiële wedstrijd, hield telkens 2 mensen bezig bij Helmond en toen hij gewisseld werd voor Dordević viel er ook een stuk dreiging weg.

Bij Helmond ook weinig bekende namen, alleen Joost Habraken, Etiënne Esajas en Jeffrey Altheer. Er zat wel veel publiek, de hoofdtribune was goed gevuld(de rest van het stadion was gesloten.
 
Bericht van PSV.netwerk.to:

(Geen Manolev dus)

Hm, dat klinkt niet goed. Ik had graag wat meer duidelijkheid over het nieuwe traject dat hij nu gaat doorlopen. Is dit een normale terugval, of moet de behandeling en terugkeer helemaal veranderd worden? Moet hij misschien alsnog geopereerd worden? Ik hoop in ieder geval dat hij toch nog snel terugkeert. Hutchinson is geen back.
 
Op deze manier begin ik toch te vrezen dat de gekozen behandeling niet succesvol is. Dan kan me beter zo snel mogelijk weer opereren, dan hiermee doorgaan en hem elke week in het tweede zien uitvallen. Dit heeft namelijk ook geen zin.
 
Liesblessure is gewoon klote, omdat je in de liesstreek zoveel spieren en pezen hebt. Misschien moeten ze hem wat langer rust geven om te herstellen. Zo heeft het in ieder geval geen zin.
 
Slegers:
Interview #manolev #psv aan t uitwerken. Bijzonder figuur. Zeer ambitieus, aardig uitgesproken en heeft schijt aan kritiek! #psv
Schijt aan kritiek is prima. Ik hoop alleen wel dat hij zelf ook beseft dat hij z'n voorzet moet werken:rolleyes:
 
Hopen dat hij wel begrijpt wat opbouwende kritiek is want anders zullen we inderdaad nog lang naar die drama voorzetten moeten kijken. Dat is gewoon zonde want hij is voor de rest echt wel een goede speler.
 
Als hij René van der Gijp niet serieus neemt is dat natuurlijk prima, zolang hij maar wel naar Rutten en Ten Hag luistert.
 
Manolev: 'Ik mis Danko Lazovic nog bijna elke dag'

18/12/2010 12:15

De Servische aanvaller Danko Lazovic (foto) verliet PSV aan het begin van 2010 om veel geld te kunnen verdienen bij Zenit Sint-Petersburg. Zijn karakter wekte bij sommigen wrevel op maar niet bij Stanislav Manolev.

De Bulgaarse back vormde een succesvolle rechterkant met Lazovic en kon het ook als mens goed met hem vinden. 'Danko was niet alleen belangrijk voor me bij PSV, maar zeker ook in het dagelijks leven, zegt hij in VI nr. 50 . 'We trokken veel met elkaar op en hebben nog steeds contact. Ook in de kleedkamer was zijn aanwezigheid voor mij prettig. Hij vertelde wat er werd besproken. Ik mis Danko nog bijna elke dag.'

PSV stortte vrijwel direct na het vertrek van Lazovic in en moest de titel aan FC Twente laten. 'Danko had een belangrijke rol in ons elftal. Zijn vertrek kwam onverwacht en was nadelig voor ons', zegt Manolev.

'Wij hadden op het veld een heel sterke klik, het leek wel iets natuurlijks. Het enige voordeel was dat het wat rustiger op het veld werd, haha. Danko was nogal heetgebakerd, hè. Met Zenit is hij meteen kampioen geworden. Ik ben trots op hem.'

bron: VI.nl

Hmm... er komen toch steeds meer irritatiepuntjes naar boven drijven in ons elftal.
 
Terug
Bovenaan Onderaan