Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Achtbaan? Geloven sommige nog in sprookjes. we pakken 0 prijzen zo zwak is PSV onder RS zijn bewind geworden. 0 lijn in en zeldzaam een leuke wedstrijd gezien,Wat een achtbaan deze titelstrijd.. Nog 3 emoties en ik heb mijn bingokaart vol!
Slecht is slecht.Sorry hoor, maar ik schaam me meer om wat ik op de 26 pagina's lees in dit topic.
Volgens sommigen is de enige topploeg die na de Europese week wint blijkbaar compleet bagger.
Ja, het was bij vlagen dramatisch slecht en kritiek op het spel is zeker op zijn plaats.
Maar ik vond het commentaar van Roger Schmidt correct.
Een trip naar Israel, kunstgras dat vraagt om blessures en een fanatieke tegenstander die mocht houthakken van een veel te tolerante scheidsrechter zijn niet bepaald ingrediénten voor een mooie partij voetbal.
Ja, dan mag je inderdaad het commentaar geven op ESPN zoals onze coach dat deed.
Die zender mag overigens wel eens hun commentator op het matje roepen na zijn 96 minuten lang durende verslag vanuit de hoop dat PSV puntverlies zou lijden.
En dan zouden supporters wel een gekleurde bril op hebben en verslaggevers objectief zijn?
In de lange reeks wedstrijden zitten er regelmatig tussen die tegenvallen. En het huidige PSV stelt qua spel vaak teleur. Helaas klopt dat volledig.
Toch is er nog steeds uitzicht op drie prijzen , dus qua resultaat - daar is het spel voor uitgevonden - doen we het zo slecht nog niet.
Qua mentaliteit zit het bij de spelers beter dan bij sommige supporters die het gras bij onze concurrenten om een of andere reden veel groener schijnen te vinden.
Als deze gemankeerde selectie nog een of twee rondes Europees overleeft, de beker wint en tweede wordt in de competitie, vind ik dat PSV het zo slecht nog niet heeft gedaan.
Om dat te bereiken lijkt me steun van ons belangrijker dan een soort forumwedstrijd "wie is hier het meest cynisch?"
In dat verband hulde aan ons uitvak dat weer geweldig presteerde op Spangen.
En dat woensdag in Deventer en zondag op de Oosttribune wederom zal doen.
Forza PSV.
Dat doet hij zeker, mag hij nooit doen zo. Maar het gaat in de basis al fout, dat wil ik er alleen mee aangeven.Hij geeft gewoon een klotepass.. maargoed. Gewonnen en onverwacht verlies van ajax..
Ongelooflijk![]()
Dat wat er fout gaat is structureel. Dit is een van de vele. Niet om aan te glurenDat doet hij zeker, mag hij nooit doen zo. Maar het gaat in de basis al fout, dat wil ik er alleen mee aangeven.
Halve finale beker bereikt. Dit hebben we sinds 12/13 volgensmij niet meer gehaald. Zeker niet de meest aansprekende prijs maar wel eentje waar we nog steeds in mee doen.Achtbaan? Geloven sommige nog in sprookjes. we pakken 0 prijzen zo zwak is PSV onder RS zijn bewind geworden. 0 lijn in en zeldzaam een leuke wedstrijd gezien,
de JC schaal een prijs noemen kan ik nooit zeggen, helaas. Laten we de balans opmaken als het seizoen erop zit ik voorspel je 0 prijzen. Project RS mislukt,Halve finale beker bereikt. Dit hebben we sinds 12/13 volgensmij niet meer gehaald. Zeker niet de meest aansprekende prijs maar wel eentje waar we nog steeds in mee doen.
Conference league doen we nog mee. Zeker niet de meest aansprekende competitie. Maar we zitten er nog in.
Eredivisie staan we momenteel 2de met een voorsprong van 4 ptn op Feyenoord en een kleine achterstand van 2 ptn.
Waarbij er ook nog gezegd kan worden is dat PSV, structureel, meer blessures heeft. Zo missen op dit moment drie basisspelers: Gakpo (basis), Ramalho (Basis) en Mwene (Basis). Ook de wissels (directe vervangers van de basis) is best groot: Obispo, Van Ginkel, Thomas en Romero.
Een Ajax mist ook wat spelers. Maar daar heb je maar 1 basisspeler die ontbreekt (Pasveer). Waarbij, dankzij de unieke situatie, nog kunt zeggen dat dit weinig verschil in kwaliteit uitmaakt of ze er zelfs op vooruitgaan.
Hierdoor vind ik een beetje gek om andere te verwijten in sprookjes te geloven. We doen het op basis van resultaat gewoon prima en zijn er nog alle kansen.
Het is zeker waar dat het getoonde spel erg matig is en niet mooi is om te kijken. Dat moet beter.
Trouwens de JC schaal hebben we al als prijs binnen. Dus 0 prijzen pakken onder Schmidt klopt sws niet![]()
Geloven is een groot woord. Is eerder weer een miniscuul sprankje hoop waarvan ik weet dat die binnen een paar weken weer kapot gemaakt wordt. Ik zie ons niet kampioen worden tenzij Schmidt vertrekt of ineens drastisch zijn manier van werken verandert.Achtbaan? Geloven sommige nog in sprookjes. we pakken 0 prijzen zo zwak is PSV onder RS zijn bewind geworden. 0 lijn in en zeldzaam een leuke wedstrijd gezien,
Je hebt het zelf over prijzen. Dan ga ik er vanuit dat je niet alleen kampioenschappen bedoeld. Uiteraard kun je Europese prijzen bedoelen. Maar ik acht de kans relatief klein dat PSV die deze seizoenen (Champions league & Europa league) sws had gepakt ongeacht welke coach er voor staat.de JC schaal een prijs noemen kan ik nooit zeggen, helaas.
Dat lijkt me goed. Hoewel, ik het wel makkelijk vind om prijzen te schrappen. De KNVB beker telt wel toch?Laten we de balans opmaken als het seizoen erop zit ik voorspel je 0 prijzen.
Qua voetbalspel ben ik het met je eens. Er is té weinig full gas voetbal gespeeld.Project RS mislukt,
Dat lijkt me goed. Hoewel, ik het wel makkelijk vind om prijzen te schrappen. De KNVB beker telt wel toch?
de JC schaal een prijs noemen kan ik nooit zeggen, helaas. Laten we de balans opmaken als het seizoen erop zit ik voorspel je 0 prijzen. Project RS mislukt,
Ik ga er toch vanuit dat Schmidt het zo wil. Dit verzinnen ze toch niet zelf?Dat doet hij zeker, mag hij nooit doen zo. Maar het gaat in de basis al fout, dat wil ik er alleen mee aangeven.
Daarom roep ik ook al een behoorlijke tijd dat de trainer zsm mag verrekkenIk ga er toch vanuit dat Schmidt het zo wil. Dit verzinnen ze toch niet zelf?
Verrekken of vertrekkenDaarom roep ik ook al een behoorlijke tijd dat de trainer zsm mag verrekken
Gewoon beideVerrekken of vertrekken
Maar ik ben inderdaad ook geen Schmidt fan.